Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-09-20 17:08:44
Kažkokią bmw mačiau, bet iš puslapio pasirodė kad ten jie labiau saulutes 
paišyt moko kaip galutinį tikslą, o ne kaip technika išvengti kliūties.
Bet šiaip jo, būtent to ir ieškau - ką daryti pakliuvus į tam tikras 
situacijas ir kaip jų išvengti neskaitant važiavimo ramiai ir lėtai.

Kažkada kai buvau dar per jaunas, lyg ir turėjau galimybė pakliūt į spec 
tarnybų vairavimo mokymus, bet dabar nebesigauna..


"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
news:k3eaon$3d4$1@trimpas.omnitel.net...
> Dėl accident avoidance - kažkokia BMW mokykla buvo/yra... Jeigu apie 
> ekstremalius vairavimus kalbame (briedžio testai, slydimai ir pan.). Pats 
> nebuvau, bet sakė, kad į Klaipėdą nulėkęs ant 160 po kursų grįžo ant 90 
> :-)
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
> news:k3de2n$fe1$1@trimpas.omnitel.net...
>> Matęs, paprastai jei jau viršiju, tai ne biški, o kokioj ukmerges gatvėj 
>> į viršų +20, ir tai darydamas puikiai žinau ką darau, o ne šiaip netyčia 
>> koja per sunki. Taip pat tokiose gatvėse kaip minties ar šeškinės neretai 
>> ant kokių 30 prariedu, susilaukdamas piktų subinkrapščių ir būnu 
>> aplenkiamas su fakais :)
>> Taigi būna ekstremumų iš abiejų pusių.
>>
>> Ir beje, gal žinai kur kreiptis? Vis dar ieškau accident avoidance 
>> stiliaus kursų lietuvoj :)
>>
>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
>> news:k3d9k1$c6s$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Šitas socialines reklamas matęs?
>>> http://bicycledutch.wordpress.com/2012/04/13/i-was-only-speeding-slightly/
>>>
>>> 2012.09.19 20:16, cD-r0m rašė:
>>>> Ir prieinam prie to, kad pėstysis gali vos ne bet kur išlėkt, ir 
>>>> dauguma
>>>> atveju kaltas liks nebent dėl neatsargaus elgesio, jei liks gyvas.
>>>>
>>>> Įdomu ar LAT praktikoje yra nors vienas atvėjis kai pėstysis arba
>>>> dviratis sukėlė įvykį dėl kurio atsisėdo, nes kas nors apvažiavęs į
>>>> sieną užsimušė, o transporto vairuotojai liko visiškom nekaltom avim.
>>>>
>>>> Šiaip pradedu nujaust mažai kas matęs kaip pėstysis išbėga ne perėjoj
>>>> panašiai kaip stirna kelyje - man du kartus buvo:
>>>>
>>>> vienu kartu dviratis lėkė ant kokių 25kmh iš bromos pylimo gatvėj ir
>>>> iššoko prieš nosi net nežvilgtelėjo nei į vieną pusę. Perlėkes prieš
>>>> mane, troliką toliau buvusį kitoj pusėj ir sulindo kažkur tarp namų. Aš
>>>> važiavau gal 30-40..
>>>>
>>>> Kitą kartą kažkokia studentė iš tarp dviejų minivanų bėgo skersai
>>>> Žalgirio gatvę, nes kitoj pusėj buvo autas/trolikas/mikras, sustojau 20
>>>> cm prieš jos trajektoriją, ji pasiekus vidurį gatvės ir supratus kad
>>>> pyptelėjau, sustojo, faką parodė ir net nepasitikrinus antros gatvės
>>>> pusės bėgo toliau, gavo dar pypsėjimų, bet be stabdymo.. Už minivanų 
>>>> man
>>>> rodos net tvora buvo.. Greičio nepamenu, bet neviršijau kaip minimum,
>>>> priešais važiavo kažkas neskubėdamas..
