Tema: Re: Q: direktorius seka darbuotojus (IT)
Autorius: 0.5B
Data: 2011-04-20 14:35:42
tame, kad tu, jei žinosi, kad tavo paslauga kažkam kenks, jos neparduosi. 
Čia bus socialinė atsakomybė.
O vat tas atvejis, kai "aš nekenkiu kurdamas produktą, kenkia tas, kas ir 
kaip jį naudoja" jau nebėra socialinė atsakomybė, o tiesiog siekis gauti 
pelno, neatsižvelgiant į galimas pasekmes.

"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message 
news:iome67$o20$1@trimpas.omnitel.net...
> Prie ko čia tai?
> Kodėl pirkdamas produktą ar paslaugą turiu pateikti vidinę įmonės 
> dokumentaciją to produkto ar paslaugos pardavėjui?
> Tas stebėjimas, kaip jau lyg ir visi sutarė, nėra nei nelegalus, nei koks 
> blogis, jei apie tai pranešta darbuotojams, taip? Bet kodėl kiekvienam 
> prekės ar paslaugos pardavėjui, kuriam kilo tokių klausimų, turiu pasakoti 
> ir rodyti kaip mano įmonėje yra sutvarkyti šitie dalykai?
> Kame čia ta socialinė atsakomybė?
>
> "0.5B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message 
> news:iomcq9$lvr$1@trimpas.omnitel.net...
>> supratau, kad tau toks dalykas, kaip socialinė atsakomybė, nelabai 
>> girdėtas ar tiesiog nepriimtinas?  :)
>
>