Aš ne puolu ir ne atakuoju, o cituoju tau Šventraštį, katekizmą, pateikiu teiginius iš krikščioniškos etikos. Ar tai tau priešiška? Kas neteisinga Pauliaus žodžiuose? Ką neteisingo pasakė Kristus apie mūsų nuodėmes? Kas už jas mirė? Labai gerai sakai - nuodėmė yra Dievo atmetimas. Taigi tu objektyviai pripažįsti, kad ji egzistuoja. Kitas klausimas - kito žmogaus teisimas. Taip, mes neturėtume teisti kito, nes negalime įlįsti į kito sąžinę - čia vieno Dievo reikalas. Tačiau atpažinti nuodėmę ir įvardyti ją privalome. Turime skirti klaidą ir nuodėmę. O visa kita - dėl nuolatinio rinkimosi, už ką mes - už gėrį ar už blogį - teisinga. Iš tokio pasirinkimo ir kyla mūsų atsakomybė - iš laisvės. Ir niekas tavęs neatakuoja. Tiesiog nedrumsk vandens nuodėmes/kaltes vadindama klaidomis ("jei tik kaltės skausmas patrauks tave...") ir atimdama iš žmogaus atsakomybę, kitaip sakant, menkindama žmogų kaip Dievo kūrinį. "Priimk susitaikymą, ne atmetimą". O ką aš darau? Aš jaučiuosi nuodėminga, kiekvieną dieną pridarau visokių nuodėmių, bet tikiu, kad Dievas jas man per Kristų atleidžia, jei tik aš gailiuosi ir trokštu jų nebedaryti. Ar suvoki tai? Apskritai ups, jei mąstysime iš esmės, tai tu iš mūsų gyvenimo eliminuoji laiką, jausdamasi jau šventa ir nekalta. Tai neteisinga, mes tebegyvename laike, tebedarome nuodėmes dėl savo pažeistos (nors jau atpirktos) prigimties. Taip, kažkur amžinybėje mes jau egzistuojame, bet dabar tebesame kūne, kuris pavaldus laikui. Deja. Kas pavaldus laikui, tas nuodėmingas. Neagaudinėk savęs, ups. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20093