Kaip Mekigis jau minėjo, automobilizacija jau priartėjus prie prisotinimo ribos ir kažkaip nei xaoso, nei katastrofos. Va praėjo pusmetis nuo Vilniaus visuomeninio transporto "revoliucijos" - kai visuomeninio transporto "patrauklumas" didinamas prastinant važiavimo sąlygas automobilistams ir deklaruojant, kad dabar tikrai dalis miestiečių persės į visuomeninį transportą. Kas gavosi? Ar sumažėjo automobilių gatvėse? Nifiga nesumažėjo - tai reiškia, kad visuomeninis transportas negali patenkinti visų miestiečių poreikių. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ldgu75$4vs$1@trimpas.omnitel.net... > On 2014.02.13 00:32, e.squares wrote: >> kritinis klausimas imho yra kodel automobilis turi buti prabanga. kol kas >> girdime tik nuomone "tai turi buti prabanga", o stai argumentu negirdeti. >> tai vistik kodel automobilis turi buti prabanga? > > todel, kad jeigu kiekvienas norintis ji tures, tai virs chaosu ir > katastrofa. todel dali norinciu reikia paversti negalinciais. > visiskai analogiskai del to deimantai yra prabanga. nes kiekvienas > norintis ju neturi. > koki geresni buda zinai tam pasiekti rinkos ekonomikoj bei demokratijoj? > turi pinigu - gali, neturi - nori. taip svarstykles po truputi nusistovi > ties pusiausvyra. > >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ldgqf1$3a1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ne, vis dar bando 21-as ateit. labai teisingai parasei - automobilis yra >>> ar bent jau turetu buti prabanga, ypac mieste. ir kad atsirastu normali >>> transporto sistema, tai reikia PIRMIAUSIA, kad del 200 Lt dejuojantys >>> isliptu is golfu ir multiplu. kol kursis transporto sistema, gali >>> laikinai >>> ir ant dviraciu pasedet - i sveikata gausis :) >>> as ta pacia diena parduociau visas masinas, jei mieste butu normali >>> vieso >>> transporto sistema. o kolkas 200 Lt mokestis metams tikrai nekeliai >>> jokiu >>> parkiu, ypac kai jis pakeliui tai sistemai po truputi atsirasti. >>> o del akcizu tai kartojiesi nuobodziai - kontrabandinis kuras be akcizo. >>> >> >> >