o kas sake, kad is savivaldybes "ketvirto skyriaus"? :) senosios gerosios transportininku "mokyklos" zmones niekur nedinge, jie privaciam sektoriuje dabar. On 2014-02-19 20:56:28 +0000, KEdas said: > Žinok kaip norėčiau, kad taip būtų. Deja, bet eismo organizavimo > skyriuje VISO dirba 7 žmonės. Iš jų pakaltinami yra tik 3, tad kalbėti > apie „ketvirtą skyrių“ nereikėtų :( > Kitiems „specialistams“ nei mokymai, nei prenumeratos nepadės, nes > paskutinis dokumentas, kurį jie yra skaitę transporto tema – > administracijos direktoriaus įsakymas kokio pločio gatvę reikia > padaryti iki jo draugo namų ar kiek laiko turi degti šviesoforas > vicemero dukters pageidaujama kryptimi. > Taip kad kas yra ta transversija, panašu, teks parašyti tau. Mekigio > įrašų, deja, nepamatysiu, nes šitlisto išjungti nežadu. > > 2014.02.19 21:19, zhegonskas rašė: >> Nu tai kad ir Panevezio chebros kokie keturi, K. Lobtomaitis, aisku ir >> korifejus Sergejus is ketvirto skyriaus VIlniuje… Yra yra keletas… ;) >> >> On 2014-02-19 16:20:40 +0000, KEdas said: >> >>> Ėėė, gal gali nurodyti nors vieną prenumeratą mokantį ir Lietuvoje >>> reziduojantį rimtą specialistą? Mekigio neminėk, jis išimtis. >>> Ir įvardink pagaliau kainą už tų stebuklingų transversinių nuvažiavimų >>> išaiškinimą. Nespausk, Lietuva laukia išgelbėjimo. >>> >>> >>> >>> 2014.02.19 17:14, zhegonskas rašė: >>>> darosi graudu. prie ko cia vikipedija??? jokios rimtos technines >>>> literaturos vikipedijoje nerasi. o ir siaip ji mokama. visi rimti keliu >>>> projektavimo specialistai perkasi subscriptionus, moka gal po kokia >>>> 15-20 doleriu per menesi, o tu nori viska uz dyka gauti... >>>> >>>> On 2014-02-19 14:31:41 +0000, KEdas said: >>>> >>>>> Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent >>>>> kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti >>>>> promontorijas, vat tada tai pakukuosi. >>>>> >>>>> 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė: >>>>>> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt >>>>>> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar sakyciau >>>>>> naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi… >>>>>> >>>>>> pasigooglink po velniu >>>>>> >>>>>> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said: >>>>>> >>>>>>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai nuvažiavimai? >>>>>>> >>>>>>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė: >>>>>>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas bedas >>>>>>>> (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet ten beda, kad >>>>>>>> reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka alimentus, tai >>>>>>>> negali visu saibu gautu rodyt... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said: >>>>>>>> >>>>>>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes. Legaliai >>>>>>>>> darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų mažinti srautus. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir nežada >>>>>>>>>> suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti?