+ 2017.01.26 15:52, Lapinas rašė: > Va čia mūsų požiūriai ir išsiskiria: > aš teigiu, kad lenkiantysis turi teisėtus lūkesčius lenkimo manevrui > naudoti priešingos krypties eismo juostos plotį saugiam manevrui > atlikti, o jūs teigiate, kad jo lūkesčiai yra neteisėti ir jį turi > papist už tai policija. > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6cun8$cpq$1@trimpas.omnitel.net... >> labai teisingas punktas beje. tai kai atvaziuoja priesingos krypties >> eismas, tada ir paistrauki kelkrascio saskaita taip, kad butum >> desiniau isilgines asies REALAUS kelio, o ne to, kuris buna kazkada >> tenais vasara. is galo pasivijes lapinas - ne priesingos krypties eismas. >> >> On 2017.01.26 15:44, Lapinas wrote: >>> KET 100 punktas. Pasiskaityk: >>> 100. Priešingų krypčių eismą važiuojamojoje dalyje, jeigu nėra kitaip >>> nustatančių kelio ženklų ar ženklinimo, skiria menamoji išilginė >>> važiuojamosios dalies ašis. >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:o6cu94$cbs$2@trimpas.omnitel.net... >>>> centrines ko? kam reikia fantazuot kas butu jeigu butu. ar spelioti, >>>> kaip galbut yra. tu ziurek, koks kelias yra, o ne koks gali/turi but >>>> ar GAL yra. man tai akivaizdu, kad duotu momentu, ten yra siauras >>>> kelias, kuriame neisvaziuojant i kelkrasti, dviems masinom prasilenkti >>>> nera kaip. nera jokiu sufantazuotu juostu ar liniju. >>>> >>>> On 2017.01.26 15:34, Vytenis P. wrote: >>>>> Kodekai, jei į abi puses važiuoti išvažinėtos 3 juostos, nereikia būti >>>>> matematiku ir geometrijos guru, kad pasakyti - tamstos ginamasis >>>>> važiuoja >>>>> virš menamos centrinės juostos, t.y. kaire puse užlipęs ant jos. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>> news:o6cpsu$8sg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> davai sau pats pasipastink, kad KET sneka apie eismo juostas, kai >>>>>> nesimato nei kelio zenklinimo nei zenklu? >>>>>> o kai vel viduriuosi ir nebus ka veikt, pamastyk KODEL taip sako. >>>>>> >>>>>> On 2017.01.26 14:13, Lapinas wrote: >>>>>>> Aš netvirtinau, kad milijoną. Manau, kad jis važiuoja kairiąja >>>>>>> automobilio dalimi išvažiavęs į priešpriešinio eismo juostą. Ir >>>>>>> nesiteikia pasitraukti į dešinę kai yra lenkiamas. >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>> news:o6coln$7tm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tika su xebra tvirtinai, kad jis milijona punktu pazeidzia. >>>>>>>> tai gal apsispresk? ar is eiles visas demagogijos rusis isbandysi, >>>>>>>> kad >>>>>>>> islaikyt tryda forumiuko virsunej? >>>>>>>> >>>>>>>> On 2017.01.26 14:02, Lapinas wrote: >>>>>>>>> Tai pagal tave mandagumo viršūnė yra poza "pašli fsie nachuj aš >>>>>>>>> KET >>>>>>>>> nepažeidžiu"? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>>>>> news:o6co2o$7ek$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> matomai zmogus vaziuoja keliu, ten kur jis duotu momentu yra ir >>>>>>>>>> matosi, o ne ten, kur tu spelioji. keturiais ratais ant asfalto. >>>>>>>>>> o ne >>>>>>>>>> kaip dalbajobas per pusni. >>>>>>>>>> o tie 'normalus' kurie traukinejasi ir tau atrodo geri, yra >>>>>>>>>> tokie pat >>>>>>>>>> moronai kaip tu. tokie ir greitkelyje apvaziuodami antra juosta, >>>>>>>>>> lenda >>>>>>>>>> per metra priesais, nes mantai kitas lapinas juos pavijo ir >>>>>>>>>> lemputem >>>>>>>>>> pamirksejo. >>>>>>>>>> poto apsikeicia vietom ir taip va vazineja 'mandagiai'. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2017.01.26 13:51, Lapinas wrote: >>>>>>>>>>> Matomai į dešinę nuo menamosios išilginės ašies per automobilio >>>>>>>>>>> plotį ir >>>>>>>>>>> bus dešinysis kelio kraštas? Ar ne? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "budulis vulgaris" <budulis@lietuva.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:o6cn2p$6oc$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> On 2017-01-26 12:53, Lapinas wrote: >>>>>>>>>>>>> 100. Priešingų krypčių eismą važiuojamojoje dalyje, jeigu nėra >>>>>>>>>>>>> kitaip >>>>>>>>>>>>> nustatančių kelio ženklų ar ženklinimo, skiria menamoji >>>>>>>>>>>>> išilginė >>>>>>>>>>>>> važiuojamosios dalies ašis. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> O kaip apsnigtame nenuvalytame kelyje nustatomas dešinysis >>>>>>>>>>>> kelio >>>>>>>>>>>> kraštas? :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>