Jei Keras apie tai žino ir nieko nedaro, tai jis kvailys. Visi eismo reguliavimo signalai ir ženklai turi būti intuityvūs ir lengvai suvokiami. Apie tai NET ženklų statymo taisyklėse rašoma. Kaunas, kiek žinau, nėra sau kilpos užsirišęs su visokiais siemens ir CEV, tad neturėtų būti sunku papildomą sekciją prie šviesoforo prilipdyti. 2012.09.26 14:29, NeLabaispauda rašė: > Ne. Abejiems vienodai zalia, tik vienai pusei jin labai greit baigiasi. > Tai tie, kuriems baigesi ir yra sankryzoj, jau > nervinasi, kad niekaip is priekio nesibaigia srautas, bando rautis. O > tie is priekio vaziuoja per zalia tiesiai ir galvoja, > ko cia tie daunai uzkisineja. > > > "unce" <elmer#NEREKLAMAI@centras.lt> wrote in message > news:k3ulrs$4rt$1@trimpas.omnitel.net... >> nebuvau toje sankryžoje, bet tavo pasakojime nurodyta, kad sukantys į >> kairę jau būna įvažiavę į sankryžą. o tiems kitiems užsidega žalia. O >> kaip dėl to, kad turi leisti pagal ankstesnį šviesoforo signalą >> įvažiavusiems į sankryžą užbaigti manevrą? >> >> "Jonas Sergejenka" wrote in message >> news:k3udhn$rom$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Netinkamas pavyzdys. Spėju, kad kad tas "įvažiavęs" per raudoną - tai >> buvo >> asmuo, važiuojantis priešpriešiais. >> Tokiu atveju tu, kaip laukiantis sukti į kairę, PRIVALAI praleisti visus, >> važiuojančius tau priešpriešiais tiesiai arba į dešinę, nepriklausomai >> nuo >> to, koks (tavo manymu) šviesoforo signalas dega tam asilui. >> Taigi čia yra chrestomatinis pavyzdys, kai tu ir liksi kaltas. Nes ne tau >> spręsti, koks signalas dega iš priekio atvažiuojantiems. Tu manevrą >> užbaigti >> per raudoną gali, bet tik praleidęs VISUS, važiuojančius priešpriešiais. >> >> Te tau pavyzdys su konkrečia sankryža Kaune ("Tarp gėlių"): >> priešpriešiniams >> srautams žalias signalas dega skirtingą laiką. T.y., įsijungia abiems >> vienu >> metu, tačiau iš vienos pusės padega tarkim 1 minutę, ir pamirksėjęs >> persijungia į raudoną. Iš kitos pusės tuo tarpu dar ~30 sek dega normali >> žalia (kad žmonės galėtų laimingai pasukti į kairę, o ir šiaip srautas >> didesnis iš tos gatvės). Taigi, ten pastoviai atsiranda "protingų", kurie >> nori sukti į kairę, įvažiuoja į sankryžą, praleidinėja visus iš priekio >> normaliai, o kai jiems jau užsidega raudona, jie pasipiktindami lekia >> skersai srauto iš priekio, dar papysindami ir pan. O iš priešpriešio tas >> srautas tiesiai važiuoja per žalią, ir jie jokių taisyklių nepažeidžia. O >> tu, vis matydamas nesibaigiantį srautą, piktiniesi, kad "raudona jau >> seniai >> užsidegė, o tie naglybės vis varo ir varo 'per raudoną'"... >> Ir jei bus avarija, tai liksi kaltas tu, nes nepraleidai iš priekio >> važiuojančių, nes PREZIUMAVAI, kad jiems jau dega raudona. Tokiu atveju >> taisyklė tau paprasta - nespėliok, kas pas kitus dega (nes šviesoforo >> signalas - ne apverstas trikampis, ir tu jo neatspėsi iš nugarėlės), o >> laikykis savo taisyklių. >> >> Kelyje su pagrindiniu/šalutiniu keliu, tu gi privalai vadovautis IR >> apverstu >> trikampiu, kurį matai iš nugarinės pusės. Nemaišykit aiškiai matomo >> pirmumo >> ženklo su tau nematomu šviesoforo signalu. >> Taigi, visi pateikiami pavyzdžiai nepakeičia mano nuomonės. Kalbam apie >> pieną, o pateikiat šieną. >> >> J. >> >> "Ram" wrote in message news:k3bq8k$nhl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jonas Sergejenka wrote: >> >>> Man dar tik įdomu, jei avarija sankryžoje, aš važiavau >>> pagrindiniu/per žalią, tai kada ten tas įdorinėjimas prasidės? >>> Kaltininkas, įvažiavęs per raudoną, pareikš priešieškinį man, >>> kad aš turėjau sureaguoti į jo "išsiblaškymą", ir dėdė >>> policininkas rimtai pirštu man pagrūmos - "taip, taip, ponas Jonai, >>> išties neklaužada esate, ir mes tą vargšą blondiną, per >>> išsiblaškymą įriedėjusį į sankryžą, taip pat pripažinsime >>> nukentėjusiuoju"? >> >> Juokas juokais ,bet kolegai buvo butent tokia situacija -baiginejo >> posuki i kaire ir jam per raudona ivare i sona.Kolega liko kaltas del >> avarijos ,o ivaziaves del raudonos >> >> -- >