Tuose didėjimuose/mažėjimuose reikėtų žiūrėti ne nubaustų skaičių, o jų dalį tarp patikrintų asmenų. Spėju, kad tiesiog ėmė persekioti pėsčiuosius arba ant jų krauti daugiau kaltės, todėl ir atrodo, kad tarp jų padaugėjo pažeidėjų. 2015.12.14 21:45, Doxlas rašė: > Tai kad LT statistika rodo, kad mažėja girtų vairuotojų sukeltų eismo > įvykių, o pėsčiųjų - didėja ir jau procentiškai aplenkė girtų > vairuotojų sukeltų įvykių skaičių. Tai gal ne iš tos pusės kovojama? > Pirma reikia pėsčiuosius labiau kontroliuot, baust už šliaužiojimus > skersai kelių ir gatvių? Bet ne, matyt vairuotojus lengviau > kontroliuot, baust, todėl jų reikia imtis? > > "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message > news:n4n4ru$lks$1@trimpas.omnitel.net... >> Caponi rašė: >>> Nu va kad ir praktinis LP pavyzdys, kai 0.11 buvo uzfiksuota praejus >>> 3/4 >>> paros po 5 bokalu alaus - pagal dabartine statistika jis padares >>> avarija >>> uz vairo butu negirtas, su 0 promiliu versija - gatavas. Statistika >> >> Nyku ginčyti subjektyvius pavyzdžius... >> O jei aš sėkmingai parvažiuosiu namo iš Pasvalio su 3 promilėm, tai >> ką tai rodys, kad nė velnio alkoholis neįtakoja? >> Tyrime tiriamas alkoholinių įvykių mastas ir statistinis >> (priežastinis) ryšys su įvestais ribojimais. Ir jei tas ryšys >> nustatomas (o jis aiškiai nustatomas), tai gali čia išvedžiot kiek >> nori subjektyviais pavyzdžiais, bet tai realiai veikia (ir veiks) >> visumoje. Alkoholinio avaringumo statistikos (pasekmių žuvusiais ir >> sužalotais) tai niekaip negadins, o priešingai — gerins. >> >>