nu tai liemenukas arba sviesos, kaip pagal KET. Jei partrenksi tai visvien jis liks kaltas tik del KET nesilaikymo, o tau laidojimo islaidos ir kalte uz neatsargu vairavima. Bet kam tos liudnos natos, as va vis stebiu zuvusiu statistikas ir negaliu atsidziaugti, kad tu, vis dar noriciu zuti mazeja, o ne saugumo sprendimai padeda. nes naturalu, kad tie kas jau papuole per ziopla ar girta galva po ratais, tai jau nebesukels sau ir kitiems nelaimes. Kurmis "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:ng7l2r$ngm$2@trimpas.omnitel.net... > tai ką aktoriai, jau gi tamsu beveik buvo. Jei kam vištakumas ar dar kokia > bibiava, garantuotai tokio lopo nemato. > > On 5/2/2016 4:27 PM, Kurmis wrote: >> vadinasi tikisi kad aktoriai nevazineja, nes paskui per didelius akinius >> aktorius neigs savo kalte. bet kuriuo atveju man baisu vazinet dviraciu >> lietuvos, o ypac Kauno keliais. tai pabandziau pora vasareliu i darba >> pasivazineti ir daugiau nesiryztu. kolkas visi eismo dalyviai dar nenori >> adaptuotis vieni prie kitu. KET kolkas tik knygutese galioja. realybeje >> tik interpretacijos ir musu neigiamas mentalitetas. >> Kurmis >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:ng7iv2$m2o$1@trimpas.omnitel.net... >>> užvakar važiavau nuo Garliavos link Kauno, po devynių, pisa vienas >>> toks sportininkas, nei lempučių nei atšvaitų nieko nx. Darvino prizo >>> siekia stopūdovai. >>> >>> On 5/2/2016 3:52 PM, Kurmis wrote: >>>> jei vaziavo salia, tai jau ne dviratasto beda, kad auto suka desinen. >>>> va >>>> kitas reikalas, kai tas dviratastas sportinykas atlekia tuo nelemtu >>>> desiniu krastu ir kala sukancios auto sonan, nes galvojo kad spes >>>> prasokt pries auto manevra. daznai su sportiniais vielikais tokie >>>> skrajoja. >>>> deja cia irgi skysta KET vieta, sunku apsiginti tiek vienai, tiek kitai >>>> pusei. >>>> Kurmis >>>> >>>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >>>> news:ng7i7h$ljd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tu cia Kedo pasklausk apie sita vieta, arba ir cia besireiskianciu >>>>> dviratastu, kurie aiskina, kad vairuotojas kaltas jei sukdamas desinen >>>>> nupiso pedalasta kuris varydamas paskui auto, siam rodant posuki ir >>>>> pries posuki desinen suletinus greiti, toliau bbd-es lenda tarp >>>>> bordiuro ir desinio auto sono, o po visko pabuciaves sparna ir asfalta >>>>> skiautere pakeles aiskina, kad jo nepraleido. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:ng7g3q$k7b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> o ką KET apskritai sako apie lenkimą dešine puse ir apskritai >>>>>> atsiradimą ten? >>>>>> >>>>>> On 5/2/2016 3:03 PM, Kurmis wrote: >>>>>>> tikrai tikrai, nes tau palieka kliutis is desines. cia taip >>>>>>> petraskese >>>>>>> yr nuo heso vaziuojant, kai kelias viso labo dvieju juostu, nors >>>>>>> visi >>>>>>> varo kaip keturiomis. eismo juostos plotis skirtingoms transporto >>>>>>> priemonems skirtingas, bet kliutis is desines kaip ir lieka galioti. >>>>>>> Kurmis >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>> news:ng6t8r$6sf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ar tikrai? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 5/2/2016 9:47 AM, Vytenis P. wrote: >>>>>>>>> Bet šiuo atveju, jam įlindus iš dešinės, jei nepastebėjęs būtum jį >>>>>>>>> prispaudęs, liktum kaltas, kad nuskriaudei vargšą :) >>>>>>>>> >>>>>>>>>> nu tai tada būtų tos pačios juostos ribose per kairę lenkęs. ar >>>>>>>>>> reikia >>>>>>>>>> važiuot šonu jei juosta platesnė, kad netyčia balvonų >>>>>>>>>> neprovokuot? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 5/2/2016 9:11 AM, Vytenis P. wrote: >>>>>>>>>>>> jei bandai užsimint, kad važiavau užlipęs ant skiriamosios >>>>>>>>>>>> juostos, >>>>>>>>>>>> tai ne :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Man kažkodėl primena "važiuoju sau, niekam netrukdau, po stiklą >>>>>>>>>>> putplasčiu brūžinu, o man kažkas nei už ką per snukį >>>>>>>>>>> užvožė..." :) >>>>>>>>>>> KET sako, kad važiuoti reikia kuo arčiau dešiniojo kelkraščio, o >>>>>>>>>>> jeigu >>>>>>>>>>> ten buvo duobės, tai nemaanu, kad ir britvonas ten būtų lindęs >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>> >>> >>> >> >