Nu tai niekaip nesuvokiu, kas trukdo is anksto numatyti zmogaus nuo kelkrascio staigu isbegima i kelia ar automobilio vaziavima dideliu greiciu is salutinio i pagrindini? Gal cia zioplys uz vairo, kuris numatyt to negali, nes mano, kad taip nebuna? ------------------------- "KEdas" wrote in message news:k2vvmi$lfo$1@trimpas.omnitel.net... Kad ilgai netrolinti: 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios _IŠ ANKSTO numatomos kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. 2012.09.14 14:53, Fred rašė: > Kiek skaiciau bei kiek teko ir cia diskutuojant suprast, per > zalia/pagrindini kelia ar kitur vaziuodama transporto priemone turi > isitikinti savo manevro saugumu, ir tik tada ji atlikti. Apskritai, turi > visur vaziuoti taip, kad atsiradus netiketai kliuciai, sugebetum ja > apvaziuoti/aplenkti/nekliudyti ir kazkas panasaus. Ar tai reiskia, kad > vaziuodamas kiek didesniu nei pesciojo greitis formaliai gali visada buti > kaltas, jei numusei kazka staigiai islekusi i kelia? Praktiskai visada > galima sugalvoti tokia situacija su staigia kliutimi (savizudis, > islekiantis i kelia is uz stulpo), i sankryza artejantis ant 300 km/h > motociklas, kuomet net ir vaziuodamas vezlisku 20 km/h greiciu tiesiog > neturesi jokiu sansu sureaguot. Ar galima bus patraukt toki "vezli" > atsakomyben uz tai, jog jis nepasirinko tokio greicio, kuriuo vaziuojant > galetu sureaguot ir isvengt kliuties? Faktiskai, jei jis butu vaziaves ne > 20 km/h, o 0.5 km/h arba dar leciau, jis galetu isvengt kliuties. > Ka sako formalioji teise siuo klausimu? >