Tema: Re: Ir kaip naujiena?
Autorius: [nemielas]
Data: 2014-02-13 15:16:13
tai nueik bent kelias duobes užpilk - žiūrėk liaudžiau pasitarnausi ir triukšmo tarša sumažės


"KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:ldif77$1af$1@trimpas.omnitel.net...
> Pažiūrėk ir triukšmo taršą. Zaškalyvajet.
> Nuo jo kenčia 135000 Vilniaus gyventojų.
> 
> 2014.02.13 12:25, Doxlas rašė:
>> Iš kieno lūpų tokia infa dėl Antakalnio gatvės?
>> Jei Antakalnio g. viršijama tarša, tai analogiškai turi būti Kauno, 
>> Švitrigailos gatvėse.
>> Antakalnio g. pradžioje tu jos nepaplatinsi dėl paminklosauginių 
>> reikalavimų.
>> Jei negalima platint, tai suremontuot - išlygint ir perasfaltuot galima.
>> Pabandžiau pasižiūrėti taršą maps.vplanas/aplinka - man taršą įjungus 
>> nieko nerodo.
>>
>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message 
>> news:ldi4lt$mja$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O gal žinai kodėl sustojo Antakalnio gatvės perprojektavimas? Ką tik 
>>> sužinojau – jos platinti nebegalima, nes jau dabar tarša yra 
>>> viršijama kelis kartus. Sakai, automobilizacija dar nekelia problemų?
>>>
>>>
>>> 2014.02.13 09:14, Doxlas rašė:
>>>> Kaip Mekigis jau minėjo, automobilizacija jau priartėjus prie 
>>>> prisotinimo ribos ir kažkaip nei xaoso, nei katastrofos.
>>>> Va praėjo pusmetis nuo Vilniaus visuomeninio transporto 
>>>> "revoliucijos" - kai visuomeninio transporto "patrauklumas" 
>>>> didinamas prastinant važiavimo sąlygas automobilistams ir 
>>>> deklaruojant, kad dabar tikrai dalis miestiečių persės į visuomeninį 
>>>> transportą. Kas gavosi? Ar sumažėjo automobilių gatvėse? Nifiga 
>>>> nesumažėjo - tai reiškia, kad visuomeninis transportas negali 
>>>> patenkinti visų miestiečių poreikių.
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>> news:ldgu75$4vs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 2014.02.13 00:32, e.squares wrote:
>>>>>> kritinis klausimas imho yra kodel automobilis turi buti prabanga. 
>>>>>> kol kas
>>>>>> girdime tik nuomone "tai turi buti prabanga", o stai argumentu 
>>>>>> negirdeti.
>>>>>> tai vistik kodel automobilis turi buti prabanga?
>>>>>
>>>>> todel, kad jeigu kiekvienas norintis ji tures, tai virs chaosu ir 
>>>>> katastrofa. todel dali norinciu reikia paversti negalinciais.
>>>>> visiskai analogiskai del to deimantai yra prabanga. nes kiekvienas 
>>>>> norintis ju neturi.
>>>>> koki geresni buda zinai tam pasiekti rinkos ekonomikoj bei 
>>>>> demokratijoj?
>>>>> turi pinigu - gali, neturi - nori. taip svarstykles po truputi 
>>>>> nusistovi ties pusiausvyra.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message 
>>>>>> news:ldgqf1$3a1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> ne, vis dar bando 21-as ateit. labai teisingai parasei - 
>>>>>>> automobilis yra
>>>>>>> ar bent jau turetu buti prabanga, ypac mieste. ir kad atsirastu 
>>>>>>> normali
>>>>>>> transporto sistema, tai reikia PIRMIAUSIA, kad del 200 Lt 
>>>>>>> dejuojantys
>>>>>>> isliptu is golfu ir multiplu. kol kursis transporto sistema, gali 
>>>>>>> laikinai
>>>>>>> ir ant dviraciu pasedet - i sveikata gausis :)
>>>>>>> as ta pacia diena parduociau visas masinas, jei mieste butu 
>>>>>>> normali vieso
>>>>>>> transporto sistema. o kolkas 200 Lt mokestis metams tikrai 
>>>>>>> nekeliai jokiu
>>>>>>> parkiu, ypac kai jis pakeliui tai sistemai po truputi atsirasti.
>>>>>>> o del akcizu tai kartojiesi nuobodziai - kontrabandinis kuras be 
>>>>>>> akcizo.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>