o kodel kaunas turi moketi uz VISOS Lietuvos pensininkus??? On 2014-02-20 06:55:39 +0000, Signalizacija said: > Cai va kaip tik tie 200mln kuriu trukstapencinykams,uz likusius koki > saligatvi palopyt galima > > > On 2014.02.20 08:44, KEdas wrote: >> Tikrai atsipirks tie 250mln., nes aplink Kauną pritrūko vietos? >> >> 2014.02.20 08:40, monaxas rašė: >>> O tu paveizėk kiek laisvo ploto atsiras - galima gi išnuomot/parduot >>> ar kokį kitą projektą prastūmt. >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:le424e$v42$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O nx ja keist, jei kamstis ties siaures pr. sviesoforu stovi? >>>> >>>> On 2014.02.19 23:21, KEdas wrote: >>>>> Kur tu čia matai žodį „transversinis“? >>>>> >>>>> >>>>> Muravos sankryžoje – deimanto formos sistema >>>>> >>>>> Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri >>>>> kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu. >>>>> >>>>> Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą, >>>>> nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža >>>>> būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik >>>>> Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 >>>>> Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja >>>>> įdiegti dar 28 sankryžose. >>>>> >>>>> Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai, >>>>> tačiau >>>>> deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat >>>>> buvo >>>>> siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su >>>>> magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart >>>>> brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas. >>>>> >>>>> <http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg> >>>>> >>>>> >>>>> Biruliškių (Muravos) sankryžos rekonstrukcijos schema >>>>> ©delfi.lt >>>>> >>>>> >>>>> 2014.02.19 19:44, monaxas rašė: >>>>>> http://www.technologijos.lt/upload/image/n/mtl/S-22121/nuotrauka-42447/2.jpg >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message >>>>>> news:le2f8d$8a2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent >>>>>>> kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti >>>>>>> promontorijas, vat tada tai pakukuosi. >>>>>>> >>>>>>> 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė: >>>>>>>> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt >>>>>>>> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar >>>>>>>> sakyciau naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi… >>>>>>>> >>>>>>>> pasigooglink po velniu >>>>>>>> >>>>>>>> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said: >>>>>>>> >>>>>>>>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai >>>>>>>>> nuvažiavimai? >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė: >>>>>>>>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas >>>>>>>>>> bedas (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet ten >>>>>>>>>> beda, kad reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka >>>>>>>>>> alimentus, tai negali visu saibu gautu rodyt... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes. >>>>>>>>>>> Legaliai darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų >>>>>>>>>>> mažinti srautus. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir >>>>>>>>>>>> nežada suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti?