Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-09-26 16:01:47
Bet tas sprendimas geras bent jau srautų išskirstymo prasme, nes kitaip iš 
Birželio į Savanorius į kairę nelabai pasuksi, ir greitai eilė nutįstų iki 
Telekomo, užkišdama pakeliui ir Partizanų, ir Krėvės sankryžas.
Aišku, man ta "tarp gėlių" sankryža nepatinka vienu aspektu - kad nuo 
Birželio pusės tik 2 juostos, ir 2-a juosta yra speciali juosta asilams, 
kurie nerodo kairio posūkio. Todėl aš dažnai tampu asilu pirmoje juostoje, 
kuris neleidžia sukantiems į dešinę per žalią-pridėtinę lentelę. Ten trūksta 
labai elementariai - dar vienos (trečios) juostos, sukti tik į kairę. Ir 
būtu viskas super.

Apskritai, mane gatvėse išties nervuoja tik vieninteliai džigitai - kurie 
kairį posūkį įjungia tik užsidegus žaliai (kai prieš sankryžą stovi 
juostoje, iš kurios eismas vyksta ne vien tik į kairę).
J.

"NeLabaispauda"  wrote in message news:k3uqtn$ajp$1@trimpas.omnitel.net...

Blogas tame, kad praktiskai su kiekvienu ciklu yvyksta avarine situacija.

