2015-12-15 08:34, Linas Petkevičius rašė: > As tik ko bijau, tolimesniu panasiu inicityvu seime. Ivyks pora > rezonansiniu ivykiu, kur kaltininkas bus ne girtas, o pvyzdziui > smarkiai virsys greiti. Ir ka? Bus istraukti tyrimai, kad avaringumas > priklasuo nuo leidziamo greicio. O pas japonus uzmiestyje beje beveik > visur 60 km/h. Bet mes gi dar geriau padarysime - 40 km/h, keiciau > negu japonai. Nes taigi kuo mazesnis greitis, tuo efektyvesne priemone. > > "Caponi" wrote in message news:n4nf80$p2u$1@trimpas.omnitel.net... > >> Nu palaukim dar, gal Laimis ras ne tik azijietiska statistika >> (kurioj, pasikartosiu, niekas apie 0.0 nerase)... :-) > Šiaip tyrimai yra padaryti. pasėkmės tikrai priklauso nuo greičio ;) Pvz pėsčiųjų mirčių tikimybė yra gal 3x didesnė lyginant 50kmh ir 60kmh (tiksliau galimybė pėsčiąjam išgyventi susidūrus su automobiliu, judančiu X greičiu). Ten buvo skaičiuota myliomis, todėl skaičiai truputį skiriasi. Taipogi buvo pateikti duomenys kiek kyla tikimybė padaryti avariją važiuojant X0 km greičiau. ir Man rodos ten tikimybės didėja vos ne iki 50% (už keliasdiašimt viršijimą). Nenoriu pasakyt, kad lėtinkim. Noriu pasakyt, kad tyrimai tikrai yra padaryti ir jie tikrai labai nepalankūs greičio viršijimui :)