vienu žodžiu, nuo momento X nustoji važiuoti kaip per reguliuojamą sankryžą, ir važiuoji kaip per nereguliuojamą :) "NeLabaispauda" wrote in message news:k3uoui$8f0$1@trimpas.omnitel.net... Ne. Abejiems vienodai zalia, tik vienai pusei jin labai greit baigiasi. Tai tie, kuriems baigesi ir yra sankryzoj, jau nervinasi, kad niekaip is priekio nesibaigia srautas, bando rautis. O tie is priekio vaziuoja per zalia tiesiai ir galvoja, ko cia tie daunai uzkisineja. "unce" <elmer#NEREKLAMAI@centras.lt> wrote in message news:k3ulrs$4rt$1@trimpas.omnitel.net... > nebuvau toje sankryžoje, bet tavo pasakojime nurodyta, kad sukantys į > kairę jau būna įvažiavę į sankryžą. o tiems kitiems užsidega žalia. O kaip > dėl to, kad turi leisti pagal ankstesnį šviesoforo signalą įvažiavusiems į > sankryžą užbaigti manevrą? > > "Jonas Sergejenka" wrote in message > news:k3udhn$rom$1@trimpas.omnitel.net... > > Netinkamas pavyzdys. Spėju, kad kad tas "įvažiavęs" per raudoną - tai buvo > asmuo, važiuojantis priešpriešiais. > Tokiu atveju tu, kaip laukiantis sukti į kairę, PRIVALAI praleisti visus, > važiuojančius tau priešpriešiais tiesiai arba į dešinę, nepriklausomai nuo > to, koks (tavo manymu) šviesoforo signalas dega tam asilui. > Taigi čia yra chrestomatinis pavyzdys, kai tu ir liksi kaltas. Nes ne tau > spręsti, koks signalas dega iš priekio atvažiuojantiems. Tu manevrą > užbaigti > per raudoną gali, bet tik praleidęs VISUS, važiuojančius priešpriešiais. > > Te tau pavyzdys su konkrečia sankryža Kaune ("Tarp gėlių"): > priešpriešiniams > srautams žalias signalas dega skirtingą laiką. T.y., įsijungia abiems > vienu > metu, tačiau iš vienos pusės padega tarkim 1 minutę, ir pamirksėjęs > persijungia į raudoną. Iš kitos pusės tuo tarpu dar ~30 sek dega normali > žalia (kad žmonės galėtų laimingai pasukti į kairę, o ir šiaip srautas > didesnis iš tos gatvės). Taigi, ten pastoviai atsiranda "protingų", kurie > nori sukti į kairę, įvažiuoja į sankryžą, praleidinėja visus iš priekio > normaliai, o kai jiems jau užsidega raudona, jie pasipiktindami lekia > skersai srauto iš priekio, dar papysindami ir pan. O iš priešpriešio tas > srautas tiesiai važiuoja per žalią, ir jie jokių taisyklių nepažeidžia. O > tu, vis matydamas nesibaigiantį srautą, piktiniesi, kad "raudona jau > seniai > užsidegė, o tie naglybės vis varo ir varo 'per raudoną'"... > Ir jei bus avarija, tai liksi kaltas tu, nes nepraleidai iš priekio > važiuojančių, nes PREZIUMAVAI, kad jiems jau dega raudona. Tokiu atveju > taisyklė tau paprasta - nespėliok, kas pas kitus dega (nes šviesoforo > signalas - ne apverstas trikampis, ir tu jo neatspėsi iš nugarėlės), o > laikykis savo taisyklių. > > Kelyje su pagrindiniu/šalutiniu keliu, tu gi privalai vadovautis IR > apverstu > trikampiu, kurį matai iš nugarinės pusės. Nemaišykit aiškiai matomo > pirmumo > ženklo su tau nematomu šviesoforo signalu. > Taigi, visi pateikiami pavyzdžiai nepakeičia mano nuomonės. Kalbam apie > pieną, o pateikiat šieną. > > J. > > "Ram" wrote in message news:k3bq8k$nhl$1@trimpas.omnitel.net... > > Jonas Sergejenka wrote: > >> Man dar tik įdomu, jei avarija sankryžoje, aš važiavau >> pagrindiniu/per žalią, tai kada ten tas įdorinėjimas prasidės? >> Kaltininkas, įvažiavęs per raudoną, pareikš priešieškinį man, >> kad aš turėjau sureaguoti į jo "išsiblaškymą", ir dėdė >> policininkas rimtai pirštu man pagrūmos - "taip, taip, ponas Jonai, >> išties neklaužada esate, ir mes tą vargšą blondiną, per >> išsiblaškymą įriedėjusį į sankryžą, taip pat pripažinsime >> nukentėjusiuoju"? > > Juokas juokais ,bet kolegai buvo butent tokia situacija -baiginejo > posuki i kaire ir jam per raudona ivare i sona.Kolega liko kaltas del > avarijos ,o ivaziaves del raudonos > > --