Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: Ignas
Data: 2017-01-26 17:05:39
rimc argumenc: ikisai trecdali masinos priespriesinen juoston ir tave 
lenkt draudziama... :))

On 2017-01-26 16:48, CodeC wrote:
> px 40 ar 50. 'norint lenkti', pareiga laikytis saugaus atstumo niekur
> nedingsta. atvirksciai - tai ypac svarbus ir pavojingas momentas. todel
> 'norint lenkti', turi persirikiuot i priesingos eismo krypties juosta is
> anksto, nepriartejes ta pacia juosta nesaugiu atstumu. ir isitikinti,
> kad ja lenkti tau niekas netrugdo ir netrugdys iki pabaigos. akivaizdu,
> kad tai ne ta situacija, apie kuria kalba lape.
> reiskia - lenkti DRAUDZIAMA PAGAL KET.
> lape prisipisa prie galo, ir 'praso' pasitraukti i kelkrasti, lyg tam
> kazkokia teise turetu. chuliganas.
>
> On 2017.01.26 16:43, Ignas wrote:
>> qe? kokio 50m atstumo? kozirius is kiauros kisenes trauki? :))
>>
>>
>> On 2017-01-26 16:34, CodeC wrote:
>>> gali pradet nuo min 50m atstumo. va todel civilizuoti zmones net
>>> negalvoja apie lenkima tokiam kelyje, nes jis pagal taisykles
>>> neimanomas.
>>>
>>> On 2017.01.26 16:27, Ignas wrote:
>>>> 4. tinka, nebent jis neseka aplink situacijos ir net nemato is paskos
>>>> vaziuojancio, bet tada turbut kita punkta rastume tam...
>>>>
>>>> 138. daugiau nei pakanka pripaisyt, nes trukdo aplenkt vaziuojant
>>>> dalinai priespriesine juosta
>>>>
>>>> tu dvieju daugiau nei per akis
>>>>
>>>> dabar, ka pazeidzia prisivijes ir ijunges kairi posuky eismo dalyvis,
>>>> tikedamasis supratingumo is priekyje vaziuojancio?
>>>>
>>>> On 2017-01-26 12:54, KEdas wrote:
>>>>> Nusišneki su tais punktais, nes turi teksto suvokimo problemų.
>>>>> Prelegentas net nesiteikė paaiškinti koks ten greitis leistinas, kokiu
>>>>> kas važiuoja, o čia jau žinai kokius KET punktus anas pažeidžia.
>>>>> Parodyk kurias tų punktų dalius pažeidžia:
>>>>> ----
>>>>> 4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir ATSARGUMU.
>>>>>
>>>>> 113. KUR KAS LĖČIAU už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis
>>>>> vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba
>>>>> apsisuka)
>>>>> privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto
>>>>> priemones,
>>>>> pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų
>>>>> transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir
>>>>> praleisti
>>>>> už jos susikaupusias transporto priemones.
>>>>>
>>>>> 135. Vairuotojui draudžiama:
>>>>> 135.3. važiuoti BE REIKALO pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų
>>>>> transporto priemonių eismą;
>>>>> 135.4. STAIGIAI stabdyti, jeigu tai nebūtina eismo saugumui.
>>>>>
>>>>> 138. LENKIAMOS transporto priemonės vairuotojui draudžiama trukdyti
>>>>> aplenkti didinant važiavimo greitį arba kitais veiksmais.
>>>>> ----
>>>>> 2017.01.26 10:12, DK rašė:
>>>>>> Taigi išvardijau net KET punktus, kuriuos jis pažeidžia, ar tu irgi
>>>>>> nemoki/nesugebi perskaityti? Ar perskaites nesugebi suvokti?
>>>>>>
>>>>>> P.s. pasižiūrėjau, tai pasirodo net ne keturis, o penkis punktus
>>>>>> pažeidžia, vardiju: 4, 113, 135.3, 135.4, 138.
>>>>>>
>>>>>> P.p.s. kad būtų aiškiau, tai pateiksiu ir pavyzdį. Kelias su
>>>>>> leidžiamu
>>>>>> greičiu 90 km/h. TU judi 40 km/h, AŠ judu 70 km/h, ir TU važiuoji
>>>>>> taip, kad AŠ negaliu tavęs aplenkti, tai vienintelis pažeidžiantis
>>>>>> KET
>>>>>> esi TU.
>>>>>> Ir turėk omenyje, kad dėl daugybės subjektyvių priežasčių mes
>>>>>> nesiginčyjame apie SAUGŲ greitį, nes jo apibrėžimas tame pačiame KET
>>>>>> yra subjektyvus. Kada jūs pasaulio teisuoliai suvoksite, kad
>>>>>> taisyklės
>>>>>> yra visuma, o ne vienas punktas konkrečiu metu patogus jums?
