nu gal ir ne visai i ta tema… nors, panagrinejus galima matyti nemazai panasumu, aisku, ne tame mastelyje. taip kad geras linkas, specialistai daug ka pamatys. On 2014-02-19 17:44:32 +0000, monaxas said: > http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg > > "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message > news:le2f8d$8a2$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent >> kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti >> promontorijas, vat tada tai pakukuosi. >> >> 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė: >>> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt >>> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar sakyciau >>> naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi… >>> >>> pasigooglink po velniu >>> >>> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said: >>> >>>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai nuvažiavimai? >>>> >>>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė: >>>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas bedas >>>>> (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet ten beda, kad >>>>> reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka alimentus, tai >>>>> negali visu saibu gautu rodyt... >>>>> >>>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said: >>>>> >>>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes. Legaliai >>>>>> darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų mažinti srautus. >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė: >>>>>>> >>>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir nežada >>>>>>> suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti?