Jonas Sergejenka rašė: > - mano prievolę įžvelgti man iš šono per raudoną atlekiančią britvą dar > reikėtų įrodyti, nes "casual man" to neprivalo numatyti; Pakaks įrodyti, kad likus keliasdešimt metrų, kai privalėjai pamatyti ir sureaguoti stabdydamas, nebeužteko atstumo, nes tiesiog nepasirinkai saugaus greičio. > - "pastatė auto ne vietoje" - nu blet, taigi parašiau aiškiai juodu ant > balto - NEGALIMA vožtis į ne vietoje priparkuotą automobilį, čia ir > žirgui aišku; O vat ir ne taip vienareikšmiška. Kuo skiriasi pėstysis, pažeidęs KET nuo palikto auto, už posūkio, rūke, ir pan., kai tu jų nepamatai? A? Taigi, kliūtys ant kelio, kai jos tikėtinos (o, kad auto ant kelio labiau tikėtinas, nei pėstysis, nieko nereiškia ir nekeičia), o tu tiesiog nematai tiek toli, kad galėtum į jas sureaguoti, ir sąlygojo minėtą KET punktą, kad tu privalai mažinti greitį, pasirinkdamas jį tokį (atsižvelgdamas į eismo sąlygas ir aplinkybes), kad bet kada galėtum sustabdyti (iki iš anksto numatomos kliūties). Jei šutini leistinu greičiu ir negali (nebesugebi) sustabdyti iki kliūties, kurią pamatai (ar gali *numatyti* iš aplinkybių; tai irgi yra vertinimo dalykas), tai toli gražu ne visuomet reiškia, kad važiavai saugiai. Kalba apie tai ir buvo, kad nė velnio nėra taip, kad „mano pirmenybė (žalia, sankryža) ir sau šutinu nesiblaškydamas“, nes „blaškytis“ privalai visada, *nuolat*, nepriklausomai nuo to ar kiti laikosi KET, ir neturėtų jų pažeisti. Todėl dalimi Fred'o klausimas lieka aktualus: saugaus greičio pasirinkimas, atsižvelgiant į eismo sąlygas ir aplinkybes, visų pirma yra tavo atsakomybės klausimas ir įvykus įvykiui, kaip tik tai ir yra vertinama tesime (nepriklausomai nuo to, ar tu važiavai leistinu greičiu), o ne vienareikšmiškai ir užtikrintai atmetama „jis važiavo leistinu greičiu, pagrindiniu keliu, per žalią šviesą“.