ner cia ko lakstyt - aiskiai pasake didysis teisolis "DK" wrote in message news:o6d4hb$gju$1@trimpas.omnitel.net... Na dar kartą: 113. kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba apsisuka) privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir praleisti už jos susikaupusias transporto priemones. Leidžiamas 90, tu velkiesi 40, nes tau tai saugus greitis, aš važiuoju 70, nes man tai saugus greitis. Tu matai veidrodėlyje, kad aš prie tavęs artėju, įsijungiu posūkį, rodau, kad noriu tave lenkt. Kaip tu manai 40 vs 90 yra kur kas lėčiau, ar dar ne? On 2017.01.26 16:48, CodeC wrote: > px 40 ar 50. 'norint lenkti', pareiga laikytis saugaus atstumo niekur > nedingsta. atvirksciai - tai ypac svarbus ir pavojingas momentas. todel > 'norint lenkti', turi persirikiuot i priesingos eismo krypties juosta is > anksto, nepriartejes ta pacia juosta nesaugiu atstumu. ir isitikinti, > kad ja lenkti tau niekas netrugdo ir netrugdys iki pabaigos. akivaizdu, > kad tai ne ta situacija, apie kuria kalba lape. > reiskia - lenkti DRAUDZIAMA PAGAL KET. > lape prisipisa prie galo, ir 'praso' pasitraukti i kelkrasti, lyg tam > kazkokia teise turetu. chuliganas. > > On 2017.01.26 16:43, Ignas wrote: >> qe? kokio 50m atstumo? kozirius is kiauros kisenes trauki? :)) >> >> >> On 2017-01-26 16:34, CodeC wrote: >>> gali pradet nuo min 50m atstumo. va todel civilizuoti zmones net >>> negalvoja apie lenkima tokiam kelyje, nes jis pagal taisykles >>> neimanomas. >>> >>> On 2017.01.26 16:27, Ignas wrote: >>>> 4. tinka, nebent jis neseka aplink situacijos ir net nemato is paskos >>>> vaziuojancio, bet tada turbut kita punkta rastume tam... >>>> >>>> 138. daugiau nei pakanka pripaisyt, nes trukdo aplenkt vaziuojant >>>> dalinai priespriesine juosta >>>> >>>> tu dvieju daugiau nei per akis >>>> >>>> dabar, ka pazeidzia prisivijes ir ijunges kairi posuky eismo dalyvis, >>>> tikedamasis supratingumo is priekyje vaziuojancio? >>>> >>>> On 2017-01-26 12:54, KEdas wrote: >>>>> Nusišneki su tais punktais, nes turi teksto suvokimo problemų. >>>>> Prelegentas net nesiteikė paaiškinti koks ten greitis leistinas, kokiu >>>>> kas važiuoja, o čia jau žinai kokius KET punktus anas pažeidžia. >>>>> Parodyk kurias tų punktų dalius pažeidžia: >>>>> ---- >>>>> 4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir ATSARGUMU. >>>>> >>>>> 113. KUR KAS LĖČIAU už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis >>>>> vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba >>>>> apsisuka) >>>>> privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto >>>>> priemones, >>>>> pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų >>>>> transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir >>>>> praleisti >>>>> už jos susikaupusias transporto priemones. >>>>> >>>>> 135. Vairuotojui draudžiama: >>>>> 135.3. važiuoti BE REIKALO pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų >>>>> transporto priemonių eismą; >>>>> 135.4. STAIGIAI stabdyti, jeigu tai nebūtina eismo saugumui. >>>>> >>>>> 138. LENKIAMOS transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti >>>>> aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais. >>>>> ---- >>>>> 2017.01.26 10:12, DK rašė: >>>>>> Taigi išvardijau net KET punktus, kuriuos jis pažeidžia, ar tu irgi >>>>>> nemoki/nesugebi perskaityti? Ar perskaites nesugebi suvokti? >>>>>> >>>>>> P.s. pasižiūrėjau, tai pasirodo net ne keturis, o penkis punktus >>>>>> pažeidžia, vardiju: 4, 113, 135.3, 135.4, 138. >>>>>> >>>>>> P.p.s. kad būtų aiškiau, tai pateiksiu ir pavyzdį. Kelias su >>>>>> leidžiamu >>>>>> greičiu 90 km/h. TU judi 40 km/h, AŠ judu 70 km/h, ir TU važiuoji >>>>>> taip, kad AŠ negaliu tavęs aplenkti, tai vienintelis pažeidžiantis >>>>>> KET >>>>>> esi TU. >>>>>> Ir turėk omenyje, kad dėl daugybės subjektyvių priežasčių mes >>>>>> nesiginčyjame apie SAUGŲ greitį, nes jo apibrėžimas tame pačiame KET >>>>>> yra subjektyvus. Kada jūs pasaulio teisuoliai suvoksite, kad >>>>>> taisyklės >>>>>> yra visuma, o ne vienas punktas konkrečiu metu patogus jums? >>>>>> >>>>>> On 2017.01.25 23:41, Audrius wrote: >>>>>>> Tu "pridurkas", nes vaziuoji butent "kaip tu nori", o jis vaziuoja - >>>>>>> pagal >>>>>>> KET. >>>>>>> Ir taskas. >>>>>>> Visa kita - tik kersos kumeles sapnas geguzes pilnaties naktyje! >>>>>>> >>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>>>>> news:o6af87$5j4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> :))))))) >>>>>>>> >>>>>>>> Vienu zodziu aisku, kad situacija yra tokia: >>>>>>>> >>>>>>>> kai tu vaziuoji kaip TU nori, tai viskas yra normalu, ir gerai, bet >>>>>>>> jeigu >>>>>>>> AS vaziuoju, kaip as noriu, tai as pridurkas!!!!!!!!!!!!!!!! >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote: >>>>>>>>> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams >>>>>>>>> atrodo, kad >>>>>>>>> pazeidejai yra du. