darosi graudu. prie ko cia vikipedija??? jokios rimtos technines literaturos vikipedijoje nerasi. o ir siaip ji mokama. visi rimti keliu projektavimo specialistai perkasi subscriptionus, moka gal po kokia 15-20 doleriu per menesi, o tu nori viska uz dyka gauti... On 2014-02-19 14:31:41 +0000, KEdas said: > Tai gūglinau, bet vis tiek nerandu. Net wikipedija nerašo. Duok bent > kažkokį hintą, užteks šaipytis, nes kitą kartą pasiūlysiu įrengti > promontorijas, vat tada tai pakukuosi. > > 2014.02.19 14:59, zhegonskas rašė: >> tu rimtai??? baik cia trolint, tokie specialistai, kad metro daryt >> ruosiates, tramvajus, o nezinot elementariu tendenciju??? dar sakyciau >> naujos butu, o cia jau 10 metu visi statosi… >> >> pasigooglink po velniu >> >> On 2014-02-19 12:39:43 +0000, KEdas said: >> >>> O kiek kainuotų išaiškinimas kas tai yra transversiniai nuvažiavimai? >>> >>> 2014.02.19 14:05, zhegonskas rašė: >>>> kiek savivaldybe sumoketu uz sprendima, kuris issprestu visas bedas >>>> (aisku, kalbu apie transversinius nuvaziavimus)? bet ten beda, kad >>>> reiketu nerodyt visu saibu, nes tas projektuotojas moka alimentus, tai >>>> negali visu saibu gautu rodyt... >>>> >>>> On 2014-02-19 10:33:14 +0000, KEdas said: >>>> >>>>> Tvarkys nebent be projekto, bet tai bus pinigai į duobes. Legaliai >>>>> darant projektą (tai labai retas atsitikimas) tektų mažinti srautus. >>>>> >>>>> >>>>> 2014.02.19 12:06, Naras rašė: >>>>>> >>>>>> KEdai, o jeigu Antakalnio gatvė ne magistralinė, tai jos jau ir nežada >>>>>> suvarkyti? Ji turėtų savaime sunykti?