rimc argumenc: ikisai trecdali masinos priespriesinen juoston ir tave lenkt draudziama... :)) On 2017-01-26 16:48, CodeC wrote: > px 40 ar 50. 'norint lenkti', pareiga laikytis saugaus atstumo niekur > nedingsta. atvirksciai - tai ypac svarbus ir pavojingas momentas. todel > 'norint lenkti', turi persirikiuot i priesingos eismo krypties juosta is > anksto, nepriartejes ta pacia juosta nesaugiu atstumu. ir isitikinti, > kad ja lenkti tau niekas netrugdo ir netrugdys iki pabaigos. akivaizdu, > kad tai ne ta situacija, apie kuria kalba lape. > reiskia - lenkti DRAUDZIAMA PAGAL KET. > lape prisipisa prie galo, ir 'praso' pasitraukti i kelkrasti, lyg tam > kazkokia teise turetu. chuliganas. > > On 2017.01.26 16:43, Ignas wrote: >> qe? kokio 50m atstumo? kozirius is kiauros kisenes trauki? :)) >> >> >> On 2017-01-26 16:34, CodeC wrote: >>> gali pradet nuo min 50m atstumo. va todel civilizuoti zmones net >>> negalvoja apie lenkima tokiam kelyje, nes jis pagal taisykles >>> neimanomas. >>> >>> On 2017.01.26 16:27, Ignas wrote: >>>> 4. tinka, nebent jis neseka aplink situacijos ir net nemato is paskos >>>> vaziuojancio, bet tada turbut kita punkta rastume tam... >>>> >>>> 138. daugiau nei pakanka pripaisyt, nes trukdo aplenkt vaziuojant >>>> dalinai priespriesine juosta >>>> >>>> tu dvieju daugiau nei per akis >>>> >>>> dabar, ka pazeidzia prisivijes ir ijunges kairi posuky eismo dalyvis, >>>> tikedamasis supratingumo is priekyje vaziuojancio? >>>> >>>> On 2017-01-26 12:54, KEdas wrote: >>>>> Nusišneki su tais punktais, nes turi teksto suvokimo problemų. >>>>> Prelegentas net nesiteikė paaiškinti koks ten greitis leistinas, kokiu >>>>> kas važiuoja, o čia jau žinai kokius KET punktus anas pažeidžia. >>>>> Parodyk kurias tų punktų dalius pažeidžia: >>>>> ---- >>>>> 4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir ATSARGUMU. >>>>> >>>>> 113. KUR KAS LĖČIAU už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis >>>>> vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba >>>>> apsisuka) >>>>> privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto >>>>> priemones, >>>>> pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų >>>>> transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir >>>>> praleisti >>>>> už jos susikaupusias transporto priemones. >>>>> >>>>> 135. Vairuotojui draudžiama: >>>>> 135.3. važiuoti BE REIKALO pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų >>>>> transporto priemonių eismą; >>>>> 135.4. STAIGIAI stabdyti, jeigu tai nebūtina eismo saugumui. >>>>> >>>>> 138. LENKIAMOS transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti >>>>> aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais. >>>>> ---- >>>>> 2017.01.26 10:12, DK rašė: >>>>>> Taigi išvardijau net KET punktus, kuriuos jis pažeidžia, ar tu irgi >>>>>> nemoki/nesugebi perskaityti? Ar perskaites nesugebi suvokti? >>>>>> >>>>>> P.s. pasižiūrėjau, tai pasirodo net ne keturis, o penkis punktus >>>>>> pažeidžia, vardiju: 4, 113, 135.3, 135.4, 138. >>>>>> >>>>>> P.p.s. kad būtų aiškiau, tai pateiksiu ir pavyzdį. Kelias su >>>>>> leidžiamu >>>>>> greičiu 90 km/h. TU judi 40 km/h, AŠ judu 70 km/h, ir TU važiuoji >>>>>> taip, kad AŠ negaliu tavęs aplenkti, tai vienintelis pažeidžiantis >>>>>> KET >>>>>> esi TU. >>>>>> Ir turėk omenyje, kad dėl daugybės subjektyvių priežasčių mes >>>>>> nesiginčyjame apie SAUGŲ greitį, nes jo apibrėžimas tame pačiame KET >>>>>> yra subjektyvus. Kada jūs pasaulio teisuoliai suvoksite, kad >>>>>> taisyklės >>>>>> yra visuma, o ne vienas punktas konkrečiu metu patogus jums? >>>>>> >>>>>> On 2017.01.25 23:41, Audrius wrote: >>>>>>> Tu "pridurkas", nes vaziuoji butent "kaip tu nori", o jis vaziuoja - >>>>>>> pagal >>>>>>> KET. >>>>>>> Ir taskas. >>>>>>> Visa kita - tik kersos kumeles sapnas geguzes pilnaties naktyje! >>>>>>> >>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>>>>> news:o6af87$5j4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> :))))))) >>>>>>>> >>>>>>>> Vienu zodziu aisku, kad situacija yra tokia: >>>>>>>> >>>>>>>> kai tu vaziuoji kaip TU nori, tai viskas yra normalu, ir gerai, bet >>>>>>>> jeigu >>>>>>>> AS vaziuoju, kaip as noriu, tai as pridurkas!!!!!!!!!!!!!!!! >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote: >>>>>>>>> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams >>>>>>>>> atrodo, kad >>>>>>>>> pazeidejai yra du. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2017.01.25 16:12, DK wrote: >>>>>>>>>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As galiu >>>>>>>>>> pakartot klausimą paprasčiau: >>>>>>>>>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir >>>>>>>>>> niekini, o >>>>>>>>>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas? >>>>>>>>>> Kuo jie >>>>>>>>>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote: >>>>>>>>>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata! >>>>>>>>>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust, kokie >>>>>>>>>>> visi >>>>>>>>>>> aplink pyderai. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote: >>>>>>>>>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :) >>>>>>>>>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos >>>>>>>>>>>> hipotetines >>>>>>>>>>>> (ar >>>>>>>>>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad >>>>>>>>>>>> tebunie KET >>>>>>>>>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus >>>>>>>>>>>> pazeidzia >>>>>>>>>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM >>>>>>>>>>>> saugiu, >>>>>>>>>>>> taciau >>>>>>>>>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu >>>>>>>>>>>> neleisdamas >>>>>>>>>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 >>>>>>>>>>>> ne tavo >>>>>>>>>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai >>>>>>>>>>>> rezultatas bus >>>>>>>>>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote: >>>>>>>>>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus >>>>>>>>>>>>> greitis >>>>>>>>>>>>> 90, >>>>>>>>>>>>> tai dar >>>>>>>>>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25 >>>>>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>>>>> tiek ir >>>>>>>>>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi >>>>>>>>>>>>> nesako >>>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip >>>>>>>>>>>>> isvazineta. o >>>>>>>>>>>>> bandant isvaziuoti is provezu gali baigtis ne taip kaip nori >>>>>>>>>>>>> jei >>>>>>>>>>>>> padangos >>>>>>>>>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad >>>>>>>>>>>>> nereikia >>>>>>>>>>>>> prisigalvoti kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti >>>>>>>>>>>>> vaziuojanti >>>>>>>>>>>>> greiciau. amen >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h. >>>>>>>>>>>>>> Kieno >>>>>>>>>>>>>> teiseti >>>>>>>>>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus >>>>>>>>>>>>>> stabdydamas >>>>>>>>>>>>>> eisma? Ir >>>>>>>>>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad >>>>>>>>>>>>>> oras >>>>>>>>>>>>>> blogas, >>>>>>>>>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad >>>>>>>>>>>>>> mikroautobusa >>>>>>>>>>>>>> apeit >>>>>>>>>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet >>>>>>>>>>>>>> daugiau >>>>>>>>>>>>>> laiko >>>>>>>>>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga >>>>>>>>>>>>>> nuotaika, >>>>>>>>>>>>>> etc.). >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis >>>>>>>>>>>>>>> svarbus >>>>>>>>>>>>>>> labai. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus >>>>>>>>>>>>>>>> gerai >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai >>>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoja >>>>>>>>>>>>>>>>> kelio >>>>>>>>>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir >>>>>>>>>>>>>>>>> nepasislenka >>>>>>>>>>>>>>>>> ar?iau >>>>>>>>>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti. >>>>>>>>>>>>>>>>> Tipo >>>>>>>>>>>>>>>>> "n?ra >>>>>>>>>>>>>>>>> kur >>>>>>>>>>>>>>>>> skub?t, palauks". >>>>>>>>>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau >>>>>>>>>>>>>>>>> pos?k?, >>>>>>>>>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>>>>>>>>> visi >>>>>>>>>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia >>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti, o >>>>>>>>>>>>>>>>> ?itas >>>>>>>>>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant >>>>>>>>>>>>>>>>> reik >>>>>>>>>>>>>>>>> kairiais >>>>>>>>>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja, >>>>>>>>>>>>>>>>> galima >>>>>>>>>>>>>>>>> papra?yti >>>>>>>>>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio >>>>>>>>>>>>>>>>> pagarb? ir >>>>>>>>>>>>>>>>> supratingum?? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >