Blogas tame, kad praktiskai su kiekvienu ciklu yvyksta avarine situacija. "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:k3uqml$abv$1@trimpas.omnitel.net... > Na, nevisai taip supratai. > Tarkim A ir B - tai priešpriešinės gatvės, sankryžoje su savanoriais (C - > C) > Abiems A ir B vienu metu užsidega paprastas žalias signalas. Taigi, A ir B > automobiliai, važiuojantys tiesiai/į dešinę - juda sau normaliai, o A ir > B, kurie nori sukti į kairę - įvažiuoja į sankryžą, ir praleidinėja iš > priekio atvažiuojančius. > > "Įprastose" sankryžose būna kaip - kai A nustoja degti žalia, tai tuo pat > metu ir B nustoja degti žalia. Tokiu atveju B automobilių srautas, > važiuojantis tiesiai, nutrūksta, ir tada A automobiliai gali galų gale > užbaigti sukimo į kairę manevrą (tie, kurie jau buvo įvažiavę į sankryžą > degant žaliai). > > Tačiau šioje sankryžoje kitaip - A automobilis įvažiavo į sankryžą, laukia > laisvos erdvės sukti į kairę, ir praleidinėja visus B automobilius. Tada A > užsidega raudona, ir jie PREZIUMUOJA (susigalvoja patys), kad ir B > automobiliams užsidegė raudona, ir tuoj tuoj pradės judėti C-C srautas. > Taigi A nori užbaigti manevrą, bet (o siaube!) B automobiliai ir toliau > varo sau kaip varę - tiesiai, pro tave, ir tau trukdo užbaigti posūkį į > kairę. Tu ten stovi (A) vidury sankryžos, tau raudona jau užsidegė prieš > 20 sekundžių, bet iš priekio automobiliai vis važiuoja ir važiuoja. O > faktiškai B srautui vis dar dega žalia, ir jie gali ir tiesiai, ir į kairę > (nes jiems netrukdo A automobiliai, važiuojantys tiesiai), žodžiu, jie sau > varinėja visom kryptim, o tu vienišas stovi, tau raudona, ir panika.... > > Taigi, aš nieko šioje vietoje blogo nematau. Tau (A) yra TAISYKLĖ > praleisti visus, važiuojančius iš priekio. Ir ne tavo jaudalas, koks jiems > (B) dega šviesoforas. Jei jie varo per geltoną, mėlyną ar fioletinę - > pajabat'. NELĮSK skersai srauto, nes tau galioja vienas labai aiškus > nurodymas - laukti, kol netrukdomas galėsi užbaigti manevrą, nes kitaip > liksi kaltas. Ar tavęs nesutraiškys C - C srautas - jau ne tavo baimė. Tu > turėsi teisę užbaigti manevrą, ir jau C-C srauto problema ir prievolė tau > tai leisti, nieko jie tavęs nesutraiškys. > > Ir šis klausimas visiškai nesusijęs su "šalutinio" ženklo skaitymu iš > nugarėlės pusės. Šviesoforą skaityti turi tik savo, ir tik juo vadovautis. > Tačiau nereguliuojamoje sankryžoje ženklus skaityti privalai ir savo, ir > kitų (arba bent jau tų, kurie tau iš dešinės). > > J. > > > > "unce" wrote in message news:k3ulrs$4rt$1@trimpas.omnitel.net... > > nebuvau toje sankryžoje, bet tavo pasakojime nurodyta, kad sukantys į > kairę > jau būna įvažiavę į sankryžą. o tiems kitiems užsidega žalia. O kaip dėl > to, > kad turi leisti pagal ankstesnį šviesoforo signalą įvažiavusiems į > sankryžą > užbaigti manevrą? > > "Jonas Sergejenka" wrote in message > news:k3udhn$rom$1@trimpas.omnitel.net... > > Netinkamas pavyzdys. Spėju, kad kad tas "įvažiavęs" per raudoną - tai buvo > asmuo, važiuojantis priešpriešiais. > Tokiu atveju tu, kaip laukiantis sukti į kairę, PRIVALAI praleisti visus, > važiuojančius tau priešpriešiais tiesiai arba į dešinę, nepriklausomai nuo > to, koks (tavo manymu) šviesoforo signalas dega tam asilui. > Taigi čia yra chrestomatinis pavyzdys, kai tu ir liksi kaltas. Nes ne tau > spręsti, koks signalas dega iš priekio atvažiuojantiems. Tu manevrą > užbaigti > per raudoną gali, bet tik praleidęs VISUS, važiuojančius priešpriešiais. > > Te tau pavyzdys su konkrečia sankryža Kaune ("Tarp gėlių"): > priešpriešiniams > srautams žalias signalas dega skirtingą laiką. T.y., įsijungia abiems > vienu > metu, tačiau iš vienos pusės padega tarkim 1 minutę, ir pamirksėjęs > persijungia į raudoną. Iš kitos pusės tuo tarpu dar ~30 sek dega normali > žalia (kad žmonės galėtų laimingai pasukti į kairę, o ir šiaip srautas > didesnis iš tos gatvės). Taigi, ten pastoviai atsiranda "protingų", kurie > nori sukti į kairę, įvažiuoja į sankryžą, praleidinėja visus iš priekio > normaliai, o kai jiems jau užsidega raudona, jie pasipiktindami lekia > skersai srauto iš priekio, dar papysindami ir pan. O iš priešpriešio tas > srautas tiesiai važiuoja per žalią, ir jie jokių taisyklių nepažeidžia. O > tu, vis matydamas nesibaigiantį srautą, piktiniesi, kad "raudona jau > seniai > užsidegė, o tie naglybės vis varo ir varo 'per raudoną'"... > Ir jei bus avarija, tai liksi kaltas tu, nes nepraleidai iš priekio > važiuojančių, nes PREZIUMAVAI, kad jiems jau dega raudona. Tokiu atveju > taisyklė tau paprasta - nespėliok, kas pas kitus dega (nes šviesoforo > signalas - ne apverstas trikampis, ir tu jo neatspėsi iš nugarėlės), o > laikykis savo taisyklių. > > Kelyje su pagrindiniu/šalutiniu keliu, tu gi privalai vadovautis IR > apverstu > trikampiu, kurį matai iš nugarinės pusės. Nemaišykit aiškiai matomo > pirmumo > ženklo su tau nematomu šviesoforo signalu. > Taigi, visi pateikiami pavyzdžiai nepakeičia mano nuomonės. Kalbam apie > pieną, o pateikiat šieną. > > J. > > "Ram" wrote in message news:k3bq8k$nhl$1@trimpas.omnitel.net... > > Jonas Sergejenka wrote: > >> Man dar tik įdomu, jei avarija sankryžoje, aš važiavau >> pagrindiniu/per žalią, tai kada ten tas įdorinėjimas prasidės? >> Kaltininkas, įvažiavęs per raudoną, pareikš priešieškinį man, >> kad aš turėjau sureaguoti į jo "išsiblaškymą", ir dėdė >> policininkas rimtai pirštu man pagrūmos - "taip, taip, ponas Jonai, >> išties neklaužada esate, ir mes tą vargšą blondiną, per >> išsiblaškymą įriedėjusį į sankryžą, taip pat pripažinsime >> nukentėjusiuoju"? > > Juokas juokais ,bet kolegai buvo butent tokia situacija -baiginejo > posuki i kaire ir jam per raudona ivare i sona.Kolega liko kaltas del > avarijos ,o ivaziaves del raudonos > > --