Klaipėdoj vakarais nepajutau kažkuom ypatingo triukšmo. Gal yra kokie matavimų rezultatai? Tai kas blogo, kad aplinkkeliai didina automobilizaciją - daugiau darbingo amžiaus piliečių jais važinėja, tauposi laikas, o laikas - pinigai. Va dėl ko esi teisus - tai dėl rytinio aplinkkelio. Jei būtų S. Batoro gatvės tęsinys iki Nemenčinės plento - į Labanorą važinėčiau per ten, o ne Antakalnio gatve. Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po kokį 20 cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to nepadidės, tik pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja važiuodami. Nežinau ar dėl to verta rekonstruoti tą gatvę. Remontuoti - vienareikšmiškai reikia. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:ldl02p$vak$1@trimpas.omnitel.net... > 2014.02.14 12:51, Doxlas rašė: >> Sorry, nebuvau Olandijoj ir Švedijoj, o komentuoti pagal google maps - ne >> man. >> Odensėj buvau pusdienį, Anderseno muziejų aplankiau. Bet Odensę su >> Vilnium lyginti - tai tas pats kaip Panevėžį su Vilnium. > > Odensę su Klaipėda lyginti nėra jokių problemų. O ten turbūt esi buvęs ir > automobilių triukšmą vakarais teko girdėti? > >> Gi žiūrim, kas Vilniuj vyksta - statomi aplinkkeliai, neliks tranzitinio >> transporto, sumažės triukšmo lygis. > > Ne visur tie aplinkkeliai statomi. Šiaurėje ir rytuose aplinkkelio lyg ir > nėra dar? O ir patys aplinkkeliai automobilizaciją tik didina, o ne > mažina. > >> Ir beje Antakalnio gatvė - nė per ką ne magistralinė. > > Ką ir reikėjo įrodyti. Tai kodėl norėta ją platinti?