prie ko cia tas opelis, rodantis posuki ir besitikintis zmogiskumo, taip, kaip paryziaus ziede (patys davet sau nepalanku pvz, labai aciu uz tai) visi daro, ir du subjektai sitam tryde: tu, potencialiai pazeidziantis keleta KET punktu ir britva virsyjanti greiti? jis nesielgia 100% teisingai, tu nesielgi 100% teisingai. ivyksta ivykis ir kaltas liekas tas kas lieka. jei rimtai manai, kad liktu kalta britva, nu tai veliava i rankas ir medali ant kaklo - toliau atkakliai vazinek kuo kairiau. svarbu kamera nusipirkt visagale :) as ir apie opely nesakiau, kad jis neliktu kaltas ivykio atveju, nebent is sportinio intereso eitu per teismus ir pasiektu, kad liktu kalti kelio inzinieriai del absurdiskai sureguliuoto eismo ir belekaip sukabintu zenklu. ten as tik i filmuotojo zmogiskuma apeliavau, kurio pas ji nerasta. ir kuris paryziaus ziede visus keiksmazodzius tris kart pasakytu, tris filmus susuktu ir garantuotai kurnors atsitrenktu su visom savo kaunietiskom paniatkem. o poto dar karta atsitrenktu. On 2016.05.03 09:54, Dainiushas wrote: > O motas važiavo teisingai? Kažkaip praeitam tread'e apie opelį maikę > plėšaisi visiškai priešingai ;) > > On 5/3/2016 9:40 AM, jtdm wrote: >> sakai kaltas gali likti tik tada, kai pats atsitrenki? kai i tave >> atsitrenkia, nes tu vaziuoji neteisingai, jau nesiskaito? :) >> >> On 2016.05.03 09:34, Dainiushas wrote: >>> kodėl aš atsitrenkiau, jei važiavau pastoviu greičiu, nemanevruodamas? >>> >>> On 5/3/2016 9:32 AM, jtdm wrote: >>>> tai net jeigu registratorium trim kampais uzfiksuotum toki ivyki, nieko >>>> duotoj situacijoj nepakeistum. tau sunku suprasti, kad duotu atveju >>>> taisykles galioja tos pacios, nepriklausomai kuris >>>> pirmiau/greiciau/leciau atsirado duotoj kelio atkarpoj. atsitrenkei i >>>> kazka desinej savo juostoj ir esi del to kaltas. ir viskas. >>>> >>> >> >