tai nueik bent kelias duobes užpilk - žiūrėk liaudžiau pasitarnausi ir triukšmo tarša sumažės "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:ldif77$1af$1@trimpas.omnitel.net... > Pažiūrėk ir triukšmo taršą. Zaškalyvajet. > Nuo jo kenčia 135000 Vilniaus gyventojų. > > 2014.02.13 12:25, Doxlas rašė: >> Iš kieno lūpų tokia infa dėl Antakalnio gatvės? >> Jei Antakalnio g. viršijama tarša, tai analogiškai turi būti Kauno, >> Švitrigailos gatvėse. >> Antakalnio g. pradžioje tu jos nepaplatinsi dėl paminklosauginių >> reikalavimų. >> Jei negalima platint, tai suremontuot - išlygint ir perasfaltuot galima. >> Pabandžiau pasižiūrėti taršą maps.vplanas/aplinka - man taršą įjungus >> nieko nerodo. >> >> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message >> news:ldi4lt$mja$1@trimpas.omnitel.net... >>> O gal žinai kodėl sustojo Antakalnio gatvės perprojektavimas? Ką tik >>> sužinojau – jos platinti nebegalima, nes jau dabar tarša yra >>> viršijama kelis kartus. Sakai, automobilizacija dar nekelia problemų? >>> >>> >>> 2014.02.13 09:14, Doxlas rašė: >>>> Kaip Mekigis jau minėjo, automobilizacija jau priartėjus prie >>>> prisotinimo ribos ir kažkaip nei xaoso, nei katastrofos. >>>> Va praėjo pusmetis nuo Vilniaus visuomeninio transporto >>>> "revoliucijos" - kai visuomeninio transporto "patrauklumas" >>>> didinamas prastinant važiavimo sąlygas automobilistams ir >>>> deklaruojant, kad dabar tikrai dalis miestiečių persės į visuomeninį >>>> transportą. Kas gavosi? Ar sumažėjo automobilių gatvėse? Nifiga >>>> nesumažėjo - tai reiškia, kad visuomeninis transportas negali >>>> patenkinti visų miestiečių poreikių. >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:ldgu75$4vs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2014.02.13 00:32, e.squares wrote: >>>>>> kritinis klausimas imho yra kodel automobilis turi buti prabanga. >>>>>> kol kas >>>>>> girdime tik nuomone "tai turi buti prabanga", o stai argumentu >>>>>> negirdeti. >>>>>> tai vistik kodel automobilis turi buti prabanga? >>>>> >>>>> todel, kad jeigu kiekvienas norintis ji tures, tai virs chaosu ir >>>>> katastrofa. todel dali norinciu reikia paversti negalinciais. >>>>> visiskai analogiskai del to deimantai yra prabanga. nes kiekvienas >>>>> norintis ju neturi. >>>>> koki geresni buda zinai tam pasiekti rinkos ekonomikoj bei >>>>> demokratijoj? >>>>> turi pinigu - gali, neturi - nori. taip svarstykles po truputi >>>>> nusistovi ties pusiausvyra. >>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>>>> news:ldgqf1$3a1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> ne, vis dar bando 21-as ateit. labai teisingai parasei - >>>>>>> automobilis yra >>>>>>> ar bent jau turetu buti prabanga, ypac mieste. ir kad atsirastu >>>>>>> normali >>>>>>> transporto sistema, tai reikia PIRMIAUSIA, kad del 200 Lt >>>>>>> dejuojantys >>>>>>> isliptu is golfu ir multiplu. kol kursis transporto sistema, gali >>>>>>> laikinai >>>>>>> ir ant dviraciu pasedet - i sveikata gausis :) >>>>>>> as ta pacia diena parduociau visas masinas, jei mieste butu >>>>>>> normali vieso >>>>>>> transporto sistema. o kolkas 200 Lt mokestis metams tikrai >>>>>>> nekeliai jokiu >>>>>>> parkiu, ypac kai jis pakeliui tai sistemai po truputi atsirasti. >>>>>>> o del akcizu tai kartojiesi nuobodziai - kontrabandinis kuras be >>>>>>> akcizo. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >