Tema: Re: Ir kaip naujiena?
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-02-20 09:13:32
o kodel kaunas turi moketi uz VISOS Lietuvos pensininkus???

On 2014-02-20 06:55:39 +0000, Signalizacija said:

> Cai va kaip tik tie 200mln kuriu trukstapencinykams,uz likusius koki 
> saligatvi palopyt galima
> 
> 
> On 2014.02.20 08:44, KEdas wrote:
>> Tikrai atsipirks tie 250mln., nes aplink Kauną pritrūko vietos?
>> 
>> 2014.02.20 08:40, monaxas rašė:
>>> O tu paveizėk kiek laisvo ploto atsiras - galima gi išnuomot/parduot
>>> ar kokį kitą projektą prastūmt.
>>> 
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>> news:le424e$v42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> O nx ja keist, jei kamstis ties siaures pr. sviesoforu stovi?
>>>> 
>>>> On 2014.02.19 23:21, KEdas wrote:
>>>>> Kur tu čia matai žodį „transversinis“?
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> Muravos sankryžoje – deimanto formos sistema
>>>>> 
>>>>> Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri
>>>>> kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu.
>>>>> 
>>>>> Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą,
>>>>> nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža
>>>>> būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik
>>>>> Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3
>>>>> Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja
>>>>> įdiegti dar 28 sankryžose.
>>>>> 
>>>>> Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai,
>>>>> tačiau
>>>>> deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat
>>>>> buvo
>>>>> siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su
>>>>> magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart
>>>>> brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas.
>>>>> 
>>>>> <http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg>
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> Biruliškių (Muravos) sankryžos rekonstrukcijos schema
>>>>> ©delfi.lt
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> 2014.02.19 19:44, monaxas rašė:
>>>>>> http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message
>>>>>> news:le2f8d$8a2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent
>>>>>>> kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti
>>>>>>> promontorijas, vat tada tai pakukuosi.
>>>>>>> 
>>>>>>> 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė:
>>>>>>>> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt
>>>>>>>> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar
>>>>>>>> sakyciau naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi…
>>>>>>>> 
>>>>>>>> pasigooglink po velniu
>>>>>>>> 
>>>>>>>> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said:
>>>>>>>> 
>>>>>>>>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai
>>>>>>>>> nuvažiavimai?
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė:
>>>>>>>>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas
>>>>>>>>>> bedas (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet  ten
>>>>>>>>>> beda, kad reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka
>>>>>>>>>> alimentus, tai negali visu saibu gautu rodyt...
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said:
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes.
>>>>>>>>>>> Legaliai darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų
>>>>>>>>>>> mažinti srautus.
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė:
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir
>>>>>>>>>>>> nežada suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti?