Tu sakai, kad KET tai draudžia, bet nesugebi to pagrįsti straipsniais. O ir praktika rodo, kad tavo teiginiai - neteisingi. "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message news:ngctmd$1r5$1@trimpas.omnitel.net... > ir man buna, bet as nekalbu kaip buna, as sakau kad tai ket draudzia. buna > ir pijokai begerdami viens kita nusmeigia, bet nereiskia kad istatymiskai > tai viskas tvarkoj... > > On 2016-05-04 16:27, Lapinas wrote: >> Būna, kad eismo juosta pakankamai plati, kad tilptų ir lengvasis >> automobilis ir motociklas, kaip kad pateikiau pavyzdį Kalantos g. Kaune, >> o lengvasis važiuoja juostos kaire dalimi. >> Kas lieka motociklui? Lenkti? >> Tiesiog pasuki rankeną, kad kuo trumpiau būtum lygiagrečiai ir neri per >> dešinę. >> >> Mano nuomone, viskas čia normalu, o atsilupelis yra tas, kuris važiuoja >> per daug nutolęs į kairę. >> Iš praktikos pasakysiu, kad niekas nelįs per "adatos skylutę", mocui >> reik daugiau nei metro. >> >> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >> news:ngcsqe$16j$1@trimpas.omnitel.net... >>> nor ir netiesiogiai, bet 120 punktas parodo kaip matuojamas atstumas >>> "arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto" - juostomis, o ne >>> pusmetriais, metrais ar dar kuo... >>> >>> On 2016-05-04 16:13, Lapinas wrote: >>>> Jis ten atsiduria, nes atsilupelis išvažiavęs per toli nuo dešiniojo >>>> eismo juostos krašto. >>>> Gal, Ignai, tu tikrai baik. Normaliai kodekas tau bando paaiškint. >>>> Nenoriu įžeisti, bet nusiramink, apgalvok viską ir, tikiu, pats >>>> suvoksi, >>>> kad esi neteisus. >>>> >>>> "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message >>>> news:ngcrqg$fg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kodekas zzot... :)) >>>>> kaltum i sankryzoj stovinti auto ir bandytum jam dar kalte suverst? >>>>> "apvaziuoti reikia atskira eismo juosta. kazkas telpantis tau is >>>>> desines tarp taves ir vaziuojamosios dalies krasto jau savaime parodo, >>>>> kad tu pats visiskai nesiorientuoji kelyje" o kaip jis ten atsiduria, >>>>> jei apvaziuot is desines atskiros juostos nera? >>>>> >>>>> On 2016-05-04 15:52, jtdm wrote: >>>>>> pagal tave kazkaip greitis ir laikas keicia esmines KET nuostatas? >>>>>> tada gautusi, kad pirmesnis ivaziaves i lygiareiksmiu keliu sankryza >>>>>> kazkam is kaires, ten sustojes, ir gaves i desini sona, jaustumeisi >>>>>> teisus, nes tu juk pirmas ten atsiradai? >>>>>> apvaziuoti reikia atskira eismo juosta. kazkas telpantis tau is >>>>>> desines >>>>>> tarp taves ir vaziuojamosios dalies krasto jau savaime parodo, kad tu >>>>>> pats visiskai nesiorientuoji kelyje, nesilaikai 119 KET punkto ir >>>>>> sukeli >>>>>> galima ivyki. nes anas nepriklausomai nuo tavo ir jo greicio bei ju >>>>>> skirtumu, nieko neapvaziuoja. jis vaziuoja savo juosta, nepazeisdamas >>>>>> KET. tu nejuciom vis salia viso to, ka pasakiau, ikisi tipo >>>>>> sunkinancias >>>>>> aplinkybes 'britva' ir 'atleke +30kmh'. o jeigu tu butum vaziaves >>>>>> 20kmh >>>>>> greiciu ten pat, o jis ten pat pravaziuotu nevirsydamas max >>>>>> greicio, tai >>>>>> jau viskas ok? tai taip ir sakyk aiskiai - tau atrodo, kad jis tau is >>>>>> desines neturi teises atsirasti tik del savo greicio. >>>>>> >>>>>> On 2016.05.04 15:44, Dainiushas wrote: >>>>>>> ne atsidūręs, o likęs! >>>>>>> >>>>>>> On 5/4/2016 9:13 AM, Aras wrote: >>>>>>>> Nesekiau, kurioj barikadų pusėj Tamsta, bet dalis specialistų >>>>>>>> aiškina, >>>>>>>> kad per dešinę galima važiuoti, ir kontakto atveju kaltas liktų >>>>>>>> kairėj >>>>>>>> atsidūręs. >>>>>>>> >>>>>>>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message >>>>>>>> news:ngc1hr$eec$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tas kazkas neturetu vapse lyst is desines i uzimta juosta, tilps >>>>>>>>> jis ar >>>>>>>>> ne cia nesvarbu. O jei jau lindo ir nepasiseke tai turetu tik >>>>>>>>> save ir >>>>>>>>> kaltint. >>>>>>>>> Kas kam ka pasake/pamelavo eismo įvykio tyrimo metu ne tiek >>>>>>>>> svarbu, >>>>>>>>> primeluot galima daug ir ivairiai ir ne tik sitoj situacijoj. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016-05-04 07:17, Aras wrote: >>>>>>>>>> Jei kažkas sutelpa ir sugeba greičiau apvažiuoti iš dešinės, tai >>>>>>>>>> tokiu atveju kairėje esantis turėtų kirst per stabdžius, kad būtų >>>>>>>>>> kuo trumpesnis atstumas, kai transporto priemonės būna viena >>>>>>>>>> šalia >>>>>>>>>> kitos? Kad netyčia nesumėtytų ir kairys neliktų kaltas dėl >>>>>>>>>> dešinio >>>>>>>>>> nesutilpimo? >>>>>>>>>> Ir čia viskas gerai dviejų juostų kelyje su lenkimo sąvoka? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:nga7mt$rns$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Subjektyvu??? >>>>>>>>>>> O kaip tu nustatai eismo juostos plotį, kai nėra ženklinimo? >>>>>>>>>>> Ko gero vadovaujies sveiku protu ir savo valdomos transporto >>>>>>>>>>> priemonės >>>>>>>>>>> gabaritais? >>>>>>>>>>> Neužkabino, tau eismo judėjimo krypties keisti nereikėjo - >>>>>>>>>>> reiškia >>>>>>>>>>> tilpo >>>>>>>>>>> visiškai normaliai. >>>>>>>>>>> Kokius dar kriterijus reikia išrasti? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas" parašė naujienų >>>>>>>>>>> news:nga0rl$m0p$3@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> nejauti, kad čia truputį subjektyvu? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 5/3/2016 1:10 PM, Glebas wrote: >>>>>>>>>>>> saugiai ir visiškai be problemų telpu >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >