Tema: Re: Ir kaip naujiena?
Autorius: Doxlas
Data: 2014-02-13 12:30:38
Ta prasme, vplano mapsuose nerodo jokio kriminalo taršoje Antakalnio g. 
Miesto centrinės gatvės labiau užterštos ir tai nebuvo pagrindas atsisakyti 
jų rekonstrukcijos.

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:ldi6j6$oca$1@trimpas.omnitel.net...
> Iš kieno lūpų tokia infa dėl Antakalnio gatvės?
> Jei Antakalnio g. viršijama tarša, tai analogiškai turi būti Kauno, 
> Švitrigailos gatvėse.
> Antakalnio g. pradžioje tu jos nepaplatinsi dėl paminklosauginių 
> reikalavimų.
> Jei negalima platint, tai suremontuot - išlygint ir perasfaltuot galima.
> Pabandžiau pasižiūrėti taršą maps.vplanas/aplinka - man taršą įjungus 
> nieko nerodo.
>
> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message 
> news:ldi4lt$mja$1@trimpas.omnitel.net...
>> O gal žinai kodėl sustojo Antakalnio gatvės perprojektavimas? Ką tik 
>> sužinojau – jos platinti nebegalima, nes jau dabar tarša yra viršijama 
>> kelis kartus. Sakai, automobilizacija dar nekelia problemų?
>>
>>
>> 2014.02.13 09:14, Doxlas rašė:
>>> Kaip Mekigis jau minėjo, automobilizacija jau priartėjus prie 
>>> prisotinimo ribos ir kažkaip nei xaoso, nei katastrofos.
>>> Va praėjo pusmetis nuo Vilniaus visuomeninio transporto "revoliucijos" - 
>>> kai visuomeninio transporto "patrauklumas" didinamas prastinant 
>>> važiavimo sąlygas automobilistams ir deklaruojant, kad dabar tikrai 
>>> dalis miestiečių persės į visuomeninį transportą. Kas gavosi? Ar 
>>> sumažėjo automobilių gatvėse? Nifiga nesumažėjo - tai reiškia, kad 
>>> visuomeninis transportas negali patenkinti visų miestiečių poreikių.
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>> news:ldgu75$4vs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 2014.02.13 00:32, e.squares wrote:
>>>>> kritinis klausimas imho yra kodel automobilis turi buti prabanga. kol 
>>>>> kas
>>>>> girdime tik nuomone "tai turi buti prabanga", o stai argumentu 
>>>>> negirdeti.
>>>>> tai vistik kodel automobilis turi buti prabanga?
>>>>
>>>> todel, kad jeigu kiekvienas norintis ji tures, tai virs chaosu ir 
>>>> katastrofa. todel dali norinciu reikia paversti negalinciais.
>>>> visiskai analogiskai del to deimantai yra prabanga. nes kiekvienas 
>>>> norintis ju neturi.
>>>> koki geresni buda zinai tam pasiekti rinkos ekonomikoj bei 
>>>> demokratijoj?
>>>> turi pinigu - gali, neturi - nori. taip svarstykles po truputi 
>>>> nusistovi ties pusiausvyra.
>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>> news:ldgqf1$3a1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> ne, vis dar bando 21-as ateit. labai teisingai parasei - automobilis 
>>>>>> yra
>>>>>> ar bent jau turetu buti prabanga, ypac mieste. ir kad atsirastu 
>>>>>> normali
>>>>>> transporto sistema, tai reikia PIRMIAUSIA, kad del 200 Lt dejuojantys
>>>>>> isliptu is golfu ir multiplu. kol kursis transporto sistema, gali 
>>>>>> laikinai
>>>>>> ir ant dviraciu pasedet - i sveikata gausis :)
>>>>>> as ta pacia diena parduociau visas masinas, jei mieste butu normali 
>>>>>> vieso
>>>>>> transporto sistema. o kolkas 200 Lt mokestis metams tikrai nekeliai 
>>>>>> jokiu
>>>>>> parkiu, ypac kai jis pakeliui tai sistemai po truputi atsirasti.
>>>>>> o del akcizu tai kartojiesi nuobodziai - kontrabandinis kuras be 
>>>>>> akcizo.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>