Laikas išleisti KET paaiškinimus idiotams, jei jau tokiems pradėjo teises išdavinėt. Kol važiuoji vienas, važiuok tu nors skersas, bet, kai prasilenki (lenkimas - lygiai toks pat prasilenkimas, kaip su priešais atvažiuojančia mašina), abu turi elgtis atitinkamai, o ne "aš iš vėžių nesitrauksiu, man taip patogu - tegu ans nors grioviais važiuoja, jei nori aplenkt!" > jau matau kaip lape pries lenkdamas ir aplenkes vaizuoja juostos krastu, > apsizerges 'hipotetines' provezas. blet ka jus rukot nesuprantu :) > kreipkites rimtai i pareigunus, jei jau taip. isaiskins laiku, kol dar > nesamoniu nepridaret kelyje. > > On 2017.01.25 17:43, Dainiushas wrote: >> dar galima pridėt, kad važiuot reikia dešine kelio puse, savo juosta, o >> ne kažkokiomis hipotetinėmis provėžomis. >> >> On 1/25/2017 4:04 PM, DK wrote: >>> Na tu pats suvoki ka parasei? :) >>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos hipotetines (ar >>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad tebunie KET >>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus pazeidzia >>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM saugiu, taciau >>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu neleisdamas >>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 ne tavo >>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai rezultatas bus >>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai. >>> >>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote: >>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus greitis 90, >>>> tai dar >>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25 tai >>>> tiek ir >>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi nesako kad >>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip >>>> isvazineta. o >>>> bandant isvaziuoti is provezu gali baigtis ne taip kaip nori jei >>>> padangos >>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad nereikia >>>> prisigalvoti kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti vaziuojanti >>>> greiciau. amen >>>> >>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h. Kieno >>>>> teiseti >>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus stabdydamas >>>>> eisma? Ir >>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad oras >>>>> blogas, >>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad mikroautobusa >>>>> apeit >>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet daugiau >>>>> laiko >>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga nuotaika, >>>>> etc.). >>>>> >>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote: >>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis svarbus labai. >>>>>> >>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote: >>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus gerai >>>>>>> >>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai va?iuoja >>>>>>>> kelio >>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir nepasislenka ar?iau >>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti. Tipo >>>>>>>> "n?ra >>>>>>>> kur >>>>>>>> skub?t, palauks". >>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau pos?k?, >>>>>>>> tai >>>>>>>> visi >>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia aplenkti, o ?itas >>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant reik kairiais >>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja, galima >>>>>>>> papra?yti >>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio pagarb? ir >>>>>>>> supratingum?? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >