Aaa, supratau, reikia mažint Antakalnio gatvės "tranzitinį patrauklumą". Prisimink, kad ja važinėja ir sunkvežimiai, aptarnaujantys parduotuves - jiems apsisukinėti sankryžose bus ypatingas kaifas. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:ldlb58$co1$1@trimpas.omnitel.net... > O kodėl šnekėdamas apie gatvę tu iš karto perėjai prie problemų > sankryžose? Taip, kiekvienai krypčiai sankryžose turi būti po laukimo > juostą. O posūkiai kairėn visai neprivalo būti ties kiekvienu kiemu. > > 2014.02.14 15:34, Doxlas rašė: >> Ne architektai gatves projektuoja. >> Statinių atveju paprastajam remontui projekto nereikia, kapitaliniam - >> reikia, bet derinimas supaprastinta tvarka. >> Jei projektuoti tik po 1 eismo juostą abiejomis kryptimis, tai bet kuris >> sukantysis į kairę uždarys visą eismą toje eilėje, o Antakalnio gatvėje >> dafiga gatvelių ir tiesiog kiemų, į kuriuos patenkama kairiu posūkiu. >> Tada jau geriau išvis nerekonstruot. >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:ldl445$3ta$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2014.02.14 14:08, Doxlas rašė: >>>> Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po kokį >>>> 20 cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to nepadidės, >>>> tik pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja važiuodami. Nežinau ar >>>> dėl to verta rekonstruoti tą gatvę. Remontuoti - vienareikšmiškai >>>> reikia. >>> >>> O kaip siūlai remontuoti be projekto? Ten juk net pagrindų nėra, >>> asfaltas supiltas ant smėlio, todėl lygink nelyginęs, o rezultatas bus >>> tas pats. O darant techninį projektą joks sveiko proto architektas >>> nenorės 10 metrų plotyje suprojektuoti 4 eismo juostas ir dar parašyti, >>> kad taršos normatyvai bus viršijami. >>> >>> Šiaip tai Antakalnio gatvėje pagal eismo srautus užtenka ir 2 normalaus >>> pločio eismo juostų + atskira juosta centro link autobusams. Savaime >>> suprantama, kad ir dviračių takai turi būti atskiri. Visam tam vietos >>> pakanka ir dar lieka vejoms. >>> >