Ta prasme, vplano mapsuose nerodo jokio kriminalo taršoje Antakalnio g. Miesto centrinės gatvės labiau užterštos ir tai nebuvo pagrindas atsisakyti jų rekonstrukcijos. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:ldi6j6$oca$1@trimpas.omnitel.net... > Iš kieno lūpų tokia infa dėl Antakalnio gatvės? > Jei Antakalnio g. viršijama tarša, tai analogiškai turi būti Kauno, > Švitrigailos gatvėse. > Antakalnio g. pradžioje tu jos nepaplatinsi dėl paminklosauginių > reikalavimų. > Jei negalima platint, tai suremontuot - išlygint ir perasfaltuot galima. > Pabandžiau pasižiūrėti taršą maps.vplanas/aplinka - man taršą įjungus > nieko nerodo. > > "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message > news:ldi4lt$mja$1@trimpas.omnitel.net... >> O gal žinai kodėl sustojo Antakalnio gatvės perprojektavimas? Ką tik >> sužinojau – jos platinti nebegalima, nes jau dabar tarša yra viršijama >> kelis kartus. Sakai, automobilizacija dar nekelia problemų? >> >> >> 2014.02.13 09:14, Doxlas rašė: >>> Kaip Mekigis jau minėjo, automobilizacija jau priartėjus prie >>> prisotinimo ribos ir kažkaip nei xaoso, nei katastrofos. >>> Va praėjo pusmetis nuo Vilniaus visuomeninio transporto "revoliucijos" - >>> kai visuomeninio transporto "patrauklumas" didinamas prastinant >>> važiavimo sąlygas automobilistams ir deklaruojant, kad dabar tikrai >>> dalis miestiečių persės į visuomeninį transportą. Kas gavosi? Ar >>> sumažėjo automobilių gatvėse? Nifiga nesumažėjo - tai reiškia, kad >>> visuomeninis transportas negali patenkinti visų miestiečių poreikių. >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:ldgu75$4vs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2014.02.13 00:32, e.squares wrote: >>>>> kritinis klausimas imho yra kodel automobilis turi buti prabanga. kol >>>>> kas >>>>> girdime tik nuomone "tai turi buti prabanga", o stai argumentu >>>>> negirdeti. >>>>> tai vistik kodel automobilis turi buti prabanga? >>>> >>>> todel, kad jeigu kiekvienas norintis ji tures, tai virs chaosu ir >>>> katastrofa. todel dali norinciu reikia paversti negalinciais. >>>> visiskai analogiskai del to deimantai yra prabanga. nes kiekvienas >>>> norintis ju neturi. >>>> koki geresni buda zinai tam pasiekti rinkos ekonomikoj bei >>>> demokratijoj? >>>> turi pinigu - gali, neturi - nori. taip svarstykles po truputi >>>> nusistovi ties pusiausvyra. >>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>> news:ldgqf1$3a1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> ne, vis dar bando 21-as ateit. labai teisingai parasei - automobilis >>>>>> yra >>>>>> ar bent jau turetu buti prabanga, ypac mieste. ir kad atsirastu >>>>>> normali >>>>>> transporto sistema, tai reikia PIRMIAUSIA, kad del 200 Lt dejuojantys >>>>>> isliptu is golfu ir multiplu. kol kursis transporto sistema, gali >>>>>> laikinai >>>>>> ir ant dviraciu pasedet - i sveikata gausis :) >>>>>> as ta pacia diena parduociau visas masinas, jei mieste butu normali >>>>>> vieso >>>>>> transporto sistema. o kolkas 200 Lt mokestis metams tikrai nekeliai >>>>>> jokiu >>>>>> parkiu, ypac kai jis pakeliui tai sistemai po truputi atsirasti. >>>>>> o del akcizu tai kartojiesi nuobodziai - kontrabandinis kuras be >>>>>> akcizo. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>