Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: spakainas
Data: 2017-01-27 14:05:28
Tai viskas ok, bet jei grįžt prie temos autoriaus pirmo posto - keblumų 
pasitraukt dešiniau kyla tik vienam vieninteliam individui. Visiems 
kitiems tai neatrodo kažkas baisaus ir neįgyvendinama.

Aš pilnai palaikyčiau tiek tavo tiek galbūt kodeko nuomonę, jei postas 
skambėtų taip: "ble, kodėl VISI važiuoja taip lėtai, ir NĖ VIENAS negali 
pasitraukt praleist, debilai aplinkui, nekitaip!".

2017.01.27 12:53, Audrius rašė:
> Jei eismo salygos diktuoja toki SAUGU vaziavima - "ikist" galima ir puse
> auto i priesingo eismo juosta.
> Trumpam ir minimaliu saugiu greiciu brendant i desineje esanti sniega
> vaziuojama TIK PRASILENKIANT su priespriesine transporto priemone.
> Ir tai galioja NE VIEN ZIEMA - pilna Europos saliu (is mano patirties -
> Prancuzijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Ispanijoje, Italijoje) keliu tinklo
> ruozu, kuriuose 2-ju transporto priemoniu prasilenkimas is principo
> sudetingas net idealiomis eismui salygomis. Tokiame ruoze niekas net nemasto
> pralenkti priekyje vaziuojanti, o ramiai kolonoje juda iki savo paskirties
> vietos. Ir ne 3 km, o 20, kartais ir daugiau.
>
> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message
> news:o6d383$g12$1@trimpas.omnitel.net...
>> rimc argumenc: ikisai trecdali masinos priespriesinen juoston ir tave
>> lenkt draudziama... :))
>>
>> On 2017-01-26 16:48, CodeC wrote:
>>> px 40 ar 50. 'norint lenkti', pareiga laikytis saugaus atstumo niekur
>>> nedingsta. atvirksciai - tai ypac svarbus ir pavojingas momentas. todel
>>> 'norint lenkti', turi persirikiuot i priesingos eismo krypties juosta is
>>> anksto, nepriartejes ta pacia juosta nesaugiu atstumu. ir isitikinti,
>>> kad ja lenkti tau niekas netrugdo ir netrugdys iki pabaigos. akivaizdu,
>>> kad tai ne ta situacija, apie kuria kalba lape.
>>> reiskia - lenkti DRAUDZIAMA PAGAL KET.
>>> lape prisipisa prie galo, ir 'praso' pasitraukti i kelkrasti, lyg tam
>>> kazkokia teise turetu. chuliganas.
>>>
>>> On 2017.01.26 16:43, Ignas wrote:
>>>> qe? kokio 50m atstumo? kozirius is kiauros kisenes trauki? :))
>>>>
>>>>
>>>> On 2017-01-26 16:34, CodeC wrote:
>>>>> gali pradet nuo min 50m atstumo. va todel civilizuoti zmones net
>>>>> negalvoja apie lenkima tokiam kelyje, nes jis pagal taisykles
>>>>> neimanomas.
>>>>>
>>>>> On 2017.01.26 16:27, Ignas wrote:
>>>>>> 4. tinka, nebent jis neseka aplink situacijos ir net nemato is paskos
>>>>>> vaziuojancio, bet tada turbut kita punkta rastume tam...
>>>>>>
>>>>>> 138. daugiau nei pakanka pripaisyt, nes trukdo aplenkt vaziuojant
>>>>>> dalinai priespriesine juosta
>>>>>>
>>>>>> tu dvieju daugiau nei per akis
>>>>>>
>>>>>> dabar, ka pazeidzia prisivijes ir ijunges kairi posuky eismo dalyvis,
>>>>>> tikedamasis supratingumo is priekyje vaziuojancio?
>>>>>>
>>>>>> On 2017-01-26 12:54, KEdas wrote:
>>>>>>> Nusišneki su tais punktais, nes turi teksto suvokimo problemų.
>>>>>>> Prelegentas net nesiteikė paaiškinti koks ten greitis leistinas,
>>>>>>> kokiu
>>>>>>> kas važiuoja, o čia jau žinai kokius KET punktus anas pažeidžia.
>>>>>>> Parodyk kurias tų punktų dalius pažeidžia:
>>>>>>> ----
>>>>>>> 4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir ATSARGUMU.
>>>>>>>
>>>>>>> 113. KUR KAS LĖČIAU už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis
>>>>>>> vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba
>>>>>>> apsisuka)
>>>>>>> privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto
>>>>>>> priemones,
>>>>>>> pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų
>>>>>>> transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir
>>>>>>> praleisti
>>>>>>> už jos susikaupusias transporto priemones.
>>>>>>>
>>>>>>> 135. Vairuotojui draudžiama:
>>>>>>> 135.3. važiuoti BE REIKALO pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų
>>>>>>> transporto priemonių eismą;
>>>>>>> 135.4. STAIGIAI stabdyti, jeigu tai nebūtina eismo saugumui.
>>>>>>>
>>>>>>> 138. LENKIAMOS transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti
>>>>>>> aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais.
>>>>>>> ----
>>>>>>> 2017.01.26 10:12, DK rašė:
>>>>>>>> Taigi išvardijau net KET punktus, kuriuos jis pažeidžia, ar tu irgi
>>>>>>>> nemoki/nesugebi perskaityti? Ar perskaites nesugebi suvokti?
