Tema: Re: atsilupėliai
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-04 15:39:40
nenaikina :) vis dar draudziama apziuoti KELKRASCIU, LETEJIMO ar 
GREITEJIMO juosta. pats ir teigi kazkokias nesamones, kad antras sakinys 
keicia pirmaji, nes pirmas sakinys is desines apvaziuoti, vaziuojant 
EISMO juosta, nedraudzia.

On 2016.05.04 15:35, Ignas wrote:
> punktas:
> 125. Draudžiama transporto priemonėms (išskyrus dviračius) apvažiuoti ta
> pačia kryptimi važiuojančias transporto priemones iš dešinės (išskyrus
> leistiną sukančių į kairę, apsisukančių transporto priemonių apvažiavimą
> iš dešinės) važiuojant kelkraščiu, lėtėjimo ar greitėjimo juosta. Ta
> pačia kryptimi lėčiau važiuojančias transporto priemones rekomenduojama
> apvažiuoti iš kairės.
>
> kaip manai antras sakinys naikina pirmojo draudima?
>
> On 2016-05-04 15:26, jtdm wrote:
>> nes rekomenduoja kitaip ? :))))
>>
>> On 2016.05.04 15:24, Ignas wrote:
>>> ket'as tau draudzia is desines nosi kist, tai kaip tu gali but teisus?
>>>
>>> On 2016-05-04 14:48, Vytenis P. wrote:
>>>> Apie mocus todėl, kad būtent dėl jų Dainiušas pasijuto nuskriaustas ir
>>>> paleido šią trydą ir todėl, kad dėl mašinos nėra ką diskutuot - ji visa
>>>> vienodo pločio ir jei įlindo nosis (reiškia tilpo visa, juk ne nuo
>>>> bordiūro
>>>> į gatvę išlindo), o tu ją prispaudei, būsi kaltas. Tą ir ankstesnėje
>>>> diskusijoje išsakiau
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>> Kodėl tik apie motociklus kuom jie kitokie? Man taip buvo su auto,
>>>>> irgi važiavo "Dainiushas Ignas Signalizacija" galvojo matyt kad visa
>>>>> gatvė jo ir galima tikrinti ar gerai nudažyta vidurio linija, aš savo
>>>>> ruožtu, kaip priklauso pagal KET važiavau kuo arčiau dešinio krašto
>>>>> kai mano sparnas buvo ties jo galinėm durelėm jis matyt nustojo
>>>>> tikrinti juostos dažymo kokybę ir pamatęs mane pradėjo spausti kol
>>>>> įvyko kontaktas, kai sustojom "Dainiushas Ignas Signalizacija"
>>>>> apsiputojęs puolė į atlapus, bet buvo nuramintas ir kadangi matėsi,
>>>>> kad adekvatus situacijos vertinimas neįmanomas, buvo iškviesta
>>>>> policija, kuri ir padėjo žmogui iš naujo susipažinti su KET.
>>>>>
>>>>> "Vytenis P."  wrote in message
>>>>> news:ngcfa3$ngi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> "jisai" turės kažkokiu būdu įrodyt, kad nespaudė dešiniau
>>>>> važiuojančiojo
>>>>> (tam turėtų pakakti netgi registratoriaus vien priekyje), t.y. kad tas
>>>>> dešiniau važiuojantis tikėjosi įtilpt, pradėjo lyst, bet netilpo. Jei
>>>>> jis įkišo
>>>>> priekinį ratą, nereiškia, kad tilps visas, arba būtina padaryt jam
>>>>> vietos
>>>>> įlindimui. Čia kalbant apie motociklus.
>>>>>
>>>>>> Klysti p. Vyteni, jei apibraižė galinį dešinį sparno sona kaltas bus
>>>>>> tas kas kurio tas sparnas ir yra, nes gaunasi kad jis spaudė dešiniau
>>>>>> važiuojantį prie borto, zinau is praktikos. Jei galas tai beabejo ir
>>>>>> taip viskas aisku.
>>>>>>
>>>>>> "Vytenis P."  wrote in message
>>>>>> news:ngcd49$m1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Matai, tarp "lindo" ir "įlindo" yra esminis skirtumas. Jei jis lindo
>>>>>> ir netilpęs apibraižė tavo dešinį užpakalinį sparną, ar bagažinę,
>>>>>> bus kaltas jis, bet jei jis jau įlindo, o tu jį prispaudei
>>>>>> nepažiūrėjęs,
>>>>>> būsi kaltas tu, kad ir kiek beaiškintum, kad jo "ten nebuvo ir
>>>>>> neturėjo
>>>>>> būti"
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> skaityk viska nuo pradziu... beda, kad yra galvojanciu, jog
>>>>>>> susidurus tokiu atveju kaltas ne tas kuris lindo tarpan (o realiai
>>>>>>> be registratoriu ir sunkiai irodoma, kad yra kitaip)...
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016-05-03 17:07, Yvl wrote:
>>>>>>>> tai kad tilpo. kur beda?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ngab0r$tqi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> putoju apie lendancius is desines, netelpancius ir kitus del to
>>>>>>>> kaltinancius...
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016-05-03 16:56, Yvl wrote:
>>>>>>>>> tai ko putoji tada?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Ignas"  wrote in message news:ngaaj6$tl4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> as vaziuoju 2 metrus nuo krasto, tu vaziuoji nuo manes
>>>>>>>>> laikydamasis
>>>>>>>>> saugaus atstumo 0.5 metro nuo krasto ir gaidziu nera?...
>>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>