Tai kad LT statistika rodo, kad mažėja girtų vairuotojų sukeltų eismo įvykių, o pėsčiųjų - didėja ir jau procentiškai aplenkė girtų vairuotojų sukeltų įvykių skaičių. Tai gal ne iš tos pusės kovojama? Pirma reikia pėsčiuosius labiau kontroliuot, baust už šliaužiojimus skersai kelių ir gatvių? Bet ne, matyt vairuotojus lengviau kontroliuot, baust, todėl jų reikia imtis? "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:n4n4ru$lks$1@trimpas.omnitel.net... > Caponi rašė: >> Nu va kad ir praktinis LP pavyzdys, kai 0.11 buvo uzfiksuota praejus 3/4 >> paros po 5 bokalu alaus - pagal dabartine statistika jis padares avarija >> uz vairo butu negirtas, su 0 promiliu versija - gatavas. Statistika > > Nyku ginčyti subjektyvius pavyzdžius... > O jei aš sėkmingai parvažiuosiu namo iš Pasvalio su 3 promilėm, tai ką tai > rodys, kad nė velnio alkoholis neįtakoja? > Tyrime tiriamas alkoholinių įvykių mastas ir statistinis (priežastinis) > ryšys su įvestais ribojimais. Ir jei tas ryšys nustatomas (o jis aiškiai > nustatomas), tai gali čia išvedžiot kiek nori subjektyviais pavyzdžiais, > bet tai realiai veikia (ir veiks) visumoje. Alkoholinio avaringumo > statistikos (pasekmių žuvusiais ir sužalotais) tai niekaip negadins, o > priešingai — gerins. > >