Tai esminis klausimas - ar siekiamybė yra sumažinti avarijų skaičių, ar sumažinti "neblaivių" prie vairo skaičių. Ir absoliučioje daugumoje EU šalių (jei jau remtis kitų šalių patirtimi) neblaivumo kartelė yra dar aukščiau nei pas mus. Nu ir pagrindimui reikalinga statistika - kokios promilės buvo užfiksuotos pas padariusius avarijas neblaivius vairuotojus, koks šių vairuotojų procentas bendrame vairuotojų skaičiuje. Ar nesigauna, kad kovodami su kokiu 1% girtuoklių už vairo ir potencialių avarijų sukėlėju, įvedame represijas absoliučiai visiems vairuotojams. Man tai neatrodo adekvatu ir teisinga, kai dėl kelių idiotų turi kentėt visi. "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:n4mq3k$htn$1@trimpas.omnitel.net... > Linas Petkevičius rašė: >> Tavo pamastymuose labai daug "pagal tave", "pagal mane". Pagal mane >> tokiu budu istatymai neturi buti priiminejami nes sukelia juoka arba >> gailesti. > > Pagal mane, tai įstatymai priiminėjami ne todėl, kad news'uose kažkas apie > juos diskutuoja, o turint rimtesnį pagrindą ir patirties. Tu kabiniesi > prie detalių, pagal tave įstatymas neveiks, o štai pagal mane veiks. > Atsakingi remiasi savo ir kitų šalių patirtimi. Aš daugmaž numanau kokia > ir spekuliuoju. O pagal tave, kodėl tokie įstatymai negali būti > priiminėjami ir kodėl tai sukelia juoką? Tik todėl, kad užkliuvo techninės > smulkmenos (kaip man nustatys blaivumą su santykine paklaida), apie kurias > dar niekas neaišku? O jei teisės aktą stumiantys motyvuoja, kad tai > realiai sumažintų neblaivių už vairo skaičių? >