Tema: Re: Ir kaip naujiena?
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-02-20 08:55:40
Cai va kaip tik tie 200mln kuriu trukstapencinykams,uz likusius koki 
saligatvi palopyt galima


On 2014.02.20 08:44, KEdas wrote:
> Tikrai atsipirks tie 250mln., nes aplink Kauną pritrūko vietos?
>
> 2014.02.20 08:40, monaxas rašė:
>> O tu paveizėk kiek laisvo ploto atsiras - galima gi išnuomot/parduot
>> ar kokį kitą projektą prastūmt.
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>> news:le424e$v42$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O nx ja keist, jei kamstis ties siaures pr. sviesoforu stovi?
>>>
>>> On 2014.02.19 23:21, KEdas wrote:
>>>> Kur tu čia matai žodį „transversinis“?
>>>>
>>>>
>>>>       Muravos sankryžoje – deimanto formos sistema
>>>>
>>>> Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri
>>>> kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu.
>>>>
>>>> Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą,
>>>> nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža
>>>> būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik
>>>> Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3
>>>> Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja
>>>> įdiegti dar 28 sankryžose.
>>>>
>>>> Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai,
>>>> tačiau
>>>> deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat
>>>> buvo
>>>> siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su
>>>> magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart
>>>> brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas.
>>>>
>>>> <http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg>
>>>>
>>>>
>>>> Biruliškių (Muravos) sankryžos rekonstrukcijos schema
>>>> ©delfi.lt
>>>>
>>>>
>>>> 2014.02.19 19:44, monaxas rašė:
>>>>> http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message
>>>>> news:le2f8d$8a2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent
>>>>>> kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti
>>>>>> promontorijas, vat tada tai pakukuosi.
>>>>>>
>>>>>> 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė:
>>>>>>> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt
>>>>>>> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar
>>>>>>> sakyciau naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi…
>>>>>>>
>>>>>>> pasigooglink po velniu
>>>>>>>
>>>>>>> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said:
>>>>>>>
>>>>>>>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai
>>>>>>>> nuvažiavimai?
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė:
>>>>>>>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas
>>>>>>>>> bedas (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet  ten
>>>>>>>>> beda, kad reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka
>>>>>>>>> alimentus, tai negali visu saibu gautu rodyt...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes.
>>>>>>>>>> Legaliai darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų
>>>>>>>>>> mažinti srautus.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir
>>>>>>>>>>> nežada suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>