tai kad viskas jau pagrista, tik jus viena cituojant, prasot kita pacituot, cituojant antra pirma pamirstat ir tai be galo... On 2016-05-05 07:56, Lapinas wrote: > Tu sakai, kad KET tai draudžia, bet nesugebi to pagrįsti straipsniais. > O ir praktika rodo, kad tavo teiginiai - neteisingi. > > "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message > news:ngctmd$1r5$1@trimpas.omnitel.net... >> ir man buna, bet as nekalbu kaip buna, as sakau kad tai ket draudzia. >> buna ir pijokai begerdami viens kita nusmeigia, bet nereiskia kad >> istatymiskai tai viskas tvarkoj... >> >> On 2016-05-04 16:27, Lapinas wrote: >>> Būna, kad eismo juosta pakankamai plati, kad tilptų ir lengvasis >>> automobilis ir motociklas, kaip kad pateikiau pavyzdį Kalantos g. Kaune, >>> o lengvasis važiuoja juostos kaire dalimi. >>> Kas lieka motociklui? Lenkti? >>> Tiesiog pasuki rankeną, kad kuo trumpiau būtum lygiagrečiai ir neri per >>> dešinę. >>> >>> Mano nuomone, viskas čia normalu, o atsilupelis yra tas, kuris važiuoja >>> per daug nutolęs į kairę. >>> Iš praktikos pasakysiu, kad niekas nelįs per "adatos skylutę", mocui >>> reik daugiau nei metro. >>> >>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>> news:ngcsqe$16j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nor ir netiesiogiai, bet 120 punktas parodo kaip matuojamas atstumas >>>> "arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto" - juostomis, o ne >>>> pusmetriais, metrais ar dar kuo... >>>> >>>> On 2016-05-04 16:13, Lapinas wrote: >>>>> Jis ten atsiduria, nes atsilupelis išvažiavęs per toli nuo dešiniojo >>>>> eismo juostos krašto. >>>>> Gal, Ignai, tu tikrai baik. Normaliai kodekas tau bando paaiškint. >>>>> Nenoriu įžeisti, bet nusiramink, apgalvok viską ir, tikiu, pats >>>>> suvoksi, >>>>> kad esi neteisus. >>>>> >>>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>>>> news:ngcrqg$fg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kodekas zzot... :)) >>>>>> kaltum i sankryzoj stovinti auto ir bandytum jam dar kalte suverst? >>>>>> "apvaziuoti reikia atskira eismo juosta. kazkas telpantis tau is >>>>>> desines tarp taves ir vaziuojamosios dalies krasto jau savaime >>>>>> parodo, >>>>>> kad tu pats visiskai nesiorientuoji kelyje" o kaip jis ten atsiduria, >>>>>> jei apvaziuot is desines atskiros juostos nera? >>>>>> >>>>>> On 2016-05-04 15:52, jtdm wrote: >>>>>>> pagal tave kazkaip greitis ir laikas keicia esmines KET nuostatas? >>>>>>> tada gautusi, kad pirmesnis ivaziaves i lygiareiksmiu keliu sankryza >>>>>>> kazkam is kaires, ten sustojes, ir gaves i desini sona, jaustumeisi >>>>>>> teisus, nes tu juk pirmas ten atsiradai? >>>>>>> apvaziuoti reikia atskira eismo juosta. kazkas telpantis tau is >>>>>>> desines >>>>>>> tarp taves ir vaziuojamosios dalies krasto jau savaime parodo, >>>>>>> kad tu >>>>>>> pats visiskai nesiorientuoji kelyje, nesilaikai 119 KET punkto ir >>>>>>> sukeli >>>>>>> galima ivyki. nes anas nepriklausomai nuo tavo ir jo greicio bei ju >>>>>>> skirtumu, nieko neapvaziuoja. jis vaziuoja savo juosta, >>>>>>> nepazeisdamas >>>>>>> KET. tu nejuciom vis salia viso to, ka pasakiau, ikisi tipo >>>>>>> sunkinancias >>>>>>> aplinkybes 'britva' ir 'atleke +30kmh'. o jeigu tu butum vaziaves >>>>>>> 20kmh >>>>>>> greiciu ten pat, o jis ten pat pravaziuotu nevirsydamas max >>>>>>> greicio, tai >>>>>>> jau viskas ok? tai taip ir sakyk aiskiai - tau atrodo, kad jis >>>>>>> tau is >>>>>>> desines neturi teises atsirasti tik del savo greicio. >>>>>>> >>>>>>> On 2016.05.04 15:44, Dainiushas wrote: >>>>>>>> ne atsidūręs, o likęs! >>>>>>>> >>>>>>>> On 5/4/2016 9:13 AM, Aras wrote: >>>>>>>>> Nesekiau, kurioj barikadų pusėj Tamsta, bet dalis specialistų >>>>>>>>> aiškina, >>>>>>>>> kad per dešinę galima važiuoti, ir kontakto atveju kaltas liktų >>>>>>>>> kairėj >>>>>>>>> atsidūręs. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:ngc1hr$eec$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tas kazkas neturetu vapse lyst is desines i uzimta juosta, tilps >>>>>>>>>> jis ar >>>>>>>>>> ne cia nesvarbu. O jei jau lindo ir nepasiseke tai turetu tik >>>>>>>>>> save ir >>>>>>>>>> kaltint. >>>>>>>>>> Kas kam ka pasake/pamelavo eismo įvykio tyrimo metu ne tiek >>>>>>>>>> svarbu, >>>>>>>>>> primeluot galima daug ir ivairiai ir ne tik sitoj situacijoj. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2016-05-04 07:17, Aras wrote: >>>>>>>>>>> Jei kažkas sutelpa ir sugeba greičiau apvažiuoti iš dešinės, tai >>>>>>>>>>> tokiu atveju kairėje esantis turėtų kirst per stabdžius, kad >>>>>>>>>>> būtų >>>>>>>>>>> kuo trumpesnis atstumas, kai transporto priemonės būna viena >>>>>>>>>>> šalia >>>>>>>>>>> kitos? Kad netyčia nesumėtytų ir kairys neliktų kaltas dėl >>>>>>>>>>> dešinio >>>>>>>>>>> nesutilpimo? >>>>>>>>>>> Ir čia viskas gerai dviejų juostų kelyje su lenkimo sąvoka? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:nga7mt$rns$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Subjektyvu??? >>>>>>>>>>>> O kaip tu nustatai eismo juostos plotį, kai nėra ženklinimo? >>>>>>>>>>>> Ko gero vadovaujies sveiku protu ir savo valdomos transporto >>>>>>>>>>>> priemonės >>>>>>>>>>>> gabaritais? >>>>>>>>>>>> Neužkabino, tau eismo judėjimo krypties keisti nereikėjo - >>>>>>>>>>>> reiškia >>>>>>>>>>>> tilpo >>>>>>>>>>>> visiškai normaliai. >>>>>>>>>>>> Kokius dar kriterijus reikia išrasti? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Dainiushas" parašė naujienų >>>>>>>>>>>> news:nga0rl$m0p$3@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> nejauti, kad čia truputį subjektyvu? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 5/3/2016 1:10 PM, Glebas wrote: >>>>>>>>>>>>> saugiai ir visiškai be problemų telpu >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>