>>>>>>>>
>>>>>>>> P.s. pasižiūrėjau, tai pasirodo net ne keturis, o penkis punktus
>>>>>>>> pažeidžia, vardiju: 4, 113, 135.3, 135.4, 138.
>>>>>>>>
>>>>>>>> P.p.s. kad būtų aiškiau, tai pateiksiu ir pavyzdį. Kelias su
>>>>>>>> leidžiamu
>>>>>>>> greičiu 90 km/h. TU judi 40 km/h, AŠ judu 70 km/h, ir TU važiuoji
>>>>>>>> taip, kad AŠ negaliu tavęs aplenkti, tai vienintelis pažeidžiantis
>>>>>>>> KET
>>>>>>>> esi TU.
>>>>>>>> Ir turėk omenyje, kad dėl daugybės subjektyvių priežasčių mes
>>>>>>>> nesiginčyjame apie SAUGŲ greitį, nes jo apibrėžimas tame pačiame KET
>>>>>>>> yra subjektyvus. Kada jūs pasaulio teisuoliai suvoksite, kad
>>>>>>>> taisyklės
>>>>>>>> yra visuma, o ne vienas punktas konkrečiu metu patogus jums?
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2017.01.25 23:41, Audrius wrote:
>>>>>>>>> Tu "pridurkas", nes vaziuoji butent "kaip tu nori", o jis
>>>>>>>>> vaziuoja -
>>>>>>>>> pagal
>>>>>>>>> KET.
>>>>>>>>> Ir taskas.
>>>>>>>>> Visa kita - tik kersos kumeles sapnas geguzes pilnaties naktyje!
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>>>> news:o6af87$5j4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> :)))))))
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Vienu zodziu aisku, kad situacija yra tokia:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> kai tu vaziuoji kaip TU nori, tai viskas yra normalu, ir gerai,
>>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>>> jeigu
>>>>>>>>>> AS vaziuoju, kaip as noriu, tai as pridurkas!!!!!!!!!!!!!!!!
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams
>>>>>>>>>>> atrodo, kad
>>>>>>>>>>> pazeidejai yra du.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:12, DK wrote:
>>>>>>>>>>>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As
>>>>>>>>>>>> galiu
>>>>>>>>>>>> pakartot klausimą paprasčiau:
>>>>>>>>>>>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir
>>>>>>>>>>>> niekini, o
>>>>>>>>>>>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas?
>>>>>>>>>>>> Kuo jie
>>>>>>>>>>>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata!
>>>>>>>>>>>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust,
>>>>>>>>>>>>> kokie
>>>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>>>> aplink pyderai.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote:
>>>>>>>>>>>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :)
>>>>>>>>>>>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos
>>>>>>>>>>>>>> hipotetines
>>>>>>>>>>>>>> (ar
>>>>>>>>>>>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad
>>>>>>>>>>>>>> tebunie KET
>>>>>>>>>>>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus
>>>>>>>>>>>>>> pazeidzia
>>>>>>>>>>>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM
>>>>>>>>>>>>>> saugiu,
>>>>>>>>>>>>>> taciau
>>>>>>>>>>>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu
>>>>>>>>>>>>>> neleisdamas
>>>>>>>>>>>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4
>>>>>>>>>>>>>> ne tavo
>>>>>>>>>>>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai
>>>>>>>>>>>>>> rezultatas bus
>>>>>>>>>>>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus
>>>>>>>>>>>>>>> greitis
>>>>>>>>>>>>>>> 90,
>>>>>>>>>>>>>>> tai dar
>>>>>>>>>>>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot
>>>>>>>>>>>>>>> 25
>>>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>>>> tiek ir
>>>>>>>>>>>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi
>>>>>>>>>>>>>>> nesako
>>>>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama
>>>>>>>>>>>>>>> kaip
>>>>>>>>>>>>>>> isvazineta. o
>>>>>>>>>>>>>>> bandant isvaziuoti is provezu  gali baigtis ne taip kaip nori
>>>>>>>>>>>>>>> jei
>>>>>>>>>>>>>>> padangos
>>>>>>>>>>>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad
>>>>>>>>>>>>>>> nereikia
>>>>>>>>>>>>>>> prisigalvoti  kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti
>>>>>>>>>>>>>>> vaziuojanti
>>>>>>>>>>>>>>> greiciau. amen
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h.
>>>>>>>>>>>>>>>> Kieno
>>>>>>>>>>>>>>>> teiseti
>>>>>>>>>>>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus
>>>>>>>>>>>>>>>> stabdydamas
>>>>>>>>>>>>>>>> eisma? Ir
>>>>>>>>>>>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad
>>>>>>>>>>>>>>>> oras
>>>>>>>>>>>>>>>> blogas,
>>>>>>>>>>>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad
>>>>>>>>>>>>>>>> mikroautobusa
>>>>>>>>>>>>>>>> apeit
>>>>>>>>>>>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet
>>>>>>>>>>>>>>>> daugiau
>>>>>>>>>>>>>>>> laiko
>>>>>>>>>>>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga
>>>>>>>>>>>>>>>> nuotaika,
>>>>>>>>>>>>>>>> etc.).
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis
>>>>>>>>>>>>>>>>> svarbus
>>>>>>>>>>>>>>>>> labai.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus
>>>>>>>>>>>>>>>>>> gerai
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoja
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kelio
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nepasislenka
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ar?iau
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Tipo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> "n?ra
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> skub?t, palauks".
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pos?k?,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti, o
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ?itas
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> reik
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kairiais
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> papra?yti
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pagarb? ir
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> supratingum??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>