Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: KEdas
Data: 2012-09-14 22:14:26
Kad ilgai netrolinti:
133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. 
Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo 
sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir 
krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų 
sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios _IŠ ANKSTO numatomos 
kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to 
reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.


2012.09.14 14:53, Fred rašė:
>      Kiek skaiciau bei kiek teko ir cia diskutuojant suprast, per zalia/pagrindini kelia ar kitur vaziuodama transporto priemone turi isitikinti savo manevro saugumu, ir tik tada ji atlikti. Apskritai, turi visur vaziuoti taip, kad atsiradus netiketai kliuciai, sugebetum ja apvaziuoti/aplenkti/nekliudyti ir kazkas panasaus. Ar tai reiskia, kad vaziuodamas kiek didesniu nei pesciojo greitis formaliai gali visada buti kaltas, jei numusei kazka staigiai islekusi i kelia? Praktiskai visada galima sugalvoti tokia situacija su staigia kliutimi (savizudis, islekiantis i kelia is uz stulpo), i sankryza artejantis ant 300 km/h motociklas, kuomet net ir vaziuodamas vezlisku 20 km/h greiciu tiesiog neturesi jokiu sansu sureaguot. Ar galima bus patraukt toki "vezli" atsakomyben uz tai, jog jis nepasirinko tokio greicio, kuriuo vaziuojant galetu sureaguot ir isvengt kliuties? Faktiskai, jei jis butu vaziaves ne 20 km/h, o 0.5 km/h arba dar leciau, jis galetu isvengt kliuties.
>      Ka sako formalioji teise siuo klausimu?
>