Tai, ko šiandien klausia manęs mano Viešpats, - ar sugebėčiau juo sekti? Net nebandyk – čia pat Jis man ir atsako, - tai būtų tas pats, kas sekti Froidu, Aristoteliu arba Sokratu, Madona arba Melu Gibsonu, o pastarasis tikrai žino, kad Dievo kančia yra tobula ir atvira kūno kančia ir istorinė negalėjimo nieko pakeisti kančia , ir iš to kylanti beprotiška meilė kaip antikinis katarsis , rezonuojantis baimės ir siaubo atodūsis, griaunantis visus paguodos tiltus, ypač reginčių šią kančią ir negalinčių suprasti, įsijausti į ją ,nes neturi net pagrindų Stanislavskio aktoriaus meno, Kniper ar Aleko Boldvino meno, - nes tam būtina patirti kančią pačiam, nepakaks imitacijos, o netgi tikrosios kančios vienos vienintelaitės dargi negana, kitaip daugelis jau seniai būtų tapę dievais. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093