na racijos tame yra: kuo anksciau suformuojamas uztrauktukas, tuo srauto greitis ir pralaidumas ties kliutimi didesnis. On 2017-01-27 15:33, Lapinas wrote: > Tu girtas čia rašinėji? > Paaiškink man kuo tavo užkišimas yra pranašesnis už tvarkingą > užtrauktuką? Ir už ką ten kas dėkingas? > > "Audrius" <furistas@be_teisiu.pofig> wrote in message > news:o6fhub$rnk$1@trimpas.omnitel.net... >> Prancuzijoje ir Italijoje ar Ispanijoje tai suvokiama protingiau ir >> kamsciu nekelia... >> >> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message >> news:o6fep9$pia$1@trimpas.omnitel.net... >>> Čia skaitau pyzdiec. Tai kam tada tas užtrauktukas sugalvotas ir KET >>> įtvirtintas? >>> >>> "Audrius" <furistas@be_teisiu.pofig> wrote in message >>> news:o6fd8i$obq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ir ne tik taip. Vokietijoje autobanuose pries "uztrauktuka", kai >>>> lieka 400-600 metru, susisukaujam per racija, jei yra su kuo, jei ne >>>> - uzkisu istrizai vienas savo "fura" i antra juosta, kad >>>> "gudragalviai" nesibrautu srautu iki pat pabaigos, o sklandziai is >>>> anksto isilietu i pagrindini srauta desiniojoje juostoje. >>>> >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:o6d8g7$hm9$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> Čia kodekas kiek apie kitokia situacija. Tenka kartais taip daryt. >>>>> >>>>> On 2017.01.26 16:59, Ignas wrote: >>>>>> "ne, tiesiog nemegstu kai padriezina priesais ir lenda milimetrovkem. >>>>>> tai pasistengiu, kad nebutu kur lyst ir tiek." >>>> >>>> >> >>