Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: DK
Data: 2017-01-26 11:59:57
O tai tu KET žinove, išsitraukei vieną punktą iš penkių (beje, rašiau, 
kad šį punktą tik galimai pažeidžia) ir prie likusių 4 neturi prie ko 
prisipist? Tai taip ir nesigavo į mano klausimą atsakyti? Ajajajajajai.

On 2017.01.26 11:29, Audrys wrote:
> Tiesiai I klausima nesigavo atsakyt? Tu dar prisek savo fantazijas kad
> vaiku prievartaut vaziuoja.
>
> "DK"  wrote in message news:o6cehq$nb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tu tikrai nepastebėjei? Dažniausiai tie, kurie pasnigus važiuoja 40
> km/h ir apsižergę kelio vidurį, pamatę priešpriešais atvažiuojantį
> automobilį daro ką? Teisingai.
> Kad išvengti polemikos - gyvenu kaip temos autorius, priemestyje, kelius
> po snygio valo antrą arba trečią dieną, kartais visai nevalo. Tada tokių
> vairuotojų padaugėja. Aš jų nelenkiu, nes man tikrai iki normalaus kelio
> tik 2,5 km., palaukiu, važiuoju iš paskos. Bet ar tokie vairuotojai
> nervina? Taip. Aš važiuoju tokiu principu - "man patogu, bet ir kitiems
> turiu netrukdyti". Norėtusi ir iš kitų vairuotojų kažko panašaus, deja.
>
>
> On 2017.01.26 10:58, Audrys wrote:
>> Ir prie ko cia sitas?
>> "135.4. staigiai stabdyti, jeigu tai nebūtina eismo saugumui."
>>
>>
>>
>> "DK"  wrote in message news:o6cb1b$tcd$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Taigi išvardijau net KET punktus, kuriuos jis pažeidžia, ar tu irgi
>> nemoki/nesugebi perskaityti? Ar perskaites nesugebi suvokti?
>>
>> P.s. pasižiūrėjau, tai pasirodo net ne keturis, o penkis punktus
>> pažeidžia, vardiju: 4, 113, 135.3, 135.4, 138.
>>
>> P.p.s. kad būtų aiškiau, tai pateiksiu ir pavyzdį. Kelias su leidžiamu
>> greičiu 90 km/h. TU judi 40 km/h, AŠ judu 70 km/h, ir TU važiuoji taip,
>> kad AŠ negaliu tavęs aplenkti, tai vienintelis pažeidžiantis KET esi TU.
>> Ir turėk omenyje, kad dėl daugybės subjektyvių priežasčių mes
>> nesiginčyjame apie SAUGŲ greitį, nes jo apibrėžimas tame pačiame KET yra
>> subjektyvus. Kada jūs pasaulio teisuoliai suvoksite, kad taisyklės yra
>> visuma, o ne vienas punktas konkrečiu metu patogus jums?
>>
>> On 2017.01.25 23:41, Audrius wrote:
>>> Tu "pridurkas", nes vaziuoji butent "kaip tu nori", o jis vaziuoja -
>>> pagal
>>> KET.
>>> Ir taskas.
>>> Visa kita - tik kersos kumeles sapnas geguzes pilnaties naktyje!
>>>
>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>> news:o6af87$5j4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> :)))))))
>>>>
>>>> Vienu zodziu aisku, kad situacija yra tokia:
>>>>
>>>> kai tu vaziuoji kaip TU nori, tai viskas yra normalu, ir gerai, bet
>>>> jeigu
>>>> AS vaziuoju, kaip as noriu, tai as pridurkas!!!!!!!!!!!!!!!!
>>>>
>>>>
>>>> On 2017.01.25 16:15, CodeC wrote:
>>>>> nera cia i ka atsakyt, nes cia tau ir dar keliems pridurkams atrodo,
>>>>> kad
>>>>> pazeidejai yra du.
>>>>>
>>>>> On 2017.01.25 16:12, DK wrote:
>>>>>> Tu man atsakyk ko auksčiau taves klausiau, kodėl negali? As galiu
>>>>>> pakartot klausimą paprasčiau:
>>>>>> Kodėl pažeidžiantį vieną KET punktą asmenį tu smerki ir niekini, o
>>>>>> pažeidžianti 4 punktus - gyni? Kur čia nuoseklus principingumas?
>>>>>> Kuo jie
>>>>>> skiriasi, tie supisti pažeidėjai?
>>>>>>
>>>>>> On 2017.01.25 16:07, CodeC wrote:
>>>>>>> o tu pats suvoki? kas kam ko neleidzia? taigi lenk i sveikata!
>>>>>>> o jeigu nesiguana, tai belieka nesciai mociutei pasiskust, kokie
>>>>>>> visi
>>>>>>> aplink pyderai.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.01.25 16:04, DK wrote:
>>>>>>>> Na tu pats suvoki ka parasei? :)
>>>>>>>> Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos
>>>>>>>> hipotetines
>>>>>>>> (ar
>>>>>>>> realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad
>>>>>>>> tebunie KET
>>>>>>>> buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus
>>>>>>>> pazeidzia
>>>>>>>> prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM saugiu,
>>>>>>>> taciau
>>>>>>>> nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu
>>>>>>>> neleisdamas
>>>>>>>> jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 ne
>>>>>>>> tavo
>>>>>>>> naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai
>>>>>>>> rezultatas bus
>>>>>>>> 1:4, bet vistiek ne tavo naudai.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2017.01.25 15:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>> jei kelias apsnigtas, provezuotas ir leitinas maximalus greitis
>>>>>>>>> 90,
>>>>>>>>> tai dar
>>>>>>>>> nereiskia kad saugu tiek vaziuoti. ir jei MAN saugu vaziuot 25 tai
>>>>>>>>> tiek ir
>>>>>>>>> vaziuoju. o jei kazkam ntinka tegul lenkia. ar ne? niekas gi
>>>>>>>>> nesako
>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>> vaziuoja blokuodamas visa kelia - tiesiog taip vaziuojama kaip
>>>>>>>>> isvazineta. o
>>>>>>>>> bandant isvaziuoti is provezu  gali baigtis ne taip kaip nori jei
>>>>>>>>> padangos
>>>>>>>>> ziemines , bet kieto misinio. ir tik 2 varantys ratai. tad
>>>>>>>>> nereikia
>>>>>>>>> prisigalvoti  kazkokiu savu paniatkiu, kad privalo praleisti
>>>>>>>>> vaziuojanti
>>>>>>>>> greiciau. amen
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message
>>>>>>>>> news:o6a642$ute$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nu c'mon. Jei leistinas yra 50 km/h, o tu vaziuoji 25 km/h. Kieno
>>>>>>>>>> teiseti
>>>>>>>>>> lukesciai yra didesni? Ar tikrai tu toks jau teisus stabdydamas
>>>>>>>>>> eisma? Ir
>>>>>>>>>> nepasakok cia, kad galima palaukt kol kelias praplates, kad oras
>>>>>>>>>> blogas,
>>>>>>>>>> kad dar kazkas, nes anstesnej trydoj tu skundeisi, kad
>>>>>>>>>> mikroautobusa
>>>>>>>>>> apeit
>>>>>>>>>> zingsniuojant i magsima tau yra per daug sunku (tu turi idet
>>>>>>>>>> daugiau
>>>>>>>>>> laiko
>>>>>>>>>> apejimui, daugiau pastangu, reiskia maziau kantrybes, bloga
>>>>>>>>>> nuotaika,
>>>>>>>>>> etc.).
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:43, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>> jis nenori nieko daryt. jis nori, kad kiti darytu. jis svarbus
>>>>>>>>>>> labai.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2017.01.25 13:40, Vytautas wrote:
>>>>>>>>>>>> siulau daryti ne 3 provezas o 4 - tada viskas visiems bus gerai
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Lapinas" <VKH710@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:o6a1lb$r23$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> ?simet? pas mus kaimuky toks vienas CodeCas: pastoviai
>>>>>>>>>>>>> va?iuoja
>>>>>>>>>>>>> kelio
>>>>>>>>>>>>> viduriu grei?iu gerokai ma?esniu u? leistin? ir nepasislenka
>>>>>>>>>>>>> ar?iau
>>>>>>>>>>>>> de?inio va?iuojamosios dalies kra?to kai nori j? aplenkti.
>>>>>>>>>>>>> Tipo
>>>>>>>>>>>>> "n?ra
>>>>>>>>>>>>> kur
>>>>>>>>>>>>> skub?t, palauks".
>>>>>>>>>>>>> Dabar ?iem? mi?ke susidaro trys prov??os, tai kai parodau
>>>>>>>>>>>>> pos?k?,
>>>>>>>>>>>>> tai
>>>>>>>>>>>>> visi
>>>>>>>>>>>>> pasislenka de?iniau (ne ? pusn? ai?ku) ir leid?ia aplenkti, o
>>>>>>>>>>>>> ?itas
>>>>>>>>>>>>> fruktas varo de?in?mis dviem prov??omis ir j? lenkiant reik
>>>>>>>>>>>>> kairiais
>>>>>>>>>>>>> ratais lipt ? pusn?. Ka?i jei nufilmuoti kaip va?iuoja, galima
>>>>>>>>>>>>> papra?yti
>>>>>>>>>>>>> pareig?n?, kad i?ai?kint? apie dalyvi? tarpusavio pagarb? ir
>>>>>>>>>>>>> supratingum??
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>