Ėėė, gal gali nurodyti nors vieną prenumeratą mokantį ir Lietuvoje reziduojantį rimtą specialistą? Mekigio neminėk, jis išimtis. Ir įvardink pagaliau kainą už tų stebuklingų transversinių nuvažiavimų išaiškinimą. Nespausk, Lietuva laukia išgelbėjimo. 2014.02.19 17:14, zhegonskas rašė: > darosi graudu. prie ko cia vikipedija??? jokios rimtos technines > literaturos vikipedijoje nerasi. o ir siaip ji mokama. visi rimti > keliu projektavimo specialistai perkasi subscriptionus, moka gal po > kokia 15-20 doleriu per menesi, o tu nori viska uz dyka gauti... > > On 2014-02-19 14:31:41 +0000, KEdas said: > >> Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent >> kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti >> promontorijas, vat tada tai pakukuosi. >> >> 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė: >>> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt >>> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar >>> sakyciau naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi… >>> >>> pasigooglink po velniu >>> >>> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said: >>> >>>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai nuvažiavimai? >>>> >>>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė: >>>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas >>>>> bedas (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet ten >>>>> beda, kad reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka >>>>> alimentus, tai negali visu saibu gautu rodyt... >>>>> >>>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said: >>>>> >>>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes. >>>>>> Legaliai darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų >>>>>> mažinti srautus. >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė: >>>>>>> >>>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir >>>>>>> nežada suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti? > >