Ne architektai gatves projektuoja. Statinių atveju paprastajam remontui projekto nereikia, kapitaliniam - reikia, bet derinimas supaprastinta tvarka. Jei projektuoti tik po 1 eismo juostą abiejomis kryptimis, tai bet kuris sukantysis į kairę uždarys visą eismą toje eilėje, o Antakalnio gatvėje dafiga gatvelių ir tiesiog kiemų, į kuriuos patenkama kairiu posūkiu. Tada jau geriau išvis nerekonstruot. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:ldl445$3ta$1@trimpas.omnitel.net... > 2014.02.14 14:08, Doxlas rašė: >> Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po kokį 20 >> cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to nepadidės, tik >> pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja važiuodami. Nežinau ar dėl >> to verta rekonstruoti tą gatvę. Remontuoti - vienareikšmiškai reikia. > > O kaip siūlai remontuoti be projekto? Ten juk net pagrindų nėra, asfaltas > supiltas ant smėlio, todėl lygink nelyginęs, o rezultatas bus tas pats. O > darant techninį projektą joks sveiko proto architektas nenorės 10 metrų > plotyje suprojektuoti 4 eismo juostas ir dar parašyti, kad taršos > normatyvai bus viršijami. > > Šiaip tai Antakalnio gatvėje pagal eismo srautus užtenka ir 2 normalaus > pločio eismo juostų + atskira juosta centro link autobusams. Savaime > suprantama, kad ir dviračių takai turi būti atskiri. Visam tam vietos > pakanka ir dar lieka vejoms. >