Apie "žmogiškumą". Prieš tris metus su šeima nusprendėm nuvažiuoti pailsėti ir užsisakėme viešbutį prie Negyvos jūros. Atskrendam, išsinuomojam mašiną ir važiuojam į viešbutį. Atvažiuojam sakau administratorei taip ir taip, užsisakę numerius. Ji sako, nėra, jokios rezervacijos nematau. Sakau jai, kad ir avansą sumokėję, ir t.t. ( otoks jausmas, jau paskui su žmona aptarėm - ką tik po skrydžio, vaikai pašonėje niurzgia, bet nėra jokio jaudulio - juk Izrelis - sutvarkys). Ir "akurat" pabėgiojusi mergaitė grįžta, atsiprašo, sako, rezervacijos neradome, bet sprendžiant iš jūsų popierių (atsispausdinom iš interneto) viskas teisingai. Todėl davė pagerintus apartamentus už tą pačią kainą dėl patirtos skriaudos (ak, labai nukentėjom per tas 20 min.:) Kitas pavyzdys: atvažiuojame į Nicą Prancūzijoje, iš anksto užsisakę viešbutį, sumokėję avansą. Administratorius, toks arogantiškas prancūzas, pareiškia, jog niekuo negali padėti, nes mes "nepatvirtinom užsakymo". Sakau, taigi ar nėra avansas pakankamas patvirtinimas. Ne, reikia tris dienas prieš atvykstant dar kartą patvirtinti. Tai ką darom, klausiu. Nieko, numerių neturim. (tokiu tonu - varykit na...) Tada apsukam mašinas ir važiuojam į Nicos centrą ieškoti viešbučio, prieš pat išvažiuojant šeimininko žmona prieina ir prasitaria - žinote, mes nelabai (?) mėgstame rytų europiečių... -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093