O kodėl šnekėdamas apie gatvę tu iš karto perėjai prie problemų sankryžose? Taip, kiekvienai krypčiai sankryžose turi būti po laukimo juostą. O posūkiai kairėn visai neprivalo būti ties kiekvienu kiemu. 2014.02.14 15:34, Doxlas rašė: > Ne architektai gatves projektuoja. > Statinių atveju paprastajam remontui projekto nereikia, kapitaliniam - > reikia, bet derinimas supaprastinta tvarka. > Jei projektuoti tik po 1 eismo juostą abiejomis kryptimis, tai bet > kuris sukantysis į kairę uždarys visą eismą toje eilėje, o Antakalnio > gatvėje dafiga gatvelių ir tiesiog kiemų, į kuriuos patenkama kairiu > posūkiu. Tada jau geriau išvis nerekonstruot. > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:ldl445$3ta$1@trimpas.omnitel.net... >> 2014.02.14 14:08, Doxlas rašė: >>> Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po >>> kokį 20 cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to >>> nepadidės, tik pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja >>> važiuodami. Nežinau ar dėl to verta rekonstruoti tą gatvę. >>> Remontuoti - vienareikšmiškai reikia. >> >> O kaip siūlai remontuoti be projekto? Ten juk net pagrindų nėra, >> asfaltas supiltas ant smėlio, todėl lygink nelyginęs, o rezultatas >> bus tas pats. O darant techninį projektą joks sveiko proto >> architektas nenorės 10 metrų plotyje suprojektuoti 4 eismo juostas ir >> dar parašyti, kad taršos normatyvai bus viršijami. >> >> Šiaip tai Antakalnio gatvėje pagal eismo srautus užtenka ir 2 >> normalaus pločio eismo juostų + atskira juosta centro link >> autobusams. Savaime suprantama, kad ir dviračių takai turi būti >> atskiri. Visam tam vietos pakanka ir dar lieka vejoms. >>