Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: Aras
Data: 2012-09-20 08:49:11
Dėl accident avoidance - kažkokia BMW mokykla buvo/yra... Jeigu apie 
ekstremalius vairavimus kalbame (briedžio testai, slydimai ir pan.). Pats 
nebuvau, bet sakė, kad į Klaipėdą nulėkęs ant 160 po kursų grįžo ant 90 :-)

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
news:k3de2n$fe1$1@trimpas.omnitel.net...
> Matęs, paprastai jei jau viršiju, tai ne biški, o kokioj ukmerges gatvėj į 
> viršų +20, ir tai darydamas puikiai žinau ką darau, o ne šiaip netyčia 
> koja per sunki. Taip pat tokiose gatvėse kaip minties ar šeškinės neretai 
> ant kokių 30 prariedu, susilaukdamas piktų subinkrapščių ir būnu 
> aplenkiamas su fakais :)
> Taigi būna ekstremumų iš abiejų pusių.
>
> Ir beje, gal žinai kur kreiptis? Vis dar ieškau accident avoidance 
> stiliaus kursų lietuvoj :)
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:k3d9k1$c6s$1@trimpas.omnitel.net...
>> Šitas socialines reklamas matęs?
>> http://bicycledutch.wordpress.com/2012/04/13/i-was-only-speeding-slightly/
>>
>> 2012.09.19 20:16, cD-r0m rašė:
>>> Ir prieinam prie to, kad pėstysis gali vos ne bet kur išlėkt, ir dauguma
>>> atveju kaltas liks nebent dėl neatsargaus elgesio, jei liks gyvas.
>>>
>>> Įdomu ar LAT praktikoje yra nors vienas atvėjis kai pėstysis arba
>>> dviratis sukėlė įvykį dėl kurio atsisėdo, nes kas nors apvažiavęs į
>>> sieną užsimušė, o transporto vairuotojai liko visiškom nekaltom avim.
>>>
>>> Šiaip pradedu nujaust mažai kas matęs kaip pėstysis išbėga ne perėjoj
>>> panašiai kaip stirna kelyje - man du kartus buvo:
>>>
>>> vienu kartu dviratis lėkė ant kokių 25kmh iš bromos pylimo gatvėj ir
>>> iššoko prieš nosi net nežvilgtelėjo nei į vieną pusę. Perlėkes prieš
>>> mane, troliką toliau buvusį kitoj pusėj ir sulindo kažkur tarp namų. Aš
>>> važiavau gal 30-40..
>>>
>>> Kitą kartą kažkokia studentė iš tarp dviejų minivanų bėgo skersai
>>> Žalgirio gatvę, nes kitoj pusėj buvo autas/trolikas/mikras, sustojau 20
>>> cm prieš jos trajektoriją, ji pasiekus vidurį gatvės ir supratus kad
>>> pyptelėjau, sustojo, faką parodė ir net nepasitikrinus antros gatvės
>>> pusės bėgo toliau, gavo dar pypsėjimų, bet be stabdymo.. Už minivanų man
>>> rodos net tvora buvo.. Greičio nepamenu, bet neviršijau kaip minimum,
>>> priešais važiavo kažkas neskubėdamas..
>>>
>>> Abiem atvejais matomumas ir oras idealus.
>>> Net įdomu būtų pažiūrėt, kaip man kaltę pripažintu, nes jaučiu vistiek
>>> rastu kaip :)
>>>
>>>
>>>
>>> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
>>> news:k3crkp$vf6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> cD-r0m rašė:
>>>>
>>>>> Kad ir pvz http://goo.gl/8gSRs pestiesiems šitoj pusėj net draudžiama
>>>>> eit.. Bet kai koks pablūdelis išbėgs skersai kelio, mat nuo kalno dar
>>>>> matė kad "mašinų nėr"
>>>>
>>>> Pakeisk pėstįjį į stovintį/lėtėjantį auto. Kas pasikeičia?
>>>> Jei įsibėgėjęs nuo kalno tematai keliasdešimt metrų kelio, tai bent
>>>> jau manoji logika teigia, kad negali lėkti taip, kad vos išvydęs
>>>> kliūtį ant kelio matomumo lauke, nebesugebėtum sustabdyti.
>>>>
>>>>> Panašiam stiliuje sitacija kur pestysis atsirado ten, kur jo jokiu
>>>>> sveiku protu būti negalėjo, nors ir ne už kampo..
>>>>> http://youtu.be/-ZyXlRhj6q4
>>>>
>>>> Man atrodo, kad būtų kaltas auto (be to, kad ir pats pėstysis). Bet
>>>> kokiu atveju tikrai nevienareikšmiška, net jei KET akivaizdžiai
>>>> pažeidė pėstysis.
>>>> Vairuotojas, ypač prastesnėmis meteorologinėmis/eismo sąlygomis,
>>>> būdamas atsargus turėjo būti dėmesingesnis ir sekdamas kelią galėjo iš
>>>> anksto pamatyti, kad kažkas įeina į važiuojamąją dalį, kad ten yra
>>>> kliūtis (jau nesileidžiant į numatymą: kad ketina, artėja, lipa per
>>>> užtvarą) ir atitinkamai sureaguoti. Bet jis greičio, kiek matau, net
>>>> nemažino ir NEREAGAVO, atsitrenkė lėtai riedėdamas. Jis nematė
>>>> kliūties, nors veikiausiai galėjo (ir turėjo).
>>>> Veikiausia žiūrėjo į šoninį veidrodėlį ar nusukęs galvą atgal. Tokiu
>>>> atveju jam pagal mūsiškes KET veikiausiai taip šviestų KET pažeidimas:
>>>>
>>>> „134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui,
>>>> vairuotojas (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį,
>>>> net visiškai sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį
>>>> nesukeldamas pavojaus kitiems eismo dalyviams.“
>>>>
>>>> Pakeisk pėstyjį priekyje stabdančiu auto, ir turbūt taip pat būtų bum,
>>>> dėl kurio abejonių jau nekiltų. Tačiau, kaip jau rašiau (iš teismų
>>>> praktikos), tai, kad kitas pažeidžia KET, dar tikrai nereiškia, kad tu
>>>> nebesi atsakingas už saugumą ir kad pats nepažeidei KET ir kad būtent
>>>> tavo KET pažeidimas nebuvo būtinoji padarinių kilimo sąlyga. Jei
>>>> nesilaikydamas saugaus atstumo iki „pagrįstos“ kliūties (auto
>>>> priekyje), nestabdydamas pažeidi KET, tai lygiai taip pat pažeidi KET
>>>> ir pėsčiojo atveju, net jei tas pėstysis nėra „pagrįsta“ kliūtis, t.y.
>>>> pažeidžia KET ten būdamas.
>>>> Kas galiausiai būtų (labiau) kaltas/nuteistas yra nevienareikšmiška.
>>>
>>
>