Tai logiska, pinigu juk jiems reikia siemet, 2015 ir 2016 metais pensijoms kompensuot. Px ta ekologija ir kitas briedas. Man tai keista, kad ganetinai protingi pilieciai gina tokius svaiciojimus argumentuojat ekologija. Dainiushai, Codecai, sapnuojat vIrai. On 2014.02.13 10:33, vedarinis wrote: > „Manome, kad variklio tūris gerai atspindi ir taršą ir automobilio > prabangą – kuo didesnis tūris, tuo prabangesnis automobilis. Vienintelis > parametras, į kurį neatsižvelgta, yra automobilio amžius, bet manau, kad > Lietuvoje, turėdami mintyje automobilių parko struktūrą, mes pirma > turėtume pereiti apmokestinimo pagal automobilio tūrį etapą, o po to > galvoti, kaip skatinsime naujų, žymiai mažiau teršiančių automobilių > įsigijimą“, – sakė R. Šadžius." > > Maždaug pensijom babkių reik šiandien, tai nėra kada/nėra smegenų apie > normalesnę mokesčio apskaičiavimo metodiką galvot, o paskui žiūrėsim, > kaip dar kartą visus išpist ir priverst pirkt naujas mašinas už dachuja > nuo kurių sumokėtum dachuja mokesčių. > > "CodeC" parašė naujienų news:ldgqf1$3a1$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2014.02.12 23:42, Audrius R. wrote: > >> pūti troboj? Automobilis staiga tapo - prabanga, o ne būtinybe? 20 >> amžius grįžo? :) > > ne, vis dar bando 21-as ateit. labai teisingai parasei - automobilis yra > ar bent jau turetu buti prabanga, ypac mieste. ir kad atsirastu normali > transporto sistema, tai reikia PIRMIAUSIA, kad del 200 Lt dejuojantys > isliptu is golfu ir multiplu. kol kursis transporto sistema, gali > laikinai ir ant dviraciu pasedet - i sveikata gausis :) > as ta pacia diena parduociau visas masinas, jei mieste butu normali > vieso transporto sistema. o kolkas 200 Lt mokestis metams tikrai > nekeliai jokiu parkiu, ypac kai jis pakeliui tai sistemai po truputi > atsirasti. > o del akcizu tai kartojiesi nuobodziai - kontrabandinis kuras be akcizo.