>>>>>>
>>>>>> On 2017.01.25 23:41, Audrius wrote:
>>>>>>> Tu "pridurkas", nes vaziuoji butent "kaip tu nori", o jis vaziuoja -
>>>>>>> pagal
>>>>>>> KET.
>>>>>>> Ir taskas.
>>>>>>> Visa kita - tik kersos kumeles sapnas geguzes pilnaties naktyje!
>>>>>>>
>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>> news:o6af87$5j4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> :)))))))
>>>>>>>>
>>>>>>>> Vienu zodziu aisku, kad situacija yra tokia:
>>>>>>>>
>>>>>>>> kai tu vaziuoji kaip TU nori, tai viskas yra normalu, ir gerai, bet
>>>>>>>> jeigu
>>>>>>>> AS vaziuoju, kaip as noriu, tai as pridurkas!!!!!!!!!!!!!!!!
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote:
>>>>>>>>> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams
>>>>>>>>> atrodo, kad
>>>>>>>>> pazeidejai yra du.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:12, DK wrote:
>>>>>>>>>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As galiu
>>>>>>>>>> pakartot klausimą paprasčiau:
>>>>>>>>>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir
>>>>>>>>>> niekini, o
>>>>>>>>>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas?
>>>>>>>>>> Kuo jie
>>>>>>>>>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata!
>>>>>>>>>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust, kokie
>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>> aplink pyderai.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote:
>>>>>>>>>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :)
>>>>>>>>>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos
>>>>>>>>>>>> hipotetines
>>>>>>>>>>>> (ar
>>>>>>>>>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad
>>>>>>>>>>>> tebunie KET
>>>>>>>>>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus
>>>>>>>>>>>> pazeidzia
>>>>>>>>>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM
>>>>>>>>>>>> saugiu,
>>>>>>>>>>>> taciau
>>>>>>>>>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu
>>>>>>>>>>>> neleisdamas
>>>>>>>>>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4
>>>>>>>>>>>> ne tavo
>>>>>>>>>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai
>>>>>>>>>>>> rezultatas bus
>>>>>>>>>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus
>>>>>>>>>>>>> greitis
>>>>>>>>>>>>> 90,
>>>>>>>>>>>>> tai dar
>>>>>>>>>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25
>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>> tiek ir
>>>>>>>>>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi
>>>>>>>>>>>>> nesako
>>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip
>>>>>>>>>>>>> isvazineta. o
>>>>>>>>>>>>> bandant isvaziuoti is provezu  gali baigtis ne taip kaip nori
>>>>>>>>>>>>> jei
>>>>>>>>>>>>> padangos
>>>>>>>>>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad
>>>>>>>>>>>>> nereikia
>>>>>>>>>>>>> prisigalvoti  kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti
>>>>>>>>>>>>> vaziuojanti
>>>>>>>>>>>>> greiciau. amen
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h.
>>>>>>>>>>>>>> Kieno
>>>>>>>>>>>>>> teiseti
>>>>>>>>>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus
>>>>>>>>>>>>>> stabdydamas
>>>>>>>>>>>>>> eisma? Ir
>>>>>>>>>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad
>>>>>>>>>>>>>> oras
>>>>>>>>>>>>>> blogas,
>>>>>>>>>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad
>>>>>>>>>>>>>> mikroautobusa
>>>>>>>>>>>>>> apeit
>>>>>>>>>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet
>>>>>>>>>>>>>> daugiau
>>>>>>>>>>>>>> laiko
>>>>>>>>>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga
>>>>>>>>>>>>>> nuotaika,
>>>>>>>>>>>>>> etc.).
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis
>>>>>>>>>>>>>>> svarbus
>>>>>>>>>>>>>>> labai.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus
>>>>>>>>>>>>>>>> gerai
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai
>>>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoja
>>>>>>>>>>>>>>>>> kelio
>>>>>>>>>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir
>>>>>>>>>>>>>>>>> nepasislenka
>>>>>>>>>>>>>>>>> ar?iau
>>>>>>>>>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti.
>>>>>>>>>>>>>>>>> Tipo
>>>>>>>>>>>>>>>>> "n?ra
>>>>>>>>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>>>>>>>>> skub?t, palauks".
>>>>>>>>>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau
>>>>>>>>>>>>>>>>> pos?k?,
>>>>>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia
>>>>>>>>>>>>>>>>> aplenkti, o
>>>>>>>>>>>>>>>>> ?itas
>>>>>>>>>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant
>>>>>>>>>>>>>>>>> reik
>>>>>>>>>>>>>>>>> kairiais
>>>>>>>>>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja,
>>>>>>>>>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>>>>>>>>>> papra?yti
>>>>>>>>>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio
>>>>>>>>>>>>>>>>> pagarb? ir
>>>>>>>>>>>>>>>>> supratingum??
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>