Antakalnio gatvei (dabartinei) iki magistralinės dar toli. Bet dėl kairių posūkių gausos nėra kaip mažint eismo eilių skaičių. Nes, jei naikint kairius posūkius, sankryžose reikės apsisukinėti ne tik lengvosiom (kurių apsisukimo diametras yra 10-11 metrų (o apsisukti reikės iš kairiosios laukimo juostos - tai kokis gatvės plotis reikalingas?) o ir ilgintiems mikroautobusams bei normaliems sunkvežimiams (palikim fūras ramybėje dabar) - apsisukimo diametras- 16 metrų. Norint panaikinti kairiuosius posūkius, reikės ant kiekvienos sankryžos statyti tamstos taip mylimus mažuosius žiedus. Žinai ką pasakysiu - palikime ramybėje Antakalnio gatvę, nes rekonstravimas tik pablogins padėtį. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:ldlplq$lma$1@trimpas.omnitel.net... > 2014.02.14 17:30, Doxlas rašė: >> Aaa, supratau, reikia mažint Antakalnio gatvės "tranzitinį patrauklumą". > O kaip tu manai ką reiškia „magistralinė gatvė“? > >> Prisimink, kad ja važinėja ir sunkvežimiai, aptarnaujantys parduotuves - >> jiems apsisukinėti sankryžose bus ypatingas kaifas. > > Kairiųjų posūkių draudimas yra normali ir įprasta daugelio vakarų Europos > valstybių praktika, tam net Olandijos nereikia. O prekes į parduotuves > visai nebūtina vežti 18 metrų fūromis, kaip kad kiekvieną rytą daro IKI ir > kiti suįžūlėję prekybininkai. > Tačiau net ir su fūromis parduotuves apvažiuoti galima vien dešiniaisiais > posūkiais. Žinoma, gali tekti apie maršrutą pagalvoti. > >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:ldlb58$co1$1@trimpas.omnitel.net... >>> O kodėl šnekėdamas apie gatvę tu iš karto perėjai prie problemų >>> sankryžose? Taip, kiekvienai krypčiai sankryžose turi būti po laukimo >>> juostą. O posūkiai kairėn visai neprivalo būti ties kiekvienu kiemu. >>> >>> 2014.02.14 15:34, Doxlas rašė: >>>> Ne architektai gatves projektuoja. >>>> Statinių atveju paprastajam remontui projekto nereikia, kapitaliniam - >>>> reikia, bet derinimas supaprastinta tvarka. >>>> Jei projektuoti tik po 1 eismo juostą abiejomis kryptimis, tai bet >>>> kuris sukantysis į kairę uždarys visą eismą toje eilėje, o Antakalnio >>>> gatvėje dafiga gatvelių ir tiesiog kiemų, į kuriuos patenkama kairiu >>>> posūkiu. Tada jau geriau išvis nerekonstruot. >>>> >>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:ldl445$3ta$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 2014.02.14 14:08, Doxlas rašė: >>>>>> Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po kokį >>>>>> 20 cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to nepadidės, >>>>>> tik pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja važiuodami. Nežinau >>>>>> ar dėl to verta rekonstruoti tą gatvę. Remontuoti - vienareikšmiškai >>>>>> reikia. >>>>> >>>>> O kaip siūlai remontuoti be projekto? Ten juk net pagrindų nėra, >>>>> asfaltas supiltas ant smėlio, todėl lygink nelyginęs, o rezultatas bus >>>>> tas pats. O darant techninį projektą joks sveiko proto architektas >>>>> nenorės 10 metrų plotyje suprojektuoti 4 eismo juostas ir dar >>>>> parašyti, kad taršos normatyvai bus viršijami. >>>>> >>>>> Šiaip tai Antakalnio gatvėje pagal eismo srautus užtenka ir 2 >>>>> normalaus pločio eismo juostų + atskira juosta centro link autobusams. >>>>> Savaime suprantama, kad ir dviračių takai turi būti atskiri. Visam tam >>>>> vietos pakanka ir dar lieka vejoms. >>>>> >>> >