Kai magistraliniame kelyje per visa 2-ju eismo juostu ir kelkrascio viena kryptimi bendra ploti lieka 2 arba 3 provezes, "lapinu" grupes trydaliotojai, iki tol kasryt ir kasvakara (1997-2014m kasdien isvazineta Elektrenai-Vilnius-Elektrenai, daugumos nuolatiniu skrajunu auto jau buvo pazistami) skrajoje mirksedami ir pypindami, pariete kojytes meslungiskai isikimba i savo vairus ir ispustomis veziu akimis sliauzia tomis 2 provezemis 40-50km/val greiciu. I vaziuojancius pro juos 90-100km/val zvelgia kaip i tautos priesus. Jiems tada nekyla noras trauktis i kelkrasti (kuris tokios kategorijos kelyje tikrai yra). Kodel tuomet reikalaujama to is kitu eismo dalyviu, ypac atsidurus nelyginamai sudetingesniu eismo salygu ruoze?! Dvigubi standartai, dviguba morale ar tiesiog asmenybiu susidvejinimas, a, "lapinai+Co."??? "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:o6f0ro$f80$1@trimpas.omnitel.net... >O tu viešpautie aukštielnikas. Tai mentai autostradoj prasidėjus snygiui >gali gerai pasipinigaut. Pzdc kokia idėja. Kedai, tu maladec! > > 2017.01.26 14:41, KEdas rašė: >> O dabar eik KET kartotis, nes kelio su 3 provėžomis asfaltuotu vadinti >> nelabai išeina: >> >> 131. Ne gyvenvietėse leidžiama važiuoti: >> 131.1. lengvaisiais automobiliais, krovininiais automobiliais, kurių >> didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 [...] keliuose su >> asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose >> keliuose – NE DIDESNIU kaip 70 km/h greičiu; >> >> Lapinas rašė: >>>> Kokie tiksliai Lapino ir "kenkejo"greiciai? >>> 80 50 >> >>