Tema: Re: Ir kaip naujiena?
Autorius: KEdas
Data: 2014-02-14 17:02:02
O kodėl šnekėdamas apie gatvę tu iš karto perėjai prie problemų 
sankryžose? Taip, kiekvienai krypčiai sankryžose turi būti po laukimo 
juostą. O posūkiai kairėn visai neprivalo būti ties kiekvienu kiemu.

2014.02.14 15:34, Doxlas rašė:
> Ne architektai gatves projektuoja.
> Statinių atveju paprastajam remontui projekto nereikia, kapitaliniam - 
> reikia, bet derinimas supaprastinta tvarka.
> Jei projektuoti tik po 1 eismo juostą abiejomis kryptimis, tai bet 
> kuris sukantysis į kairę uždarys visą eismą toje eilėje, o Antakalnio 
> gatvėje dafiga gatvelių ir tiesiog kiemų, į kuriuos patenkama kairiu 
> posūkiu. Tada jau geriau išvis nerekonstruot.
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:ldl445$3ta$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2014.02.14 14:08, Doxlas rašė:
>>> Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po 
>>> kokį 20 cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to 
>>> nepadidės, tik pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja 
>>> važiuodami. Nežinau ar dėl to verta rekonstruoti tą gatvę. 
>>> Remontuoti - vienareikšmiškai reikia.
>>
>> O kaip siūlai remontuoti be projekto? Ten juk net pagrindų nėra, 
>> asfaltas supiltas ant smėlio, todėl lygink nelyginęs, o rezultatas 
>> bus tas pats. O darant techninį projektą joks sveiko proto 
>> architektas nenorės 10 metrų plotyje suprojektuoti 4 eismo juostas ir 
>> dar parašyti, kad taršos normatyvai bus viršijami.
>>
>> Šiaip tai Antakalnio gatvėje pagal eismo srautus užtenka ir 2 
>> normalaus pločio eismo juostų + atskira juosta centro link 
>> autobusams. Savaime suprantama, kad ir dviračių takai turi būti 
>> atskiri. Visam tam vietos pakanka ir dar lieka vejoms.
>>