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2017.01.25 16:12, DK wrote: >>>>>>>>>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As galiu >>>>>>>>>> pakartot klausimą paprasčiau: >>>>>>>>>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir >>>>>>>>>> niekini, o >>>>>>>>>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas? >>>>>>>>>> Kuo jie >>>>>>>>>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote: >>>>>>>>>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata! >>>>>>>>>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust, kokie >>>>>>>>>>> visi >>>>>>>>>>> aplink pyderai. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote: >>>>>>>>>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :) >>>>>>>>>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos >>>>>>>>>>>> hipotetines >>>>>>>>>>>> (ar >>>>>>>>>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad >>>>>>>>>>>> tebunie KET >>>>>>>>>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus >>>>>>>>>>>> pazeidzia >>>>>>>>>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM >>>>>>>>>>>> saugiu, >>>>>>>>>>>> taciau >>>>>>>>>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu >>>>>>>>>>>> neleisdamas >>>>>>>>>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 >>>>>>>>>>>> ne tavo >>>>>>>>>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai >>>>>>>>>>>> rezultatas bus >>>>>>>>>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote: >>>>>>>>>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus >>>>>>>>>>>>> greitis >>>>>>>>>>>>> 90, >>>>>>>>>>>>> tai dar >>>>>>>>>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25 >>>>>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>>>>> tiek ir >>>>>>>>>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi >>>>>>>>>>>>> nesako >>>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip >>>>>>>>>>>>> isvazineta. o >>>>>>>>>>>>> bandant isvaziuoti is provezu gali baigtis ne taip kaip nori >>>>>>>>>>>>> jei >>>>>>>>>>>>> padangos >>>>>>>>>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad >>>>>>>>>>>>> nereikia >>>>>>>>>>>>> prisigalvoti kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti >>>>>>>>>>>>> vaziuojanti >>>>>>>>>>>>> greiciau. amen >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h. >>>>>>>>>>>>>> Kieno >>>>>>>>>>>>>> teiseti >>>>>>>>>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus >>>>>>>>>>>>>> stabdydamas >>>>>>>>>>>>>> eisma? Ir >>>>>>>>>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad >>>>>>>>>>>>>> oras >>>>>>>>>>>>>> blogas, >>>>>>>>>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad >>>>>>>>>>>>>> mikroautobusa >>>>>>>>>>>>>> apeit >>>>>>>>>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet >>>>>>>>>>>>>> daugiau >>>>>>>>>>>>>> laiko >>>>>>>>>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga >>>>>>>>>>>>>> nuotaika, >>>>>>>>>>>>>> etc.). >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis >>>>>>>>>>>>>>> svarbus >>>>>>>>>>>>>>> labai. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus >>>>>>>>>>>>>>>> gerai >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai >>>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoja >>>>>>>>>>>>>>>>> kelio >>>>>>>>>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir >>>>>>>>>>>>>>>>> nepasislenka >>>>>>>>>>>>>>>>> ar?iau >>>>>>>>>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti. >>>>>>>>>>>>>>>>> Tipo >>>>>>>>>>>>>>>>> "n?ra >>>>>>>>>>>>>>>>> kur >>>>>>>>>>>>>>>>> skub?t, palauks". >>>>>>>>>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau >>>>>>>>>>>>>>>>> pos?k?, >>>>>>>>>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>>>>>>>>> visi >>>>>>>>>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia >>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti, o >>>>>>>>>>>>>>>>> ?itas >>>>>>>>>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant >>>>>>>>>>>>>>>>> reik >>>>>>>>>>>>>>>>> kairiais >>>>>>>>>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja, >>>>>>>>>>>>>>>>> galima >>>>>>>>>>>>>>>>> papra?yti >>>>>>>>>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio >>>>>>>>>>>>>>>>> pagarb? ir >>>>>>>>>>>>>>>>> supratingum?? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >