pusantro metro irgi i ta puse. tik vos vos toliau. On 2016.05.05 23:04, Dainiushas wrote: > į tą pusę > > On 5/5/2016 10:43 PM, jtdm wrote: >> tai per pusmetri pralindo? >> >> On 2016.05.05 22:36, Dainiushas wrote: >>> jau rašiau gi, būtų prašokęs per pusantro metro - nebūtų ne tai, kad >>> fleimo, pirmo post'o irgi tikrai nebūtų buvę. >>> >>> Greitis yra nurodytas maksimalus leidžiamas. Tai kokiu maksimaliu >>> atstumu galima važiuot nuo bordiūro? >>> >>> On 5/5/2016 10:29 PM, jtdm wrote: >>>> o tu saugu greiti konkreciais skaiciais ivertinti gali? >>>> per pusmetri britva pralindo? :) kalbi apie pusmetri, o realybej >>>> pusantro metro gaunasi. ta pati kiekviena diena pro galinio vaizdo >>>> veidrodzius matau: uz manes sustojusi matau beveik visa per kaires >>>> puses >>>> veidrodi, o per galinio vaizdo veidrodi matau tik jo kampa, taciau per >>>> galini veidrodi matosi net abi lempos uz jo stovincio. cia normalu? >>>> gal koki nauja ket punkta nesenai patyliukais prastume ir as jo vienas >>>> nezinau - prie sankryzos sustoti sachmatine tvarka? ar cia madoj taip >>>> dabar? >>>> >>>> On 2016.05.05 22:19, Dainiushas wrote: >>>>> būkit mieli, įvardinkit tą "kuo arčiau" skaičiais. Man pvz pusmetris >>>>> jau >>>>> yra pakankamai arti. Ar ne? >>>>> >>>>> On 5/5/2016 6:33 PM, KEdas wrote: >>>>>> Puikus teismo įsigilinimo ir supratimo ką nagrinėja pavyzdys. >>>>>> Teisėjas net KET neturėjo ir todėl patikėjo Lino melu, kad nėra 119 >>>>>> KET >>>>>> punkto: >>>>>> >>>>>> 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo >>>>>> važiuojamosios dalies krašto. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Linas Petkevičius rašė: >>>>>>> jo NUOMONE vaziuoti galima juostos ribose, *nes nepaziurejes detaliu >>>>>>> sugalvojo tik viena argumenta*, o ir *KET po ranka **neturejom*. Yra >>>>>>> punktai, kurie kai kuriems eismo dalyviams (dviraciams, mopedams) >>>>>>> nurodo vaziuoti kiek imanoma arciau juostos krasto. Todel laikytina, >>>>>>> kad bendru atveju tokio reikalavimo nera. Teisiniais terminais - >>>>>>> *bendroji ir specialioji norma* >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >