tame, kad tu, jei žinosi, kad tavo paslauga kažkam kenks, jos neparduosi. Čia bus socialinė atsakomybė. O vat tas atvejis, kai "aš nekenkiu kurdamas produktą, kenkia tas, kas ir kaip jį naudoja" jau nebėra socialinė atsakomybė, o tiesiog siekis gauti pelno, neatsižvelgiant į galimas pasekmes. "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:iome67$o20$1@trimpas.omnitel.net... > Prie ko čia tai? > Kodėl pirkdamas produktą ar paslaugą turiu pateikti vidinę įmonės > dokumentaciją to produkto ar paslaugos pardavėjui? > Tas stebėjimas, kaip jau lyg ir visi sutarė, nėra nei nelegalus, nei koks > blogis, jei apie tai pranešta darbuotojams, taip? Bet kodėl kiekvienam > prekės ar paslaugos pardavėjui, kuriam kilo tokių klausimų, turiu pasakoti > ir rodyti kaip mano įmonėje yra sutvarkyti šitie dalykai? > Kame čia ta socialinė atsakomybė? > > "0.5B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message > news:iomcq9$lvr$1@trimpas.omnitel.net... >> supratau, kad tau toks dalykas, kaip socialinė atsakomybė, nelabai >> girdėtas ar tiesiog nepriimtinas? :) > >