"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:k3uqml$abv$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, nevisai taip supratai.
> Tarkim A ir B - tai priešpriešinės gatvės, sankryžoje su savanoriais (C - 
> C)
> Abiems A ir B vienu metu užsidega paprastas žalias signalas. Taigi, A ir B 
> automobiliai, važiuojantys tiesiai/į dešinę - juda sau normaliai, o A ir 
> B, kurie nori sukti į kairę - įvažiuoja į sankryžą, ir praleidinėja iš 
> priekio atvažiuojančius.
>
> "Įprastose" sankryžose būna kaip - kai A nustoja degti žalia, tai tuo pat 
> metu ir B nustoja degti žalia. Tokiu atveju B automobilių srautas, 
> važiuojantis tiesiai, nutrūksta, ir tada A automobiliai gali galų gale 
> užbaigti sukimo į kairę manevrą (tie, kurie jau buvo įvažiavę į sankryžą 
> degant žaliai).
>
> Tačiau šioje sankryžoje kitaip - A automobilis įvažiavo į sankryžą, laukia 
> laisvos erdvės sukti į kairę, ir praleidinėja visus B automobilius. Tada A 
> užsidega raudona, ir jie PREZIUMUOJA (susigalvoja patys), kad ir B 
> automobiliams užsidegė raudona, ir tuoj tuoj pradės judėti C-C srautas. 
> Taigi A nori užbaigti manevrą, bet (o siaube!) B automobiliai ir toliau 
> varo sau kaip varę - tiesiai, pro tave, ir tau trukdo užbaigti posūkį į 
> kairę. Tu ten stovi (A) vidury sankryžos, tau raudona jau užsidegė prieš 
> 20 sekundžių, bet iš priekio automobiliai vis važiuoja ir važiuoja. O 
> faktiškai B srautui vis dar dega žalia, ir jie gali ir tiesiai, ir į kairę 
> (nes jiems netrukdo A automobiliai, važiuojantys tiesiai), žodžiu, jie sau 
> varinėja visom kryptim, o tu vienišas stovi, tau raudona, ir panika....
>
> Taigi, aš nieko šioje vietoje blogo nematau. Tau (A) yra TAISYKLĖ 
> praleisti visus, važiuojančius iš priekio. Ir ne tavo jaudalas, koks jiems 
> (B) dega šviesoforas. Jei jie varo per geltoną, mėlyną ar fioletinę - 
> pajabat'. NELĮSK skersai srauto, nes tau galioja vienas labai aiškus 
> nurodymas - laukti, kol netrukdomas galėsi užbaigti manevrą, nes kitaip 
> liksi kaltas. Ar tavęs nesutraiškys C - C srautas - jau ne tavo baimė. Tu 
> turėsi teisę užbaigti manevrą, ir jau C-C srauto problema ir prievolė tau 
> tai leisti, nieko jie tavęs nesutraiškys.
>
> Ir šis klausimas visiškai nesusijęs su "šalutinio" ženklo skaitymu iš 
> nugarėlės pusės. Šviesoforą skaityti turi tik savo, ir tik juo vadovautis. 
> Tačiau nereguliuojamoje sankryžoje ženklus skaityti privalai ir savo, ir 
> kitų (arba bent jau tų, kurie tau iš dešinės).
>
> J.
>
>
>
> "unce"  wrote in message news:k3ulrs$4rt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nebuvau toje sankryžoje, bet tavo pasakojime nurodyta, kad sukantys į 
> kairę
> jau būna įvažiavę į sankryžą. o tiems kitiems užsidega žalia. O kaip dėl 
> to,
> kad turi leisti pagal ankstesnį šviesoforo signalą įvažiavusiems į 
> sankryžą
> užbaigti manevrą?
>
> "Jonas Sergejenka"  wrote in message
> news:k3udhn$rom$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Netinkamas pavyzdys. Spėju, kad kad tas "įvažiavęs" per raudoną - tai buvo
> asmuo, važiuojantis priešpriešiais.
> Tokiu atveju tu, kaip laukiantis sukti į kairę, PRIVALAI praleisti visus,
> važiuojančius tau priešpriešiais tiesiai arba į dešinę, nepriklausomai nuo
> to, koks (tavo manymu) šviesoforo signalas dega tam asilui.
> Taigi čia yra chrestomatinis pavyzdys, kai tu ir liksi kaltas. Nes ne tau
> spręsti, koks signalas dega iš priekio atvažiuojantiems. Tu manevrą 
> užbaigti
> per raudoną gali, bet tik praleidęs VISUS, važiuojančius priešpriešiais.
>
> Te tau pavyzdys su konkrečia sankryža Kaune ("Tarp gėlių"): 
> priešpriešiniams
> srautams žalias signalas dega skirtingą laiką. T.y., įsijungia abiems 
> vienu
> metu, tačiau iš vienos pusės padega tarkim 1 minutę, ir pamirksėjęs
> persijungia į raudoną. Iš kitos pusės tuo tarpu dar ~30 sek dega normali
> žalia (kad žmonės galėtų laimingai pasukti į kairę, o ir šiaip srautas
> didesnis iš tos gatvės). Taigi, ten pastoviai atsiranda "protingų", kurie
> nori sukti į kairę, įvažiuoja į sankryžą, praleidinėja visus iš priekio
> normaliai, o kai jiems jau užsidega raudona, jie pasipiktindami lekia
> skersai srauto iš priekio, dar papysindami ir pan. O iš priešpriešio tas
> srautas tiesiai važiuoja per žalią, ir jie jokių taisyklių nepažeidžia. O
> tu, vis matydamas nesibaigiantį srautą, piktiniesi, kad "raudona jau 
> seniai
> užsidegė, o tie naglybės vis varo ir varo 'per raudoną'"...
> Ir jei bus avarija, tai liksi kaltas tu, nes nepraleidai iš priekio
> važiuojančių, nes PREZIUMAVAI, kad jiems jau dega raudona. Tokiu atveju
> taisyklė tau paprasta - nespėliok, kas pas kitus dega (nes šviesoforo
> signalas - ne apverstas trikampis, ir tu jo neatspėsi iš nugarėlės), o
> laikykis savo taisyklių.
>
> Kelyje su pagrindiniu/šalutiniu keliu, tu gi privalai vadovautis IR 
> apverstu
> trikampiu, kurį matai iš nugarinės pusės. Nemaišykit aiškiai matomo 
> pirmumo
> ženklo su tau nematomu šviesoforo signalu.
> Taigi, visi pateikiami pavyzdžiai nepakeičia mano nuomonės. Kalbam apie
> pieną, o pateikiat šieną.
>
> J.
>
> "Ram"  wrote in message news:k3bq8k$nhl$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jonas Sergejenka wrote:
>
>> Man dar tik įdomu, jei avarija sankryžoje, aš važiavau
>> pagrindiniu/per žalią, tai kada ten tas įdorinėjimas prasidės?
>> Kaltininkas, įvažiavęs per raudoną, pareikš priešieškinį man,
>> kad aš turėjau sureaguoti į jo "išsiblaškymą", ir dėdė
>> policininkas rimtai pirštu man pagrūmos - "taip, taip, ponas Jonai,
>> išties neklaužada esate, ir mes tą vargšą blondiną, per
>> išsiblaškymą įriedėjusį į sankryžą, taip pat pripažinsime
>> nukentėjusiuoju"?
>
> Juokas juokais ,bet kolegai buvo butent tokia situacija -baiginejo
> posuki i kaire ir  jam per raudona ivare i sona.Kolega liko kaltas del
> avarijos ,o ivaziaves del raudonos
>
> --