Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: Fred
Data: 2012-09-19 16:48:57
    Nu va as ir daviau pasiulyma, visur vaziuot ne daugiau 2 km/h, o jei reakcija gera, tada iki 5 net galima isibeget, bet, pasirodo, ir taip negalima, nes kamazui trukdai. Vaziuodamas tokiu greiciu su 99,9...9% garantija niekam nepridarysi rimtu suzalojimu.

-- 
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:k3b6i8$abs$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai kas yra iš anksto numatoma kliūtis?
> 
> Iš už namo kampo išbėgęs vaikas tiesiai prieš nosį ten kur nėra jokios 
> perėjos ir gal net tvora stovi? Juk galima manyt kad už kampo kažkas yra ir 
> reikia prilėtint..
> Kaip pvz situacija užupyje Vilniuje nuo užupio tilto prieš angelą - perėja 
> (ar bent pesčiųjų 'ėjimo kryptis') yra, važiuoji ant kokių 30, išbėga 
> nesidairydamas žmogus, arba mašina (STOP ženklas jiems).
> Apie šitą vietą kalbu: http://goo.gl/TUnba
> 
> Diena saulėta, sausa, temperatūra 18-20'C (pats tas sukibimui), nieks 
> neblizga į akis.
> 
> Visada galima pasakyti "vairuotojas nepasirinko saugaus greičio, ekspertų 
> išvada važiuodamas x-10km/h būtų galėjes išvengti įvykio"
> 
> Klausiu rimtai ir be trolinimo.
> 
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:k2vvmi$lfo$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kad ilgai netrolinti:
>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. 
>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo 
>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir 
>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų 
>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios _IŠ ANKSTO numatomos 
>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia 
>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
>>
>>
>> 2012.09.14 14:53, Fred rašė:
>>>      Kiek skaiciau bei kiek teko ir cia diskutuojant suprast, per 
>>> zalia/pagrindini kelia ar kitur vaziuodama transporto priemone turi 
>>> isitikinti savo manevro saugumu, ir tik tada ji atlikti. Apskritai, turi 
>>> visur vaziuoti taip, kad atsiradus netiketai kliuciai, sugebetum ja 
>>> apvaziuoti/aplenkti/nekliudyti ir kazkas panasaus. Ar tai reiskia, kad 
>>> vaziuodamas kiek didesniu nei pesciojo greitis formaliai gali visada buti 
>>> kaltas, jei numusei kazka staigiai islekusi i kelia? Praktiskai visada 
>>> galima sugalvoti tokia situacija su staigia kliutimi (savizudis, 
>>> islekiantis i kelia is uz stulpo), i sankryza artejantis ant 300 km/h 
>>> motociklas, kuomet net ir vaziuodamas vezlisku 20 km/h greiciu tiesiog 
>>> neturesi jokiu sansu sureaguot. Ar galima bus patraukt toki "vezli" 
>>> atsakomyben uz tai, jog jis nepasirinko tokio greicio, kuriuo vaziuojant 
>>> galetu sureaguot ir isvengt kliuties? Faktiskai, jei jis butu vaziaves ne 
>>> 20 km/h, o 0.5 km/h arba dar leciau, jis galetu isvengt kliuties.
>>>      Ka sako formalioji teise siuo klausimu?
>>>
>> 
>