>>>>
>>>> Abiem atvejais matomumas ir oras idealus.
>>>> Net įdomu būtų pažiūrėt, kaip man kaltę pripažintu, nes jaučiu vistiek
>>>> rastu kaip :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
>>>> news:k3crkp$vf6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> cD-r0m rašė:
>>>>>
>>>>>> Kad ir pvz http://goo.gl/8gSRs pestiesiems šitoj pusėj net draudžiama
>>>>>> eit.. Bet kai koks pablūdelis išbėgs skersai kelio, mat nuo kalno dar
>>>>>> matė kad "mašinų nėr"
>>>>>
>>>>> Pakeisk pėstįjį į stovintį/lėtėjantį auto. Kas pasikeičia?
>>>>> Jei įsibėgėjęs nuo kalno tematai keliasdešimt metrų kelio, tai bent
>>>>> jau manoji logika teigia, kad negali lėkti taip, kad vos išvydęs
>>>>> kliūtį ant kelio matomumo lauke, nebesugebėtum sustabdyti.
>>>>>
>>>>>> Panašiam stiliuje sitacija kur pestysis atsirado ten, kur jo jokiu
>>>>>> sveiku protu būti negalėjo, nors ir ne už kampo..
>>>>>> http://youtu.be/-ZyXlRhj6q4
>>>>>
>>>>> Man atrodo, kad būtų kaltas auto (be to, kad ir pats pėstysis). Bet
>>>>> kokiu atveju tikrai nevienareikšmiška, net jei KET akivaizdžiai
>>>>> pažeidė pėstysis.
>>>>> Vairuotojas, ypač prastesnėmis meteorologinėmis/eismo sąlygomis,
>>>>> būdamas atsargus turėjo būti dėmesingesnis ir sekdamas kelią galėjo iš
>>>>> anksto pamatyti, kad kažkas įeina į važiuojamąją dalį, kad ten yra
>>>>> kliūtis (jau nesileidžiant į numatymą: kad ketina, artėja, lipa per
>>>>> užtvarą) ir atitinkamai sureaguoti. Bet jis greičio, kiek matau, net
>>>>> nemažino ir NEREAGAVO, atsitrenkė lėtai riedėdamas. Jis nematė
>>>>> kliūties, nors veikiausiai galėjo (ir turėjo).
>>>>> Veikiausia žiūrėjo į šoninį veidrodėlį ar nusukęs galvą atgal. Tokiu
>>>>> atveju jam pagal mūsiškes KET veikiausiai taip šviestų KET pažeidimas:
>>>>>
>>>>> „134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui,
>>>>> vairuotojas (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį,
>>>>> net visiškai sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį
>>>>> nesukeldamas pavojaus kitiems eismo dalyviams.“
>>>>>
>>>>> Pakeisk pėstyjį priekyje stabdančiu auto, ir turbūt taip pat būtų bum,
>>>>> dėl kurio abejonių jau nekiltų. Tačiau, kaip jau rašiau (iš teismų
>>>>> praktikos), tai, kad kitas pažeidžia KET, dar tikrai nereiškia, kad tu
>>>>> nebesi atsakingas už saugumą ir kad pats nepažeidei KET ir kad būtent
>>>>> tavo KET pažeidimas nebuvo būtinoji padarinių kilimo sąlyga. Jei
>>>>> nesilaikydamas saugaus atstumo iki „pagrįstos“ kliūties (auto
>>>>> priekyje), nestabdydamas pažeidi KET, tai lygiai taip pat pažeidi KET
>>>>> ir pėsčiojo atveju, net jei tas pėstysis nėra „pagrįsta“ kliūtis, t.y.
>>>>> pažeidžia KET ten būdamas.
>>>>> Kas galiausiai būtų (labiau) kaltas/nuteistas yra nevienareikšmiška.
>>>>
>>>
>>
>
>