Is esmes visas taip. Tik fokusas tame, kad avarijos vyksta ne del vaziavimo leistinu greiciu pagal taisykles (kartu ir pestiesiems ju laikantis) O jei norima avariju skaiciu sumazint iki nulio, tai belieka kategoriskai uzdraust vias mechanizuotas transporto priemones, kaktom susidure du pesti durniai tikriausiai atsipirks tik guzais, tai i nelaimingu ivykiu statistika galesim netraukt :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:n4op0a$7a1$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-12-15 08:34, Linas Petkevičius rašė: >> As tik ko bijau, tolimesniu panasiu inicityvu seime. Ivyks pora >> rezonansiniu ivykiu, kur kaltininkas bus ne girtas, o pvyzdziui smarkiai >> virsys greiti. Ir ka? Bus istraukti tyrimai, kad avaringumas priklasuo >> nuo leidziamo greicio. O pas japonus uzmiestyje beje beveik visur 60 >> km/h. Bet mes gi dar geriau padarysime - 40 km/h, keiciau negu japonai. >> Nes taigi kuo mazesnis greitis, tuo efektyvesne priemone. >> >> "Caponi" wrote in message news:n4nf80$p2u$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> Nu palaukim dar, gal Laimis ras ne tik azijietiska statistika (kurioj, >>> pasikartosiu, niekas apie 0.0 nerase)... :-) >> > > Šiaip tyrimai yra padaryti. pasėkmės tikrai priklauso nuo greičio ;) > > Pvz pėsčiųjų mirčių tikimybė yra gal 3x didesnė lyginant 50kmh ir 60kmh > (tiksliau galimybė pėsčiąjam išgyventi susidūrus su automobiliu, judančiu > X greičiu). > > Ten buvo skaičiuota myliomis, todėl skaičiai truputį skiriasi. > > Taipogi buvo pateikti duomenys kiek kyla tikimybė padaryti avariją > važiuojant X0 km greičiau. ir Man rodos ten tikimybės didėja vos ne iki > 50% (už keliasdiašimt viršijimą). > > Nenoriu pasakyt, kad lėtinkim. Noriu pasakyt, kad tyrimai tikrai yra > padaryti ir jie tikrai labai nepalankūs greičio viršijimui :)