nu, ypac apie lenkima punktus detalizuot tokiems lochams kaip tu reikia. raudonom raidem. On 2017.01.26 10:23, Vytenis P. wrote: > Laikas išleisti KET paaiškinimus idiotams, jei jau tokiems pradėjo > teises išdavinėt. Kol važiuoji vienas, važiuok tu nors skersas, bet, kai > prasilenki (lenkimas - lygiai toks pat prasilenkimas, kaip su priešais > atvažiuojančia mašina), abu turi elgtis atitinkamai, o ne "aš iš vėžių > nesitrauksiu, man taip patogu - tegu ans nors grioviais važiuoja, jei > nori aplenkt!" > > >> jau matau kaip lape pries lenkdamas ir aplenkes vaizuoja juostos krastu, >> apsizerges 'hipotetines' provezas. blet ka jus rukot nesuprantu :) >> kreipkites rimtai i pareigunus, jei jau taip. isaiskins laiku, kol dar >> nesamoniu nepridaret kelyje. >> >> On 2017.01.25 17:43, Dainiushas wrote: >>> dar galima pridėt, kad važiuot reikia dešine kelio puse, savo juosta, o >>> ne kažkokiomis hipotetinėmis provėžomis. >>> >>> On 1/25/2017 4:04 PM, DK wrote: >>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :) >>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos hipotetines (ar >>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad tebunie KET >>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus pazeidzia >>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM saugiu, taciau >>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu neleisdamas >>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 ne tavo >>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai rezultatas bus >>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai. >>>> >>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote: >>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus greitis 90, >>>>> tai dar >>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25 tai >>>>> tiek ir >>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi nesako kad >>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip >>>>> isvazineta. o >>>>> bandant isvaziuoti is provezu gali baigtis ne taip kaip nori jei >>>>> padangos >>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad nereikia >>>>> prisigalvoti kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti vaziuojanti >>>>> greiciau. amen >>>>> >>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h. Kieno >>>>>> teiseti >>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus stabdydamas >>>>>> eisma? Ir >>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad oras >>>>>> blogas, >>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad mikroautobusa >>>>>> apeit >>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet daugiau >>>>>> laiko >>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga nuotaika, >>>>>> etc.). >>>>>> >>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote: >>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis svarbus labai. >>>>>>> >>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote: >>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus gerai >>>>>>>> >>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai va?iuoja >>>>>>>>> kelio >>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir nepasislenka ar?iau >>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti. Tipo >>>>>>>>> "n?ra >>>>>>>>> kur >>>>>>>>> skub?t, palauks". >>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau pos?k?, >>>>>>>>> tai >>>>>>>>> visi >>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia aplenkti, o ?itas >>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant reik kairiais >>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja, galima >>>>>>>>> papra?yti >>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio pagarb? ir >>>>>>>>> supratingum?? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>