2014.02.14 17:30, Doxlas rašė: > Aaa, supratau, reikia mažint Antakalnio gatvės "tranzitinį patrauklumą". O kaip tu manai ką reiškia „magistralinė gatvė“? > Prisimink, kad ja važinėja ir sunkvežimiai, aptarnaujantys parduotuves > - jiems apsisukinėti sankryžose bus ypatingas kaifas. Kairiųjų posūkių draudimas yra normali ir įprasta daugelio vakarų Europos valstybių praktika, tam net Olandijos nereikia. O prekes į parduotuves visai nebūtina vežti 18 metrų fūromis, kaip kad kiekvieną rytą daro IKI ir kiti suįžūlėję prekybininkai. Tačiau net ir su fūromis parduotuves apvažiuoti galima vien dešiniaisiais posūkiais. Žinoma, gali tekti apie maršrutą pagalvoti. > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:ldlb58$co1$1@trimpas.omnitel.net... >> O kodėl šnekėdamas apie gatvę tu iš karto perėjai prie problemų >> sankryžose? Taip, kiekvienai krypčiai sankryžose turi būti po laukimo >> juostą. O posūkiai kairėn visai neprivalo būti ties kiekvienu kiemu. >> >> 2014.02.14 15:34, Doxlas rašė: >>> Ne architektai gatves projektuoja. >>> Statinių atveju paprastajam remontui projekto nereikia, kapitaliniam >>> - reikia, bet derinimas supaprastinta tvarka. >>> Jei projektuoti tik po 1 eismo juostą abiejomis kryptimis, tai bet >>> kuris sukantysis į kairę uždarys visą eismą toje eilėje, o >>> Antakalnio gatvėje dafiga gatvelių ir tiesiog kiemų, į kuriuos >>> patenkama kairiu posūkiu. Tada jau geriau išvis nerekonstruot. >>> >>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>> news:ldl445$3ta$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2014.02.14 14:08, Doxlas rašė: >>>>> Dėl Antakalnio gatvės - realiai ją nelabai ir išplatinsi. Gal po >>>>> kokį 20 cm kiekvienai eismo juostai. Gatvės pralaidumas nuo to >>>>> nepadidės, tik pradedantieji vairuotojai mažiau stresuos ja >>>>> važiuodami. Nežinau ar dėl to verta rekonstruoti tą gatvę. >>>>> Remontuoti - vienareikšmiškai reikia. >>>> >>>> O kaip siūlai remontuoti be projekto? Ten juk net pagrindų nėra, >>>> asfaltas supiltas ant smėlio, todėl lygink nelyginęs, o rezultatas >>>> bus tas pats. O darant techninį projektą joks sveiko proto >>>> architektas nenorės 10 metrų plotyje suprojektuoti 4 eismo juostas >>>> ir dar parašyti, kad taršos normatyvai bus viršijami. >>>> >>>> Šiaip tai Antakalnio gatvėje pagal eismo srautus užtenka ir 2 >>>> normalaus pločio eismo juostų + atskira juosta centro link >>>> autobusams. Savaime suprantama, kad ir dviračių takai turi būti >>>> atskiri. Visam tam vietos pakanka ir dar lieka vejoms. >>>> >>